۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱

فوت راکب ۵۲ ساله موتورسیکلت در برخورد با نیسان شهرداری

صبح امروز برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت نیسان شهرداری در محدوده بزرگراه شهید لشکری تهران (جاده مخصوص) منجر به فوت راکب ۵۲ ساله موتور سیکلت شد.

فوت راکب ۵۲ ساله موتورسیکلت در برخورد با نیسان شهرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،صبح روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۸:۲۰ دقیقه در مسیر غرب به شرق بزرگراه لشکری (جاده مخصوص) بعد از پل کاروانسرا سنگی یک دستگاه موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو، با شدت زیاد به یک دستگاه وانت نیسان متعلق به پیمانکار شهرداری برخورد کرد؛ این حادثه منجر به مرگ راکب ۵۲ ساله موتور سیکلت شد.

‎معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح این سانحه مرگبار گفت: موتور سیکلت پس از برخورد با وانت نیسان شهرداری که مشغول تنظیف محدوده بود واژگون شد و پس از اصابت به یک مینی‌بوس، فوت راکب موتورسیکلت تایید شد.

‎سرهنگ علی همه‌خانی با بیان اینکه در این حادثه به وانت نیسان پیمانکار شهرداری به دلیل عدم استفاده از علائم ایمنی و هشداردهنده و پرچم زن، سهم تقصیر داده شد به رانندگان به خصوص پیمانکاران شهرداری توصیه کرد: چنانچه قصد توقف خودرو در حاشیه راه را دارند در فاصله مناسب از علائم ایمنی و از پرچم‌زن که توقف آنها را به دیگر رانندگان اطلاع‌رسانی می‌کند استفاده کنند تا کمتر شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر باشیم.

 

 

منبع:ایران آنلاین

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط