۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

قطع برق از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود

به گزارش اندیشه معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق درباره نحوه پرداخت خسارات لوازم خانگی به علت قطعی برق گفت: شرکت‌های برق منطقه‌ای ساعات محدودیت استفاده از برق را از طریق سایت، سامانه «برق من» و در تهران از طریق پیامک اطلاع رسانی می...

قطع برق از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود

به گزارش اندیشه معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق درباره نحوه پرداخت خسارات لوازم خانگی به علت قطعی برق گفت: شرکت‌های برق منطقه‌ای ساعات محدودیت استفاده از برق را از طریق سایت، سامانه «برق من» و در تهران از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌کنند.

او ادامه داد: از شب گذشته برای مشترکان تهرانی از طریق پیامک اطلاع رسانی انجام می‌شود که در چه ساعاتی از روز برقشان قطع خواهد شد تا با اطلاع رسانی به مشکل بر نخورند.

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: متاسفانه تجهیزات صنعت برق کشور به دلیل استفاده از ماینر‌های غیرمجاز در معرض خطر هستند به طوری که سرقت کابل، سوختن فیوز و غیره نیز اتفاق افتاده است که این امر هم در خاموشی بی اثر نبوده است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: در صورتی که مشترکان بخش خانگی وسایل‌ها به دلیل نوسانات برق دچار آسیب شوند در وهله نخست باید در اپلیکیشن برق من ثبت نام کنند پس از کارشناسی خسارت پرداخت خواهد شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار