۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

فوری| آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در دست‌انداز هیات دولت(۲۰ اردیبهشت) | احتمال تغییرات گسترده در آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبرهای دریافتی، حاکی از ایرادات به آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیات دولت دارد. نماینده سازمان برنامه و بودجه معتقد است باید آیین نامه در قالب بودجه امسال تدوین می شده و ...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبرهای دریافتی، حاکی از ایرادات به آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیات دولت دارد.

نماینده سازمان برنامه و بودجه معتقد است باید آیین نامه در قالب بودجه امسال تدوین می شده و  آیین‌نامه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش کسب رتبه‌ها با ضریب ریالی بالاتر را در پی داشته که با سیاست‌های تشویقی مغایر است.

نماینده امور اداری و استخدامی، آیین نامه را فاقد معیارهای روشن سنجش و ارزشیابی می‌داند.

احتمال تغییرات گسترده در آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان و سخت گیری در دریافت رتبه‌های بالاتر وجود دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

معلم آموزش و پرورش

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱


اولا در تدوین و قانون‌نویسی رتبه‌بندی دولت و سازمان برنامه هم حضور دائمی داشته‌اند پس مخالفت یعنی دروغ و فریب و حق کشی برای فرهنگیان فرهیخته‌ی کشور دوم اینکه چرا باید یک سازمان همیشه ساز خودش را کوک کند و بی‌شرمانه نظرات عده‌ی زیادی از کارشناسان را وتو کند سوم اینکه ما فرهنگیان در برابر حق‌و حقوق خود در اجرای قانون از ۳۱شهریور ۱۴۰۰اندکی و لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد و در صورت سنگ‌اندازی سازمان برنامه و دولت هدف بعدی تجمعات بزرگ ما از سراسر کشور متحد و منسجم این سازمان(سازمان‌برنامه‌و‌بودجه) و ریاست جمهوری خواهد بود .

نظرات بسته شده است