۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲

فوری| ساعت بازی استقلال و پرسپولیس تغییر کرد + بازیکن جدید استقلال کیست؟

ساعت دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد.

بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ساعت دیدارهای استقلال و پرسپولیس با تیم‌های اصفهانی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال دچار تغییر شد.

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، زمان دو دیدار از رقابت‌های لیگ برتر در هفته هجدهم به شرح زیر تغییر کرد:

۸ اسفند ماه – ساعت ۱۷:۱۵

استقلال تهران – سپاهان اصفهان، ورزشگاه آزادی تهران

۹ اسفند ماه – ساعت ۱۷:۱۵

ذوب‌آهن اصفهان – پرسپولیس تهران، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

پیش از این قرار بود دیدار‌های فوق از ساعت ۱۵ برگزار شود.

بازیکن جدید استقلال کیست؟

آبی پوشان برای نیم فصل دوم به دنبال یک هافبک هستند که به نظر می‌رسد به گزینه مورد نظر خود رسیده اند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صراحت گفت باشگاه استقلال به طور حتم یک بازیکن جدید دیگر جذب خواهد کرد.

۷ اسفند آخرین فرصت برای جابه‌جایی بازیکن بین تیم‌ها است. استقلال تا به این جای کار سه بازیکن بخدمت گرفته است. رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی.

سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر جذب یک بازیکن جدید دیگر از سوی باشگاه گفت: طبق صحبت‌هایی که با آقای خطیر داشتم، قرار است یک بازیکن بگیریم. مواضع آقای نکونام مشخص است و ایشان صراحتا گفته‌اند من تنها چیزی که می‌خواهم، بازیکن است و مشکل دیگری ندارم. ما در ابتدای فصل با توجه به اینکه سال قبل تیم‌مان بالای ۵۰۰ میلیارد بسته شده بود، نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. از همان زمان مصوب کردیم که در نیم فصل بازیکنان مورد تایید آقای نکونام قرار بگیرند.

از اردوی باشگاه استقلا ل خبر می‌رسد کادر فنی تیم استقلال هم چنان روی جذب فرشید باقری هافبک دفاعی مس تاکید دارد. پیش از این باشگاه مس برای صدور رضایتنامه این بازیکن خواستار بخدمت گیری زبیر نیک نفس و امیر ارسلان مطهری شده بود که این دو بازیکن حاضر نشدند راهی تیم مس رفسنجان شوند.

استقلال فرشید اسماعیلی را هم می‌خواست که این بازیکن در نهایت به تیم پیکان پیوست و از سویی رضا میرزایی هم اینروز‌ها یکی از بازیکنان حاضر در تمرین استقلا ل است.

او بعد از رهایی از بند مصدومیت در تلاش است شرایط بازی پیدا کند و یک بار دیگر به ترکیب تیم بر گردد. به نظر می‌رسد در روز‌های آینده از بین فرشید باقری و رضا میرزایی یکی دوباره استقلالی می‌شود. فرشید باقری هم پیش‌تر بازیکن استقلال بود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط