۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

قبل از کرونا باید به چاره آن فکر می‌کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آیین رونمایی از کتاب امروز ۸ شهریورماه در دانشگاه ازاد واحد تهران شمال برگزار شد. خالدی رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال در راستای این برنامه اظهار کرد: ما در هفته دولت به سر میبریم و یاد شهدا را گرامی...

قبل از کرونا باید به چاره آن فکر می‌کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آیین رونمایی از کتاب امروز ۸ شهریورماه در دانشگاه ازاد واحد تهران شمال برگزار شد.

خالدی رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال در راستای این برنامه اظهار کرد: ما در هفته دولت به سر میبریم و یاد شهدا را گرامی می‌داریم. امروز روز مقابله با تروریست هم هست.

او در ادامه بیان کرد: چندین جلد کتب در جهت نشرعلم و بالا بردن قدرت اقتدار در یک جامعه علمی رونمایی می‌شود و من تبریک می‌گوییم به نویسندگان این کتب.

خالدی تصریح کرد: امروز باید یک تحول بنیادی اتفاق بیفتد، ویروس کرونا با مدارکی که متخصصان ارایه می‌دهند از فعالیت یک ازمایشگاه به وجود امده است. این بخشی از جامعه بشری که جهان را به وحشت انداخته است.

رئیس دانشگاه ازاد تهران شمال گفت: یکی از مهم‌ترین مسایل این است که باور کنیم تمام ظرفیت‌های جهانی در مسیر این جدال دارد استفاده می‌شود.

خالدی تشریح کرد: نگرانی کرونا امروز برای تمامی ما به شکلی است که به اسایش و ارامش کاری نداریم، تنها به فکر حفظ جان خود هستیم.

او با اشاره به اینکه تکنولوژی در حال پیشرفت است، افزود: قبل از کرونا دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای عمل می‌کردند تا جامعه بشری دچار این ویروس نشود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط