۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹

قهرمانی حق پرسپولیس بود/امروز روز من نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از موج، پاکو خمز پس از دیدار دو تیم تراکتور و استقلال که با پیروزی ۷ بر یک آبی پوشان همراه بود در نشست خبری در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیمی قهرمان می شود که حقش...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از موج، پاکو خمز پس از دیدار دو تیم تراکتور و استقلال که با پیروزی ۷ بر یک آبی پوشان همراه بود در نشست خبری در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیمی قهرمان می شود که حقش است. فکر می کنم رقابت بالای جدول بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان خیلی تنگاتنگ بود و هر کدام می توانستند قهرمان شوند و در نهایت پرسپولیس این رقابت را برد و این قهرمانی حقش بود.

او در مورد شکست هفت بر یک مقابل استقلال گفت: خیلی ساده می‌توان شرایط بازی را توضیح داد. فکر می کنم وقتی یک مربی روزش نیست، از بازی گرفته تا چینش ترکیب، مرتکب اشتباه می شود، بازی به این شکل می شود. می خواهم این را بگویم که شاید اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه در پایان رقم خورد.

خمس در مورد برنامه فصل بعد خود گفت: فعلا برنامه ام این است که باید به تعطیلات بروم و بعد از آن برای بستن یک تیم خوب برای فصل بعد تلاش کنیم.

او در مورد کلیپی که در اسپانیا منتشر شد و این کلیپ مربوط به واکنش پیکه نسبت به سرمربیگری او در تیمی به اسم تراکتور بود، تصریح کرد: من چیزی ندیده ام!

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسپولیس که تراکتور در زبان اسپانیایی به چه معنی است؟ تاکید کرد: تراکتور

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار