۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

قالیباف: آمریکا در آستانه اخراج کامل از منطقه قرار گرفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه (۱۲ دی) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: فرارسیدن سالروز شهادت مرد میدان سردار پر افتخار اسلام و محبوب دل مردم...

قالیباف: آمریکا در آستانه اخراج کامل از منطقه قرار گرفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه (۱۲ دی) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: فرارسیدن سالروز شهادت مرد میدان سردار پر افتخار اسلام و محبوب دل مردم ایران و تمامی مستضعفین جهان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران و تمام کسانی که به آرمان عدالت گستری، آزادی خواهی و رفع ظلم و تبعیض از جهان باور دارند و در این مسیر گام برداشتند تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: خون شهید راه خود را در زمین آسمانها پیدا می‌کند و این وظیفه ماست تا بتوانیم با فهم درست از سیره شهید و منطق عمل، اندیشه‌ی زندگی و فکر خود را با او منطبق  و سازگار کنیم و خود را از انحراف و تند روی یا کندروی ها دور کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین ظلم به حاج قاسم تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسه درس آموز به سطح یک ژنرال شجاع و یک فرد مبارزه است، اظهار کرد: حاج قاسم مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی به ما آموخت. حاج قاسم شاگرد اول مکتب امام است و این مکتب که تا روز با همراهی و فداکاری ملت ایران نجات‌بخش و راهگشا بوده است، بر دو اصل خداباوری و مردم باوری استوار است.اگر حاج قاسم در سالهای عمر شریف و با برکت خود توانست فاتح میدان های بزرگ شود به این دلیل بود.

قالیباف ادامه داد: همچنین اخلاق کم نظیر او و اعتقاد قلبی به توانایی مردم و همچنین باور عمیق و برخاسته از آموزه‌های دینی و اصل ما می‌توانیم در یک شخص جمع شده بود و امروز نیز به برکت خون او و خون مجاهدان مخلصی همچون شهید ابومهدی المهندس، آمریکا در آستانه اخراج کامل از منطقه قرار گرفته است و با پشتبانی ملت‌های منطقه انشالله این امر به زودی به طور کامل محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم باوری در مکتب سلیمانی یعنی در هر لحظه فقط در اندیشه حل مشکلات مردم بودن و پرهیز کردن از هر فرع و حاشیه‌ای که انسان را از حل مشکلات مردم دور کند. مردم باوری یعنی مشکلات فقط با مشارکت مردم قابل حل است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار