۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

فوری؛ مغازه علی دایی پلمپ شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس کسب اطلاع کرد که رستوران و مغازه جواهرفروشی «علی دایی» پلمب شد. دایی در همراهی با فراخوان ضدانقلاب اعلام کرده بود که فروشگاه‌هایش در روزهای ۱۴ الی ۱۶ آذرماه تعطیل است...

فوری؛ مغازه علی دایی پلمپ شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس کسب اطلاع کرد که رستوران و مغازه جواهرفروشی «علی دایی» پلمب شد.

دایی در همراهی با فراخوان ضدانقلاب اعلام کرده بود که فروشگاه‌هایش در روزهای ۱۴ الی ۱۶ آذرماه تعطیل است.

وی پیش از این در ماجرای «اسرا پناهی» دروغ ضدانقلاب را تکرار کرد و بعد از روشن شدن حقیقت هیچ اصلاحی در مواضعش نکرد؛ اسرا پناهی دختر نوجوانی بود که با خوردن قرص برنج خودکشی کرده بود و ضد انقلاب بدون اینکه وی ربطی به اغتشاشات داشته باشد ادعا کرده بودند که این دختر در مدرسه شاهد اردبیل توسط نیروهای امنیتی کشته شده است.

 

مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در این باره اعلام کرد:

در پی همراهی با گروه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی در راستای اخلال در آرامش و کسب و کار بازار، دستور قضایی برای پلمب گالری جواهرآلات نور واقع در مجتمع روماسنتر صادر شد.

 

تسنیم نوشت:
در پی همراهی با گروه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی در راستای اخلال در آرامش و کسب‌وکار بازار، دستور قضایی برای پلمب گالری جواهرآلات نور واقع در مجتمع روماسنتر صادر شد.
گفتنی است، همزمان با کاهش محسوس اغتشاشات در کشور و جدایی معترضان از صف اغتشاشگران، گروه‌های ضدانقلاب با انتشار فراخوان‌هایی تلاش می‌کنند، با آشوب و اخلال در آرامش و کسب‌وکار بازار شعله ناآرامی را در ایران اسلامی روشن نگه دارند که با عدم همراهی مردم مواجه شده‌اند.

 

ایسنا هم نوشت:

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی، قوه قضاییه اعلام کرد که رستوران و جواهر فروشی علی دایی به دلیل همراهی با فراخوان اعتصابات از سوی پلیس اماکن پایتخت پلمب شده است.

 

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

قادر فاضلی

۱۴ آذر ۱۴۰۱


کاش زودتر پلمپ می کردن . عالی بود

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار