۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱

فیلم لحظه بازگرداندن مجرم فراری از خارج در فرودگاه امام/« اشتباه کردم اما کلاهبرداری نکردم!»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر استرداد متهم ۲۰ هزار میلیارد تومانی به کشور، در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس دستور مقامات قضائی، فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان تحت پیگرد ق...

فیلم لحظه بازگرداندن مجرم فراری از خارج در فرودگاه امام/« اشتباه کردم اما کلاهبرداری نکردم!»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر استرداد متهم ۲۰ هزار میلیارد تومانی به کشور، در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس دستور مقامات قضائی، فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

ا

 کلاهبردار ۲۰ هزار میلیاردی پس از استرداد: اشتباه کردم اما کلاهبرداری نکردم

به گزارش رکنا، رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: متهم با همدستی چند نفر دیگر، با ایجاد چندین شرکت صوری و گشایش اعتبار اسنادی برای واردات کالا به ایران، در خارج از کشور با استفاده از جعل اسناد، کالای تقلبی را به جای کالاهای واقعی به کشور ارسال می‌کرد.

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل ، محل اختفای وی شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و سازمان اینترپل، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً این متهم اقتصادی با همکاری اینترپل آن کشور دستگیر شد.

شیرزاد متذکر شد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور محل اختفاء، متهم امروز از طریق مرز هوایی و فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور انتقال و برای طی کردن مراحل قانونی و پلیسی تحویل مقامات قضائی شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار