۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

فوری| قبل از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان بخوانید

جزئیات کامل از دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان را قبل از شروع مسابقه بخوانید.

فوری| قبل از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان بخوانید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد ، شاگردان یحیی با برد مقابل مس رفسنجان می توانند امتیازات خود را با استقلال برابر کنند .

تیم پرسپولیس در چارچوب بازی‌های هفته ۱۵ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

به نظر می‌رسد علی‌رغم جلسه‌ای که برای حل و فصل مشکلات و حواشی پیرامون مدافع ملی‌پوش پرسپولیس برگزار شده است، گل‌محمدی قصد دارد تا به تنبیه انضباطی کنعانی‌زادگان ادامه دهد.

این تنبیه برای همه‌ی بازیکنان پرسپولیس یک پیام روشن دارد و نشان می‌دهد ایجاد حاشیه در تیم توسط سرمربی سرخ‌پوشان بی پاسخ نخواهد ماند. به نظر می‌رسد گل‌محمدی در بازی با مس رفسنجان نیز در نظر دارد تا از زوج فرجی و گولسیانی در ترکیب پرسپولیس استفاده کند و کنعانی همچنان روی نیمکت این تیم خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

در فصل گذشته هم کمتر کسی برای پرسپولیس و قهرمانی این تیم شانس قائل بود اما بردهای پیاپی یحیی گل‌محمدی و تیمش از رفسنجان و جدال مقابل مس استارت خورد و تا دستیابی به سه‌گانه ادامه یافت.

مس رفسنجان البته شباهتی از حیث نتیجه به فصول گذشته‌اش ندارد اما سرمربی‌ای را روی نیمکت خود می‌بیند که هیچ‌وقت نمی‌توان او را پیش‌بینی کرد و همین مسئله کار پرسپولیس را در بازی امروز سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی سرخ‌ها برای دیدار امروز تغییری نسبت به جدال با نساجی در ترکیب تیمش شکل نداده است و امیدوار است در این تقابل نیز موفق به عبور از حریف و ادامه کورس با مدعیان بالانشین شود.

علیرضا بیرانوند که از کورس برترین گلر‌ها از حیث رکورد فردی جا مانده، چشم به این دیدار و موفقیت مقابل مهاجمان حریف خواهد داشت. حضور احتمالی حامد لک در دروازه مقابل هم انگیزه او را بیشتر از قبل هم خواهد کرد و باید دید نیم فصل با کلین‌شیت برای شماره یک به پایان خواهد رسید یا خیر.

مهدی احمدی برای دومین بازی پیاپی فرصت حضور فیکس در ترکیب سرخ‌ها را به دست آورده و در سمت چپ دفاعی به میدان خواهد رفت. فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی نیز در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست، چهار بازیکن خط دفاعی این تیم را تکمیل خواهند کرد.

با مصدومیت میلاد سرلک، بار دیگر سینا اسدبیگی به میدان خواهد رفت. بازیکنی که بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی مقابل نساجی به ترکیب بازگشت و عملکردی امیدوارکننده نیز از خود به نمایش گذاشت.

سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی نیز مثلث خط میانی و تهاجمی پرسپولیس در این جدال خواهند بود. مثلثی که برخلاف فصل گذشته، نتوانسته‌اند همگی در یک روند فنی و کیفی مناسب و بالا کار را دنبال کنند تا کار این تیم نیز با گره همراه باشد.

ترابی در بازی مقابل نساجی اما بار دیگر در نقش ستاره برای این تیم ظاهر شد و باید دید این کیفیت مقابل مس نیز تکرار خواهد شد و با هماهنگی میان سروش و سعید صادقی این تیم شانس پیروزی بیشتری خواهد داشت یا خیر.

امید عالیشاه نزدیک به خط حمله پرسپولیس و شهاب زاهدی به عنوان گلزن این تیم در دیدار قبلی مقابل دروازه حریف حاضر خواهند بود تا از فرصت‌های شکل گرفته برای رسیدن گل سود ببرند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
مهدی احمدی
گئورگی گولسیانی
فرشاد فرجی
دانیال اسماعیلی‌فر
سینا اسدبیگی
سروش رفیعی
سعید صادقی
مهدی ترابی
شهاب زاهدی
امید عالیشاه

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط