۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱

فیلم| زندگی ١٠٠ سال آینده انسان چگونه خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیا می توانید آینده‌ای را تصور کنید که در آن قادر خواهید بود با انسان‌های دیگر از طریق فکر کردن ارتباط برقرار کنید. برخی از محققین حدس می زنند که انسان در اوایل قرن ۲۲ به چه تکنولوژی‌هایی مجهز خوا...

فیلم| زندگی ١٠٠ سال آینده انسان چگونه خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیا می توانید آینده‌ای را تصور کنید که در آن قادر خواهید بود با انسان‌های دیگر از طریق فکر کردن ارتباط برقرار کنید. برخی از محققین حدس می زنند که انسان در اوایل قرن ۲۲ به چه تکنولوژی‌هایی مجهز خواهد شد و از چه فناوری‌های جدیدی برای سهولت و بهبود زندگی خود استفاده خواهند کرد. با ما همراه باشید تا چند تا از این پیش بینی‌ها را هم مرور کنیم.

دست آورد‌های بسیاری در زمینه‌ی زمین شناسی و گیاه شناسی به دست آمده است و این تکنولوژی‌ها با سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و به نظر میرسید که به احتمال صد در صد، تا یک قرن بعد، بشر خواهد توانست تا در بیابان‌های داغ و سوزان، جنگل‌های انبوهی را به وجود بیاورد.

تا ۱۰۰ سال آینده با رشد جمعیت انسان تا حدود ۱۰ میلیارد نفر، قادر خواهیم بود تا با صنعت در حال پیشروی ساخت خانه‌های مستحکم و گرم، قطب جنوب را نیز قادر به سکونت کنیم و در آن صنعت و بازرگانی راه بیندازیم و بدون ضرر زدن به طبیعت، شهر‌های کوچک بسازیم.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط