۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

قمه کش در ملا عام یک مجروح خط خطی شده بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در بلوار معاد شهر یاسوج بلافاصله مأموران ا...

قمه کش در ملا عام یک مجروح خط خطی شده بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ علی کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در بلوار معاد شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی به همراه مأموران یگان امداد این فرماندهی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که فردی با اسلحه سرد (قمه) شخص دیگری را از ناحیه سر و گردن به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

بازیان تصریح کرد: مأموران با حضور به موقع و سرعت عمل فرد ضارب را در صحنه نزاع شناسایی و دستگیر و یک قبضه قمه از ایشان نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان نمود و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد:

پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار