۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴

فوری| بخشنامه ممنوعیت بازنشستگی بعد از اول مهر + سند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بخشنامه شماره ۲۶۱/۷۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ وزارت آموزش و پرورش؛ بازنشستگی بعد از اول مهر را ممنوع کرد و در این راستا همکارانی که تاریخ بازنشستگی آنها بعد از مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ می باشد، باید استمرار خدمت ن...

حق التدریس‌ فرهنگیان ۱۴۰۲ کی واریز می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بخشنامه شماره ۲۶۱/۷۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ وزارت آموزش و پرورش؛ بازنشستگی بعد از اول مهر را ممنوع کرد و در این راستا همکارانی که تاریخ بازنشستگی آنها بعد از مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ می باشد، باید استمرار خدمت نمایند.

در بند ۲ ضوابط و مقررات این بخشنامه آمده است:

به منظور جلوگیری از اختلال در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان، انجام ماموریت، انتقال و بازنشستگی کارکنان آموزشی در طول سال تحصیلی، ممنوع است.

بررسی درخواست ماموریت و انتقال و بازنشستگی صرفاً در فصل تابستان و تا پایان شهریور ماه صورت می پذیرد و در این راستا تاریخ بازنشستگی برای افراد ذینفع، از اول مهر ماه امکان‌پذیر است.

 

بخشنامه ممنوعیت بازنشستگی بعد از اول مهر

منبع:کانال فرهنگیان۱۲۰

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

11 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

معلم

۱۴ شهریور ۱۴۰۲


من سی سال کلاس رفتم و قادر به تدریس نیستم

حسینی

۱۵ شهریور ۱۴۰۲


بخشنامه خلاف قانون است و توسط دیوان ابطال میکنم.

قهرمان مرادی

۲۱ شهریور ۱۴۰۲


سلام ، ممنونم از پیگیری. تون ، بنده هم از همون طریق پیگیری خواهم کرد . آموزش و پرورش خودسرانه چنین کاری میخواد بکنه نه با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی

حسینی

۲۱ شهریور ۱۴۰۲


ما تعداد کثیری از معلمان شهرستان مرند مراتب اعتراض خود را به اداره اعلام کردیم به بازرسی و حراست اداره هم اعتراض دادیم . به اداره کل استان آ.ش هم کتبا طومار نوشتیم. و در حال حاضر هم مشغول تنظیم و اقدام شکایت قانونی به دیوان عدالت هستیم. نتیجه اولیه اقدام ما این شد که اداره کل استان بازنشسته های تا آخرمهر ماه را از شمول بخشنامه خارج کرد و این همکاران بازنشسته میشوند. به امید پیروزی در این اقدام غیر قانونی اموزش و پرورش. تمامی همکاران از تمام شهرها به دیوان شکایت کنند.

عبدالرضا شمسی نیا

۲۲ شهریور ۱۴۰۲


سلام من بعد از 30 سال دیگه توان ندارم انگیزه هم ندارم این بخشنامه علاوه بر غیر قانونی بودن ، هدف اصلی آن تامین کمبود نیروی انسانی ناشی از بی مدیریتی مدیران آموزش و پرورش است و اصلا دغدغه اخلال در آموزش را ندارند. کسی که 4 ماه قبل درخواست بازنشستگی داده و 2 مهر بازنشست میشه، چه اخلالی وجود داره؟

وفا

۲۳ شهریور ۱۴۰۲


سلام من 26 مهر 1402 باز نشست میشوم از این بی عدالتی وبی قانونی آموزش وپرورش واقعا نمی دونم چه باید گفت ما که استمرار نزدیم ونمی زنیم امیدوارم اداره امور خدمات کشوری اعتراضات معلمان رو جدی بگیره واین همه زور گویی به قشر معلم رو درک کنند

عبدالرضا شمسی نیا

۲۳ شهریور ۱۴۰۲


سلام، این بخشنامه من دراوردی خلاف قانون صادر شده و من بعد از 7 مهر که بازنشست میشم و خدمتم تمام شده، دیگه سر کار نمیرم.

یک معلم در آستانه بازنشستگی

۲۴ شهریور ۱۴۰۲


سلام آیا چیزی فراتر از قانون هم داریم ظاهرا که اینطوریه هر کسی با رای نمایندگان رای اعتماد میگیره ولی همین شخص وقتی وزیر میشه بخشنامه ای خلاف قانون بازنشستگی صادر میکنه لاید از همین ابتدای امر در برابر این بخشنامه مجلس عکس العمل قاطعی داشته باشه واقعا دیگه برای این دانش آموزان حوصله ی رفتن به کلاس وجود نداره.

بهرام جهانشاهی

۰۱ مهر ۱۴۰۲


سلام بعد از سی سال خدمت بجای تشکر ، جناب وزیر از خودش بخشنامه در اورده و با روح و روان معلمان و خانواده آنها بازی می کند ، آیا فریاد رسی نیست

علیرضا فعلی

۰۸ مهر ۱۴۰۲


سلام فقط باید به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.من در حال انجام این کار هستم.بی تفاوت نباشیم

وفا

۱۱ مهر ۱۴۰۲


سلام من هم 26 مهر باز نشست میشوم ممنون میشیم سریعتر در دیوان عدالت اداری پیگیری شود

نظرات بسته شده است