۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

فوری؛ انتخاب سرمربی تیم ملی امید ایران به آینده موکل شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ انتخاب سرمربی تیم ملی امید ایران به آینده موکل شد+جزئیات. اگر چه صحبت از حضور غلامرضا عنایتی در راس کادر فنی تیم امید است، مربی ای که فصل گذشته عملکرد خوبی در تیم هوادار داشت اما هنوز کمیته ج...

فوری؛ انتخاب سرمربی تیم ملی امید ایران به آینده موکل شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ انتخاب سرمربی تیم ملی امید ایران به آینده موکل شد+جزئیات. اگر چه صحبت از حضور غلامرضا عنایتی در راس کادر فنی تیم امید است، مربی ای که فصل گذشته عملکرد خوبی در تیم هوادار داشت اما هنوز کمیته جوانان و کمیته فنی گزینه نهایی خود را به اعضای هیات رییسه معرفی نکرده اند، چرا که اگر این کار صورت گرفته بود، دیروز اعضای هیات رییسه در این باره بحث می کردند و نظر نهایی خود را می دادند. همان طور که تصمیم گرفتند آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان باقی بماند.

انتخاب سرمربی امید، بماند برای بعد!

بر اساس آیین نامه کمیته جوانان که ریاست آن بر عهده میرشاد ماجدی است، باید گزینه های خود برای هدایت تیم امید به کمیته فنی معرفی کند و کمیته فنی هم بعد از بررسی سوابق مربیان معرفی شده اسامی آنها را به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال خواهد داد و در نشست هیات رییسه تصمیم گیری خواهد شد، از بین مربیان معرفی شده چه کسی سرمربی تیم امید شود. این فعل و انفعال فعلا صورت نگرفته است و طبیعی بود در نشست دیروز اعضای هیات رییسه در مورد تیم امید صحبتی نشود.

فوری؛ انتخاب سرمربی تیم ملی امید ایران به آینده موکل شد+جزئیات

فوری؛ انتخاب سرمربی تیم ملی امید ایران به آینده موکل شد+جزئیات

تیم امید شهریور ماه آینده باید در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ شرکت کند و از آنجایی که نزدیک به یک سال به شروع این مسابقات باقی مانده، فعلا فدراسیون فوتبال عجله ای برای انتخاب مربی تیم امید ندارد! هر چند در اردوی قبلی تیم امید مشخص شد باشگاه ها در روزهای غیر فیفا به این تیم بازیکن نمی دهند و بهتر است تیم امید برای برگزاری تمرینات تنها در روزهای فیفا برنامه ریزی کند. در این صورت بهتر بود در این برهه از زمان سرمربی تیم امید مشخص می شد، تا این تیم از فیفا دی آبان و تعطیلی مسابقات لیگ برتر به بهانه جام جهانی سود می برد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط