۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

فوری؛ پیروانی برگشت/ بازگشت پرسپولیس به صحنه های رقابت بدون یحیی/مردی که هیچکس نمی تواند جایش را پر کند

مدیر تیم پرسپولیس امروز در جلسه هیئت مدیره این باشگاه شرکت کرد.

پرسپولیس ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در شرایط برگزار شد که پیمان حدادی عضو این هیئت مدیره که اعلام استعفا کرده بود در جلسه امروز حضور داشت ضمن اینکه رضا درویش و افشین پیروانی هم در این جلسه شکت کردند.

آنطور که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گزارش کرده نقل و انتقالات نیم فصل که تا به این‌جا با جذب چهار بازیکن جدید همراه بوده است، استخدام مربیان جدید برای تکمیل کادر فنی، مسائل اقتصادی چون طرح‌های درآمدزایی و درآمدهای تحقق یافته، آخرین وضعیت تیم برای شروع نیم فصل دوم و آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه که در روزهای گذشته با اخذ آرایی به سود باشگاه همراه بود از جمله موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود و منجر به اخذ تصمیم‌هایی شد که توسط مدیرعامل باشگاه پیگیری خواهد شد.

پرسپولیس

پرسپولیس

در این جلسه، مدیرعامل گزارش‌هایی را در حوزه‌های یاد شده، اقداماتی که باید برای پرداخت دستمزد اعضای تیم انجام شود و همچنین اقدامات مالی و اداری که برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در حال انجام است ارائه شد.

همچنین افشین پیروانی گزارشی از وضعیت تیم و اردوی امارات که با رضایت‌مندی اعضای تیم همراه بود، ارائه کرد و هیئت مدیره نیز از تلاش‌های وی و سایر اعضای تیم تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه، همچنین هیئت مدیره از اقدامات حقوقی که منجر به صدور رای به سود باشگاه و حفاظت از حقوق مادی و معنوی پرسپولیس شد، قدردانی کرد.

در پایان این جلسه صمیمی، مراسم جشن تولد مختصری برای افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل برگزار شد.
پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : ورزش3

مطالب مرتبط