۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲

فوری استخدام دورکاری/ اگر به دنبال حقوق ۲۵ میلیونی می گردید بخوانید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فوری استخدام دورکاری/ اگر به دنبال حقوق ۲۵ میلیونی می گردید بخوانید. استخدام برنامه نویس فرانت اند یک شرکت فعال در حوزه تبادل رمز ارزها و فناوری بلاکچین برنامه نویس فرانت اند استخدام می‌کند. فرد م...

فوری استخدام دورکاری/ اگر به دنبال حقوق ۲۵ میلیونی می گردید بخوانید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فوری استخدام دورکاری/ اگر به دنبال حقوق ۲۵ میلیونی می گردید بخوانید.

استخدام برنامه نویس فرانت اند

یک شرکت فعال در حوزه تبادل رمز ارزها و فناوری بلاکچین برنامه نویس فرانت اند استخدام می‌کند. فرد مورد نظر این شرکت باید حداقل ۲۵ ساله باشد و بیش از ۵ سال سابقه کاری داشته باشد. این برنامه نویس باید توانمندی لازم برای مدیریت زمان و تحویل پروژه در زمانبندی فشرده برخوردار باشد. شرکت برای این موقعیت شغلی ۲۰ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است.

استخدام طراح موشن گرافیک

یکی از بزرگترین مجموعه‌های چاپ و بسته‌بندی مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی به دنبال استخدام طراح موشن گرافیک با بیش از ۶ سال سابقه کاری است. این فرد باید خلاق و ایده پرداز باشد همچنین به نرم‌افزارهای گرافیکی و متحرک سازی مسلط باشد. طراحی و تولید پست و استوری در شبکه‌های اجتماعی و طراحی روی محصولات مختلف از جمله طراحی شخصیت، تصویرسازی و هویت سازمانی از وظایف این طراح خواهد بود. شرکت برای این شغلی ۲۰ میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کند.

استخدام توسعه دهنده ارشد وردپرس

یک شرکت که در زمینه دستگاه‌های ماساژور و مراقبت از پوست و زیبایی فعالیت می‌کند یک توسعه دهنده ارشد وردپرس با حقوق ۲۰ میلیون تومان استخدام می‌کند. این فرد باید در وردپرس بک اند و فرانت اند مسلط و حرفه‌ای باشد. همچنین با ووکامرس و پلاگین‌های معروف و کاربردی وردپرس آشنا باشد. تسلط به زبان انگلیسی و توانایی رفع اشکالات فنی سایت نیز برای تصدی این شغل لازم است.

استخدام کارشناس سئو

یک شرکت که در زمینه فناوری اطلاعات و برنامه نویسی فعالیت می‌کند به دنبال استخدام کارشناس سئو با بیش از ۶ سال سابقه کاری است. تسلط بر اصول، مفاهیم و ابزارهای سئو مهم‌ترین مهارت لازم شروع همکاری با این شرکت است. فرد همچنین باید به آخرین الگوریتم‌های گوگل و استراتژی‌های لینک سازی مسلط باشد. حقوق این کارشناس سئو بیش از ۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

استخدام / حسابدار و مسئول مالی در تهران

استخدام کارشناس تولید محتوا

شرکتی که طراح یک پلتفرم‌ آنلاین برای سفارش خدمات خانگی و تجاری است کارشناس تولید محتوا استخدام می‌کند و برای این موقعیت شغلی ۲۲ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است. برخورداری از قلم و بیان روان، تسط بر اصول ویرایش و نگارش زبان فارسی و آشنایی با اصول بهینه‌سازی محتوا یا سئو موارد ضروری برای شروع این کار است. همچنین تسلط نسبی به زبان انگلیسی و نرم‌افزارهای خانواده آفیس لازم است.

استخدام برنامه نویس PHP/Yii2

یک شرکت دانش بنیان که در حوزه مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی فعالیت می‌کند به دنبال یک برنامه نویس PHP/Yii2 برای استخدام است. این شرکت ۲۰ میلیون تومان حقوق به این برنامه نویس پرداخت می‌کند. برخورداری از خلاقیت بالا و توانایی حل چالش‌ها از موارد مهم برای تصدی این شغل است. همچین فرد باید آشنایی کامل و عمیقی به فریم ورک Yii2 و داکر داشته باشد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط