۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

اجتماعی

فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق موبایل| دانلود فیش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح سریع و فوری

فیش حقوقی نیروهای مسلح چگونه دریافت میشود؟

فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فیش حقوقی بازنشستگان نیروی مسلح را میتوانند از طریق گوشی با نصب یک برنامه مشاهده کنند علاوه بر این بازنشستگان میتوانند فیش حقوقی خود را از سایت هم رویت کنند برای مشاهده جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود برنامه دریافت فیش حقوقی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به منظور دانلود مستقیم نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی گوشی اندروید خود نصب نمایند.

فیش حقوقی بازنشستگان

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای دریافت نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی نیز می توانند از سایت tamin.ir جهت دانلود این اپلیکیشن اقدام نمایند.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح ممکن شده است و بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با مراجعه به سایت esata.ir برای دریافت فیش حقوقی ثبت نام کنند.

با ورود به این سامانه می توانید از آخرین تغییرات شامل افزایش حقوق و کسورات خود مطلع شوید. برای این منظور لازم است ابتدا در سایت مذکور ثبت نام کرده باشید که توضیحات آن در ادامه می آید.

 

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح با کد ملی

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح با کد ملی

ابتدا وارد صفحه تامین اجتماعی نیروهای مسلح به آدرس esata.ir شوید و در منوی سمت راست روی گزینه برگ حقوقی بازنشستگان کلیک کنید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود برای ثبت نام وام بازنشستگان و دریافت فیش نیرو‌های مسلح کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی را وارد کنید.

سپس لازم است یک نام کاربری و رمز عبور مشخص کنید و در پایان ذخیره کنید. حال امکان ورود به سایت و دریافت فیش بازنشستگان نیروهای مسلح وجود دارد.

نکته:

برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

بدون نیاز به مراجعه حضوری

بخش دیگری که در این برنامه مورد پوشش قرار گرفته خدمات رفاهی و گردشگری نیروهای مسلح است. این سازمان برای رفاه حال کارکنان خود امکاناتی از قبیل اقامتگاه و تفریحگاه های مختلفی را در نظر گرفته که می توانید با ورود به این اپلیکیشن آن ها را مشاهده کرده و نسب به رزرو آن ها اقدام کنید.

حالا به سراغ بیمه و خدمات درمانی این اپ برای افراد تحت پوشش از حمله ایثارگران و جانبازان عزیز می رویم. اگر از جمله افرادی هستید که برای بیمه عمر ثبت نام کرده و حق بیمه را به صورت منظم پرداخت کرده اید می توانید وضعیت بیمه خود و همچنین مزایای آن را در قالب یک جدول از طریق همین نرم افزار مشاهده کنید.

همانطور که می دانید سازمان نیروهای مسلح خدماتی مربوط به سفرهای زیارتی از جمله عتبات عالیات را نیز برای کارکنان خود در نظر گرفته است. شما می توانید با مراجعه به بخش عتبات عالیات در این برنامه شرایط ثبت نام و همچنین خدماتی که در اختیارتان قرار می گیرد را مشاهده کنید.

اما اگر به دنبال استفاده از خدمات بیمه درمانی این نیرو هستید بد نیست سری به مراکز درمانی تحت پوشش بزنید. مراکز درمانی تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح نیز در این اپ با آدرس و شماره تلفن مشخص شده اند که می توانید قبل از مراجعه با آن ها تماس گرفته و از ارائه خدمات مطمئن شوید. شما می توانید این اپلیکیشن کاربردی را به صورت رایگان از مایکت دانلود و نصب کنید.

ویژگی های این برنامه

– خدمات آنلاین برای نیروهای مسلح

– پیگیری امور بیمه

– انجام پروسه دریافت وام به صورت آنلاین

– نمایش اطلاعات مراکز درمانی

– دریافت فیش حقوقی

– نمایش اطلاعات دفاتر ساتا

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط