۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری| پیگیری فیش حقوقی بازنشستگان + دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری؛ پیگیری فیش حقوقی بازنشستگان و دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فیش حقوقی بازنشستگان کشوری؛ پیگیری فیش حقوقی بازنشستگان و دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری را در ادامه با ذکر جزئیات و لینک مستقیم مشاهده کنید.

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

شماره دفتر کل
کد ملی
شماره حساب

صندوق بازنشستگی کشوری

 

خبر خوشحال کننده نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان

بازنشستگان کشوری

پیگیری فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی خود را به شرح ذیل دریافت نمایند:

مشترکین می توانند با مراجعه به سایت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و وارد کردن شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود حکم و یا فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریتهای صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید .

شماره دفتر کل، شماره ای است که در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشسته اختصاص داده شده و در تمام احکام حقوقی صادره ثبت گردیده است.

دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان

با توجه به اینکه برای بهره مندی از تسهیلات مختلف یا ضمانت از شخصی برای دریافت یک وام و مواردی از این دست، نیاز به گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی، لشکری و کشوری می باشد، اغلب مراجع و نهادهای بازنشستگی کشور، اقدام به راه اندازی سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان نموده اند که در زیر، به تفکیک، آن ها را در خصوص بازنشستگان نهادهای مختلف، معرفی خواهیم کرد:

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی: این سایت، از طریق آدرس eservices.tamin.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و علاوه بر امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، دسترسی به خدمات سابقه یا پرداخت حق بیمه زنان خانه دار را نیز در اختیار افراد، می گذارد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته کشوری: این سامانه، با جست و جوی آدرس www.sabasrm.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات سامانه، می توان به دریافت فیش و حکم حقوقی و خدمات مربوط به بازنشستگان خارج از کشور، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته آموزش و پرورش: این سایت، از طریق آدرس gavahi.eamedu.ir، در دسترس معلمان بازنشسته آموزش و پرورش و فرهنگیان بازنشسته می باشد و به طور اختصاصی، در این زمینه، ارائه خدمت می نماید.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته شرکت نفت: این سامانه، با جست و جوی آدرس سایت سما sama.oipf.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات آن، می توان به اعلام فوت و بازیابی رمز عبور فراموش شده، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته لشکری: سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح، از طریق آدرس esata.ir، در دسترس است اما، امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، در آن، وجود ندارد و صرفا، می شود در آن، اصالت گواهی کسر از حقوق را بررسی نمود. دریافت نامه کسر از حقوق بازنشستگان لشکری، با مراجعه حضوری به نهاد صلاحیت دارد می باشد.

ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری

برای ورود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری آدرس https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login را باز کنید. در این صفحه سه شیوه ورود به سامانه وجود دارد که ما با روش آسان و کم دردسر شناسایی دو عاملی (وارد کردن شماره همراه و دریافت کد تایید) وارد سامانه می شویم. در صورتی که قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اید لازم است روی گزینه حساب کاربری ندارید کلیک کنید و فرآیند ثبت نام را انجام دهید.

بازنشستگان کشوری

انتخاب گزینه گواهی کسر از حقوق/اعتبار سنجی

پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه از منو خدمات پرکاربرد روی گواهی کسر از حقوق/ اعتبار سنجی مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

بازنشستگان کشوری

دریافت گواهی کسر از حقوق

در این صفحه می توانید شرایط عمومی صدور گواهی / ضمانت کسر از حقوق را مشاهده نموده و روی گزینه برای دریافت گواهی از کسر از حقوق روی دکمه کلیک کنید. در صفحه بعدی از جزئیات بیشتری در مورد شرایط ضمانت تسهیلات ارائه شده است، این بخش را حتما با دقت مطالعه کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

وارد نمودن اطلاعات تسهیلات و وام گیرنده

در این صفحه اطلاعات ضمانت های قبلی و وضعیت آن ها قابل مشاهده می باشد. در پایین صفحه می توانید روی یکی از دو گزینه درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان (اگر برای خود وام می گیرید و گواهی کسر از حقوق می خواهید) یا درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان برای اشخاص ثالث (اگر ضمانت فرد دیگری را می کنید) کلیک کنید.

در ادامه اطلاعاتی چون بانک، شعبه، مبلغ تسهیلات، تعداد اقساط، شماره ملی وام‌گیرنده، درصد کارمزد یا سود و مبلغ هر قسط از شما خواسته می‌شود که باید آن‌ها را به دقت در کادرهای مشخص شده بنویسید.

پس از تأیید اطلاعات سامانه این جمله را برایتان نمایش می‌دهد: به صندوق بازنشستگی کشوری وکالت می‌دهم تا در صورت عدم ایفای تعهدات از سوی اینجانب و درخواست بانک، مبلغ اقساط را از حقوق و مزایای اینجانب کسر و در وجه بانک پرداخت نماید. در اینجا گزینه «با شرایط ذکرشده در بالا موافقم» را تیک بزنید و تأیید کنید./اندیشه معاصر

در مرحله بعد سامانه از شما می‌خواهد که شماره موبایل بازنشسته را وارد کنید و کد تأیید ارسالی را در کادر مشخص شده بنویسید و تأیید کنید. پس از احراز هویت کد رهگیری برایتان به نمایش درمی‌آید که نشان می‌دهد گواهی شما ثبت شده است. می‌توانید پس از دریافت پیامک تأییدیه از ناحیه مدیریت امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به چاپ گواهی و ارائه آن به بانک اقدام کنید.
برای این کار گزینه بازگشت را انتخاب کنید و در صفحه‌ای که می‌بینید گواهی مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه چاپ گواهی را در پایین صفحه کلیک کنید. در اینجا هم می‌توانید فایل پی دی اف را ذخیره کنید و هم آن را پرینت بگیرید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط