۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸

فوری / زمان بازی استقلال تغییر کرد / مهاجم محبوب آبی پوشان بازی با نساجی رو از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فوری / زمان بازی استقلال تغییر کرد / مهاجم محبوب آبی پوشان بازی با نساجی رو از دست دادمسابقه دو تیم استقلال و نساجی مازندران از هفته ششم لیگ برتر روز شنبه ۱۹ شهریور به جای ساعت ۱۸ در ساعت ۱۷:۳۰ در...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فوری / زمان بازی استقلال تغییر کرد / مهاجم محبوب آبی پوشان بازی با نساجی رو از دست دادمسابقه دو تیم استقلال و نساجی مازندران از هفته ششم لیگ برتر روز شنبه ۱۹ شهریور به جای ساعت ۱۸ در ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

ساعت بازی استقلال و نساجی تغییر کرد / مهاجم استقلال بازی برابر نساجی را از دست داد

استقلال در بازی با پیکان افسوس مصدومیت آرمان رمضانی را خورد. این بازیکن اگر در ترکیب بود شاید از ابتدا بازی نمی کرد اما به طور حتم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شد.

تراکم بازیکن در محوطه جریمه تیم پیکان موجب شد تا استقلال روی به سانتر از کناره ها بیاورد و هیچ کدام از بازیکنان استقلال نتوانستند روی این سانترها تاثیر بگذارند و آبی ها در نهایت و در روزی که  خوب بازی کردند به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

طبیعی است نساجی هم در مصاف با استقلال چنین شیوه ای را برگزیند. با وجود همه تلاش های صورت گرفته از سوی کادر پزشکی آبی ها گفته می شود آرمان رمضانی به این بازی هم نخواهد رسید.

او از ناحیه کمر مصدوم شده است و هم چنین تمرینات خاصی را برای بازگشت به اردوی تیم آبی پشت سر می گذارد.

بازی دو تیم نساجی و استقلال از هفته ششم لیگ برتر فردا در استادیوم آزادی برگزار می شود. نساجی فصل گذشته در هیچ یک از دو بازی لیگ برتر در برابر استقلال بازنده نبود و جالب تر اینکه در جام حذفی استقلالی را کنار زد و در نهایت قهرمان این مسابقات شد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار