۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

فیش حقوق بازنشستگان نفت/ سایت سما فیش حقوقی بازنشستگان نفت sama.oipf.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فیش حقوق بازنشستگان نفت/ سایت سما فیش حقوقی بازنشستگان نفت sama.oipf.ir را در اندیشه معاصر بخوانید. جهت مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت با ما در اندیشه معاصر همراه باشید. در این مطلب سعی دار...

سامانه سما بازنشستگان صندوق نفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فیش حقوق بازنشستگان نفت/ سایت سما فیش حقوقی بازنشستگان نفت sama.oipf.ir را در اندیشه معاصر بخوانید. جهت مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت با ما در اندیشه معاصر همراه باشید. در این مطلب سعی داریم نحوه ورود به سایت سما فیش حقوقی بازنشستگان نفت sama.oipf.ir، مشاهده فیش مستمری بازنشستگان نفت در سما را برایتان تشریح کنیم. بازنشستگان نفت برای دریافت فیش حقوقی خود باید به سامانه سما مراجعه نمایند. لینک ورود به سایت سما فیش حقوقی بازنشستگان نفت sama.oipf.ir را در ادامه خبر اندیشه معاصر بخوانید.

سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به بازنشستگان صنعت نفت روی کار آمده است. کلیه بازنشستگان صنعت نفت ۱۴۰۲ و قبل آن، در هر نقطه ای از کشور که باشند، می توانند با ورود به سایت سما کانون بازنشستگان صنعت نفت sama.oipf.ir از امکانات غیر حضوری قابل ارائه در این سایت استفاده نمایند.

ارائه خدمات به صورت غیر حضوری برای کلیه بازنشستگان در کشور ضروری است. سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir برای ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان صنعت نفت در کل کشور روی کار آمده است. کلیه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ و قبل از آن  در کل کشور، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعات حضوری به مراکز مرتبط استفاده نمایند.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد سایت سما کانون بازنشستگان صنعت نفت ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی oipf.ir، در این مقاله قصد داریم شما را با این نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت، معرفی سامانه سما به نشانی sama.oipf.ir و همچنین امکانات سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت آشنا کنیم.

لینک ورود به سایت سما فیش حقوقی بازنشستگان نفت sama.oipf.ir

برای مشاهده فیش مستمری در سامانه سما اینجا کلیک کنید.

https://sama.oipf.ir/

 

 

 

یکی از سامانه های آنلاین صنعت نفت کشور، سامانه سما نفت است که ارائه دهنده خدمات غیر حضوری صندوق های بازنشستگی و پس انداز کارکنان صنعت نفت می باشد. در حال حاضر خدمات گسترده ای از قبیل ثبت درخواست وام، دریافت فیش حقوقی، گواهی کسر از حقوق، اعلام فوتی و… مربوط به کارکنان صنعت نفت کشور از طریق ورود به سایت سما نفت قابل دریافت هستند.

به طور کلی کارکنان صنعت نفت کشور برای دریافت اغلب خدمات مورد نیاز خود که مربوط به صندوق های بازنشستگی یا پس انداز هستند، نیازی به مراجعات حضوری ندارند. با توجه به اهمیت امکانات سامانه مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه سما نفت بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

آشنایی با سامانه سما نفت

سامانه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت یا همان سما نفت، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت کشور راه اندازی شده است. در واقع سامانه های سما، سیستم های مجتمع اطلاعاتی هستند که زیر مجموعه واحدهای فناوری و اطلاعات صندوق های سازمانی و اداری می باشند.

صنعت نفت کشورمان نیز به منظور افزایش خدمت رسانی به بازنشستگان و کارکنان خود، سامانه سما نفت را برای ارائه خدمات صندوق های بازنشستگی و پس انداز راه اندازی کرده است. بنابراین تمامی بازنشستگان و کارکنان صنعت نفت کشور می توانند برای دریافت خدماتی همچون موارد نامبرده در ادامه مطلب به سامانه سما مراجعه کنند:

  • فیش حقوقی
  • گواهی کسر از حقوق
  • ثبت درخواست وام اضطراری بازنشستگان
  • اعلام فوتی
  • تغییر حساب بانکی
  • ثبت درخواست شرکت در اردوی ایثارگران
  • دریافت کد مددکاری
  • ثبت درخواست پاداش ورزشی
  • عضویت و انصراف از عضویت در باشگاه
  • ثبت درخواست پاداش علمی تحصیلی
  • صدور کارت شناسایی
  • ثبت درخواست کمک بلاعوض

لازم به ذکر است خدمات سامانه سما نفت به دو دسته تقسیم می شوند که استفاده از موارد دسته اول مانند اعلام فوتی و بازیابی رمز عبور نیازی به پنل کاربری ندارند، ولی دریافت دسته دوم مستلزم ورود کاربران به پنل شخصی هستند.

 

معرفی و آشنایی با فعالیت های صندوق بازنشستگی صنعت نفت/ فیلم

 

معرفی سامانه سما نفت ۱۴۰۱ sama.oipf.ir

سیستم های مجتمع اطلاعاتی یا به اختصار سما، سامانه ای است که به عنوان یک سیستم زیر نظارت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق ها فعالیت کرده تا بتواند روند ثبت، پیگیری و دریافت خدمات را برای بازنشستگان گرامی تسهیل نماید. در یک جمله می توان رسالت این سامانه را ثبت و پپگیری خدمات دفاتر پیشخوان صندوق ها به شکل اینترنتی و از طریق سامانه سما نفت sama.oipf.ir نام برد. لازم به ذکر است که سامانه سما نفت ویژه بازنشستگان و بازماندگان شرکت نفت بوده و بقیه کارکنان و بازنشستگان، سامانه سما مختص خود را دارند.

سامانه سما نفت ۱۴۰۱ ارائه دهنده خدمات گسترده ای می باشد. گوشه ای از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این سامانه عبارتند از:

تغییر حساب بانکی

گواهی کسر از حقوق

دریافت فیش حقوقی

صدور کارت شناسایی

دریافت کمک های بلاعوض

پاداش علمی تحصیلی

شرکت در اردوی ایثارگران

بهره مندی از زائرسرا

درخواست پاداش ورزشی

دریافت کد مددکاری

عضویت و انصراف عضویت در باشگاه و …

تمامی این خدمات در کنار طیف وسیعی از خدمات دیگر به صورت تماما اینترنتی در سامانه سما نفت sama.oipf.ir ارائه شده که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آن و ورود به پنل شخصی خود از آن ها بهره مند گردند. نام کاربری و رمز عبور پیش فرض بازنشستگان و بازماندگان در این سامانه عبارتند از:

عنوان نام کاربری رمز عبور
بازنشستگان شماره پرسنلی ۱۲۳۴۵۶
بازماندگان شماره ملی ۱۲۳۴۵۶

راهنمای ورود به سامانه سما نفت ۱۴۰۱ sama.oipf.ir

سامانه جامع فناوری و ارتباطات برای دسترسی سریع و آسان کارکنان شرکت نفت به فیش حقوقی خود به صورت آنلاین راه اندازی شده است.

برخی از خدمات مانند اعلام فوت و بازیابی رمز عبور در سامانه سما نفت sama.oipf.ir بدون نیاز به ورود بوده و کاربران می توانند از صفحه اصلی سایت نسبت به انجام این موارد اقدام کنند. از طرف دیگر، طیف گسترده ای از خدمات این سامانه با ورود به پنل شخصی برای اعضای آن فراهم می باش.

برای ورود لازم است که بعد از رفتن به سایت این سامانه، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بدین صورت به پنل خود دسترسی پیدا نمایند.

ورود به سامانه سما نفت sama.oipf.ir

با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، تمامی سازمان و ادارات دولتی سامانه های آنلاین مختلفی را برای ارائه خدمات غیر حضوری به کارکنان خود راه اندازی کرده اند. در این میان صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاهی نیز از این مورد مستثنی نشده و بخشی از خدمات خود را در قالب سایت ها و سامانه های اینترنتی ارائه می دهند. سامانه سما نفت متعلق به صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت کشور است که خدمات گسترده ای را در حوزه فعالیت این صندوق ها در اختیار بازنشستگان و کارکنان صنعت نفت قرار می دهد.

چنانچه قصد ورود به سایت سما نفت را دارید باید نشانی اینترنتی sama.oipf.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، در سمت راست تصویر منو خدمات وجود دارد و در مرکز صفحه نیز درگاه ورود به پنل کاربری، بنابراین نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر اضافه میشود؟ / واریز علی‌الحساب حقوق بازنشستگان + جزئیات

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان در سامانه سما sama.oipf.ir

همانطور که گفتیم یکی از امکانات سامانه سما، مشاهده و دریافت فیش حقوقی است. بنابراین چنانچه جزء بازنشستگان صنعت نفت کشور هستید برای دریافت فیش حقوقی خود نیازی به مراجعات حضوری ندارید. برای انجام این کار باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت سما نفت، نام کاربری و رمز عبور خود را مطابق با تصویر زیر در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

  • در مرحله جدید گزینه “فیش حقوقی” را انتخاب کرده، ماه و سال مورد نظر را درج و در نهایت گزینه “مشاهده فیش حقوقی” را انتخاب کنید.

 

بازیابی رمز عبور در سامانه سما نفت/ فیش حقوق بازنشستگان نفت

تعداد سامانه های آنلاینی که به خدمات آن ها نیاز داریم در حال گسترش هستند و ورود به اغلب آن ها مستلزم ایجاد حساب کاربری و تعیین رمز عبور می باشند. گاهی اوقات رمز عبور برخی از سامانه ها فراموش شده و انجام امورات مورد نیاز ما دچار مشکل می شوند. در سامانه سما نفت برای رفع این مشکل، گزینه بازیابی رمز عبور طراحی شده است. چنانچه قصد بازیابی رمز این سامانه را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت از منو خدمات سمت راست صفحه بر روی گزینه “بازیابی رمز عبور” کلیک نمایید.

در مرحله جدید باید عبارت امنیتی که مشاهده می کنید را در قسمت مربوطه درج کرده و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

سپس نام کاربری خود را وارد کرده و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.

  • با انجام مراحل قبلی یک کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال می شود، به محض دریافت کد آن را در صفحه جدید وارد کنید.
  • در نهایت رمز عبور جدید برای شماره موبایل شما پیامک خواهد شد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط