۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹

قیمتگذاری پایین ایران خودرو برای پژو پارس TU5 باعث شگفتی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پس از مدتها کشمکش بین شورای رقابت و رسانه های مستقل مانند تحریریه، و اصرارهای کارشناسانه برای افزایش قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا با هدف خارج شدن خودروسازان از زیان مضاعف و پایین آمدن ق...

قیمتگذاری پایین ایران خودرو برای پژو پارس TU5 باعث شگفتی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پس از مدتها کشمکش بین شورای رقابت و رسانه های مستقل مانند تحریریه، و اصرارهای کارشناسانه برای افزایش قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا با هدف خارج شدن خودروسازان از زیان مضاعف و پایین آمدن قیمت بازار تا برای خانوارهای ایرانی قابل خریدن شود، این اتفاق رقم خورد.

با این حال، مرور قیمتهای اعلام شده توسط ایران خودرو نشان می دهد که با ابهام هایی روبرو هستیم که یکی از این موارد به قیمتگذاری پایین ایران خودرو برای پژو پارس باز می گردد که باعث شگفتی شده که مشخص نیست به چه دلیل تعیین شده است.

درحالیکه برای پژو ۲۰۶ قیمت ۱۸۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده، اما این قیمت درباره پژو پارس TU5 تنها ۱۷۱ میلیون تومان است که باتوجه به بازار بهتر پژو پارس و وزن بیشتر آن منطقی به نظر نمی رسد. البته این استدلال ازسوی دیگر هم قابل طرح است که به معنای گران قیمتگذاری ۲۰۶ می باشد. اگر پژو پارس TU5 باید ۱۷۱ میلیون تومان قیمتگذاری شود، این مساله در مورد ۲۰۶ می بایست کمتر از این رقم باشد که نیست، اما هنوز درباره آن توضیحی ارائه نشده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار