۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

قایدی را از استقلال بگیرند واویلا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، افشین حاجی پور، فوتبالیست مسجدسلیمانی و قدیمی تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال و حریف هفته نوزدهمش اظهار داشت: از زمانی که رضا عنایتی به این تیم آمده تا حدودی تیم نفت سر و ش...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، افشین حاجی پور، فوتبالیست مسجدسلیمانی و قدیمی تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال و حریف هفته نوزدهمش اظهار داشت: از زمانی که رضا عنایتی به این تیم آمده تا حدودی تیم نفت سر و شکل پیدا کرده است و در دیدار با استقلال هم دیدیم که این تیم حریف دست و پابسته ای نبود. البته جدا از اینکه استقلال بازی را در ۵ دقیقه ابتدایی هجومی شروع کرد و به گل هم رسید اما در ادامه نفت مسجد سلیمان بازی را در دست گرفت و حتی در دقیقه ۹ درون محوطه جریمه یک خطای مشکوک پنالتی هم اتفاق افتاد که من فکر می‌کنم داور باید خطای سیلوا را می گرفت و پنالتی شد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: عنایتی توانسته تا حدی دوباره شخصیت را به تیم نفت مسجدسلیمان برگرداند. ما در طول این مسابقه دیدیم که تیم مهمان برنامه داشت و با اینکه جلوی مدافع عنوان قهرمانی بازی می کرد بارها تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت که این باعث می‌شود نسبت به عملکرد تیم استقلال کمی نگران شویم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال بازی را طوفانی شروع کرد خیلی هم زود به گل رسید ولی تیم به طور کلی هماهنگی لازم را نداشت. ما در دو بازی گذشته تیم بهتری را می دیدیم اما فکر می‌کنم در این دیدار غیر از ۲، ۳ بازیکن این تیم، بقیه در حال و هوای دیگری بودند.

حاجی پور درباره عملکرد مهدی قائدی توضیح داد: بهترین چهره این مسابقه مهدی قائدی بود که واقعا اگر او را از استقلال بگیرند واویلا می شود. نباید تیم استقلال تا این اندازه روی یک بازیکن متکی باشد. اگر اتفاقی مثل محرومیت یا مصدومیت برای قائدی بیافتد آن‌وقت کار استقلال دشوار خواهد شد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در این بازی آرش رضاوند هم فوق العاده ظاهر شد و یک تنه توپ های جلوی دفاع حریف را جمع می‌کرد و از آنها موقعیت به وجود می آورد. ولی به طور کلی انتظاری که از استقلال داشتیم این فوتبال نبود. استقلال بُرد اما ما لذت نبردیم.

وی همچنین درباره اینکه تا چه اندازه ممکن است غیبت ساپینتو در این زمینه تاثیرگذار باشد توضیح داد: قطعاً بود و نبود سرمربی روی کار کلی تیم تاثیر می گذارد. خوشبختانه ساپینتو دیگر در استقلال جا افتاده و می داند نفراتش در چه شرایطی و در چه پست هایی بیشتر به کارش می آیند. الان زمان حمایت باشگاه و کادر مدیریتی از سرمربی تیم است تا نتایج تیم به همین شکل رقم بخورد.

فوتبالیست جنوبی کشورمان در انتقاد به عملکرد مسئولان فوتبالی شهر مسجدسلیمان هم گفت: متاسفانه طی این چند سال مسئولان ورزش این شهر هیچ اقدام مثبتی برای تیم نفت انجام نداده اند و تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همواره با سلام و صلوات در لیگ برتر مانده است.

حاجی پور در پایان افزود: این تیم برای اهالی شهر مسجدسلیمان تنها دلخوشی مردم است. شهری که معروف به شهر اولین هاست هرگز یک سر و شکل درست و حسابی به تیم فوتبالش نداده است. امیدوارم افرادی که برای هدایت تیم فوتبال نفت انتخاب می شوند در خور این تیم باشند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار