۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

قیمت‌ها در بازار رمزارز امروز ۹ مهر ۱۴۰۱؛ توقف بیت‌کوین در نیمه کانال ۱۹ هزار دلار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فرارو؛ بیت‌کوین شبانه‌روز آرامی را در کانال ۱۹ هزار دلار پشت گذاشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۹ مهر ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار به‌ثبت رسید تا بازدهی روزانه آن تقریبا صفر درصد باشد. همز...

قیمت‌ها در بازار رمزارز امروز ۹ مهر ۱۴۰۱؛ توقف بیت‌کوین در نیمه کانال ۱۹ هزار دلار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فرارو؛ بیت‌کوین شبانه‌روز آرامی را در کانال ۱۹ هزار دلار پشت گذاشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۹ مهر ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار به‌ثبت رسید تا بازدهی روزانه آن تقریبا صفر درصد باشد. همزمان با درجازدن بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم، شیبا و ترون بازدهی صفر درصدی داشتند و نوسان قیمت کاردانو، ترا و تراکلاسیک بین یک تا دو درصد به‌ثبت رسیده است. ارزش کل بازار هم در این مدت تقریبا تغییر نکرد و صبح امروز معادل ۹۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۹ مهر ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار به‌ثبت رسید. بیت‌کوین صبح جمعه ۱۹ هزار و ۴۶۰ دلار ارزش داشت و در شبانه‌روز گذشته بازدهی این ارز دیجیتال تقریبا صفر درصد بوده است. در این مدت کف و سقف قیمت بیت‌کوین به‌ترتیب ۱۹ هزار و ۲۸۰ دلار و ۲۰ هزار و ۸۵ دلار به‌ثبت رسیده و در قیاس با هفته قبل شاهد شاهد رشد یک درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. چون شنبه دوم مهر هر واحد بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۶۰ دلار خرید و فروش می‌شد. به‌این ترتیب ریزش قیمت بیت‌کوین نسبت به قله تاریخی خود – محدوده ۶۸ هزار دلار – چیزی حدود ۷۱ درصد برآورد می‌شود. از طرفی حجم ۳۷۱ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را تقریبا ۳۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم امروز شنبه ۹ مهر به هزار و ۳۲۰ دلار رسید درحالی که دیروز هزار و ۳۳۰ دلار بود. افت ۱۰ دلاری قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی، بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را تقریبا صفر درصد نشان می‌دهد. در ۲۴ ساعت قبلی اتریوم بین دو محدوده هزار و ۳۲۰ دلار و هزار و ۳۶۵ دلار رفت و برگشت داشته و درقیاس با هفته قبل نیز شاهد نوسان محدود اتریوم هستیم. شنبه دوم مهر اتریوم مثل صبح امروز، هزار و ۳۲۰ دلار خرید و فروش می‌شد. حالا نسبت به قله تاریخی اتریوم – محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار- ارزش اتریوم تقریبا ۷۲ درصد ریخته است. حجم ۱۶۲ میلیارد دلاری معاملات اتریوم نیز معادل تسلط ۱۶.۵ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت انواع ارز دیجیتال سرشناس در شبانه‌روز گذشته افت‌وخیز محدودی داشته است. کاردانو با نماد ADA و سهم ۱.۵ درصدی از کل بازار، صبح امروز ۰.۴۳۳ دلار خرید و فروش می‌شد و دیروز ۰.۴۳۶ دلار. همزمان با افت یک درصدی قیمت کاردانو، ارزش دوج‌کوین به همین اندازه افزایش پیدا کرد و صبح امروز به ۰.۰۶۱ دلار رسید. شیبا در این مدت بدون تغییر قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله شده است. ترون که صبح امروز ۰.۰۶۱ دلار ارزش داشت، صبح جمعه هم با همین رقم فروخته می‌شد. ترا کلاسیک که درحال حاضر سی‌ویکمین ارز دیجیتال مهم دنیا از نظر تسلط به بازار است، امروز با افزایش قیمت دو درصدی ۰.۰۰۰۲۹۳ دلار ارزش داشت. ترا نیز ۲.۴۵ دلار معامله شد و نسبت به دیروز بازدهی دو درصدی را به‌ثبت رساند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۶۰ دلار ۱۹ هزار و ۴۶۰ دلار ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار
اتریوم هزار و ۳۲۰ دلار هزار و ۳۳۰ دلار هزار و ۳۲۰ دلار
کاردانو ۰.۴۶۲ دلار ۰.۴۳۶ دلار ۰.۴۳۳ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۶ دلار ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۶۱ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار
ترون ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۶۱ دلار ۰.۰۶۱ دلار
ترا کلاسیک ۰.۰۰۰۲۵۱ دلار ۰.۰۰۰۲۸۸ دلار ۰.۰۰۰۲۹۳ دلار
ترا ۲.۶۲ دلار ۲.۴۸ دلار ۲.۴۵ دلار

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار