۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

فولکس‌واگن ID.4 خودرو سال ۲۰۲۱ جهان شد

[ad_1] سال ۲۰۰۵، آئودی A6 اولین جایزه‌ی بهترین خودروسال جهان را ازآنِ خود کرد. از آن زمان، مراسم جوایز سالانه گسترش یافته و پنج دسته‌ی عملکرد، طراحی، لوکس، شهری و برنده‌ی کلی را شامل می‌‌شود. به‌گزارش موتوروان، سال ۲۰۲۱ خودرو الکتریکی جدی...

فولکس‌واگن ID.4 خودرو سال ۲۰۲۱ جهان شد

[ad_1]

سال ۲۰۰۵، آئودی A6 اولین جایزه‌ی بهترین خودروسال جهان را ازآنِ خود کرد. از آن زمان، مراسم جوایز سالانه گسترش یافته و پنج دسته‌ی عملکرد، طراحی، لوکس، شهری و برنده‌ی کلی را شامل می‌‌شود. به‌گزارش موتوروان، سال ۲۰۲۱ خودرو الکتریکی جدید فولکس‌واگن ID.4 به‌عنوان خودرو سال جهان شناخته شد.

نمای جلو خودروی الکتریکی فولکس واگن آی دی 4 / Volkswagen ID.4 آبی رنگ

هنگامی‌که به فهرست سه نامزد نهایی جایزه‌ی خودرو سال نگاه می‌کنیم، می‌توان بگوییم ID.4 تنها انتخاب منطقی بود و برای سال ۲۰۲۱، رقابت آن با خودروبرقی هوندا e و جدیدترین نسخه‌ی تویوتا یاریس بود که هیچ‌یک از آن‌ها در بازار آمریکا موجود نیستند. فولکس‌واگن ID.4 به نمایندگی‌های سراسر دنیا راه پیدا می‌کند و هنگام نشستن پشت فرمان این کراس‌اور می‌توان جاداری و راحتی و شایستگی را در کابین آن تجربه کرد. درحالی‌که نوع تک‌موتوره فقط ۲۰۱ اسب‌بخار (۱۵۰ کیلووات) قدرت تولید می‌کند، شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتر  آن با هر ‌بار شارژ برای افراد زیادی درخورتوجه است.

مقاله‌های مرتبط:

درباره‌ی سایر برندگان جایزه‌ی جهانی خودرو سال جای تعجب نیست که مرسدس بنز S کلاس جدید افتخار برترین خودرو در زمینه‌ی لوکس‌بودن را به‌دست می‌آورد. شهرت این سدان پرچم‌دار به‌عنوان استاندارد جهانی تجملات و فناوری با آخرین نسل همچنان پابرجا است که سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. یکی دیگر از موضوع‌های پیش‌بینی‌شدنی، پورشه ۹۱۱ توربو بود که برنده‌ی جایزه‌ی جهانی عملکرد شد. در تیپ معمولی، این خودرو ۵۷۲ اسب‌بخار قدرت (۴۲۷ کیلووات) تولید می‌کند و در ۲/۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می‌رسد. 

از دیگر برندگان می‌توان به هوندا e برای جایزه‌ی خودرو شهری جهان اشاره کرد که در بازارهای اروپا و ژاپن موجود است. لندرور دیفندر برنده‌ی جایزه‌ی بهترین طراحی جهان در سال ۲۰۲۱ شد. پیش‌از‌این، جوایز شامل رده‌ی جهانی خودرو سبز برای خودروهای الکتریکی‌ و هیبریدی بودند. این جایزه سال ۲۰۲۰ از بین رفت؛ اما گروه جدیدی که به‌طور‌خاص به وسایل نقلیه‌ی کاملا الکتریکی اختصاص دارد، سال آینده وارد جوایز می‌شود.

Honda e

۹۴ داور به‌عنوان هیئت‌منصفه‌ی جهانی در فرایند اعطای جوایز شرکت می‌کنند. این افراد رانندگی و ارزیابی طیف وسیعی از خودروها را انجام می‌دهند که جدید یا به‌طور درخورتوجهی برای مدل سال کنونی دوباره طراحی شده‌اند. برای واجد‌شرایط‌شدن در جایزه‌ی جهانی خودرو، وسایل نقلیه باید حداقل در دو قاره از هفت قاره حداقل یک سال (از می سال قبل تا می سال جدید) فروخته شده باشند.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار