۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶

فیش حقوقی بازنشستگان ارتش / https saba esata ir 7091 فیش حقوقی بازنشستگان / ورود به سایت ساتا saba.esata.ir +راهنما فیش حقوقی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان ارتش لازم است به سایت الکترونیکی فیش حقوقی بازنشستگان ارتش به نشانی https://saba.esata.ir:7090/authentication/login مراجعه کنید و با ورود به سایت ساتا نسبت به دری...

سامانه فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش (1)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان ارتش لازم است به سایت الکترونیکی فیش حقوقی بازنشستگان ارتش به نشانی https://saba.esata.ir:7090/authentication/login مراجعه کنید و با ورود به سایت ساتا نسبت به دریافت فیش حقوقی بازنشستگان ارتش اقدام کنید. با اندیشه معاصر همراه باشید.

ورود به صفحه آموزش و راهنمای دریافت فیش حقوقی ساتا نیروهای مسلح saba.esata.ir, راهنمای ثبت نام در سامانه سابا ساتا برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح. ورود به سایت ساتا فیش حقوقی saba.esata.ir, دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح, مشاهده فیش حقوقی ساتا نیروهای مسلح در سامانه سابا ساتا

ساتا فیش حقوقی نیروهای مسلح”ورود به آدرس جدید سایت سامانه ساتا برای دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح https://saba.esata.ir:7091, مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح, فیش نیروهای مسلح, فیش حقوق نیروهای مسلح

به اطلاع بازنشستگان وظیفه­بگیران و مستمری­بگیران گرامی می رساند که جهت دریافت فیش حقوقی می توانید از سه طریق دفاتر خدمات الکترونیک، سایت سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند اندرویدی اقدام نمایند.

معاونت محاسبات حقوق و مستمری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در گزارشی با تشریح روش­های سه­گانه دسترسی به اطلاعات حقوق و مزایای بازنشستگان، وظیفه­بگیران و مستمری­بگیران نیروهای مسلح، اعلام کرد: یکی از روشهای دسترسی به اطلاعات حقوق و مزایا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور می باشد

مشترکین محترم با مراجعه به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور می­توانند نسبت به دریافت برگه­ حقوق با عنوان برگه اصلی، که در هر ماه فقط یک­بار برای فرد ذی­نفع صادر می­گردد ضمن اطلاع از میزان حقوق و مزایای دریافتی، کسور و بدهی قانونی و اختیاری خود، برای دریافت خدمات، تسهیلات، ضمانت و … استفاده نمایند.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان ارتش 

راهنمای دریافت فیش حقوقی ساتا نیروهای مسلح saba.esata.ir

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح ممکن شده است و بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با مراجعه به سایت esata.ir و یا سامانه سابا ساتا saba.esata.ir برای دریافت فیش حقوقی ثبت نام کنند.

با ورود به این سامانه می توانید از آخرین تغییرات شامل افزایش حقوق و کسورات خود مطلع شوید. برای این منظور لازم است ابتدا در سایت مذکور ثبت نام کرده باشید که توضیحات آن در ادامه می آید.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح میتوانید به ۲ روش زیر اقدام نمایید:

روش اول: وارد صفحه تامین اجتماعی نیروهای مسلح به آدرس esata.ir شوید و در منوی سمت راست روی گزینه برگ حقوقی بازنشستگان کلیک کنید. و سپس اقدام به ثبت نام کنید.

روش دوم: وارد سایت سامانه فیش حقوقی ساتا saba.esata.ir شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود برای ثبت نام وام بازنشستگان و یا دریافت فیش حقوقی نیرو‌های مسلح کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی را وارد کنید.

سپس لازم است یک نام کاربری و رمز عبور مشخص کنید و در پایان ذخیره کنید. حال امکان ورود به سایت و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح وجود دارد.

نکته:

برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

میرزا

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲


بازنشسته ک و لشگری با ۸ یا ۱۰ میلیون با سختی زندگی میکنند مسئولین هم بی خیالند چرا چون فقط فقط به فکر منافع شخصی خود شانند پس ما بازنشستگان باید صدایمان به همه جا برسد حقوق شاغلین فراجا به ۲۰ الی ۳۵ میلیون رسیده ولی بازنشستگان با ۸ تا ۱۲ میلیون زندگی میکنند همه مسافر کش شدند کسی در انتخابات و....شرکت نکند اینها فقط با حیله و فریب کاری و دروغ ماها را این سال و این ماه سرکار گذاشتند【ڪانال حڪمت ڪارت】 @he

نظرات بسته شده است