۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

فلیکس ماگات سرمربی پرسپولیس می شود؟| چراغ سبز ماگات به پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، فلیکس ماگات سرمربی جدید پرسپولیس می شود. این خبر از شب گذشته در فضای مجازی به عنوان شایعه در میان پرسپولیسی ها پخش شده است. بسیاری از پرسپولیسی ها دوست دارند که ماگات سرم...

نقل و انتقالات پرسپولیس | تیم ملی در صید پرسپولیس / شکار ستاره های ملی پوش توسط باشگاه پرسپولیس / زوم بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، فلیکس ماگات سرمربی جدید پرسپولیس می شود. این خبر از شب گذشته در فضای مجازی به عنوان شایعه در میان پرسپولیسی ها پخش شده است. بسیاری از پرسپولیسی ها دوست دارند که ماگات سرمربی آنها شود.

پس از عملکرد ضعیف پرسپولیس در چند بازی اخیر لیگ برتر شایعاتی درخصوص برکناری و یا استعفا یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان به گوش می رود. و حالا ماگات یکی از گزینه ها است.

هواداران پرسپولیس که حسابی از عملکرد کادرفنی فعلی تیمشان کلافه هستند با فشار های مکرر به‌ مدیریت تیم خواستار آوردن یک مربی خارجی را دارند.

در این بین نام سرمربی خوشنام آواز فوتبال آلمان فلیکس ماگات به عنوان جانشین یحیی گل محمدی شایعه شده است که این سرمربی ژرمنی با فالو کردن پیج باشگاه پرسپولیس شایعه حضورش در ایران را تایید کرده است.

فیلیکس ماگات ستاره پیشین فوتبال آلمان است و سابقه هدایت تیم ملی آلمان و تیم های مطرح بوندسلیگا از جمله بایرمونیخ و هرتا برلین و هامبورگ را در کارنامه خود دارد.

پیش از این گفته شده بود که فلیکس ماگات مربی ۶۸ ساله آلمانی که سابقه قهرمانی با بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا را هم دارد یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه سپاهان برای جانشینی نوید‌کیا است. ماگات که از سال ۲۰۱۷ بدون تیم مانده بود برای چند بازی آخر این فصل هدایت هرتابرلین را برعهده گرفته است.

گزینه‌های اروپایی دیگری نیز در لیست باشگاه سپاهان حضور دارند، اما ماگات گزینه اول ساکت است. مذاکرات با وی از چند روز قبل آغاز شده و حتی گفته می‌شود روند مذاکرات رضایت‌بخش بوده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مجید

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱


تو صفحه ماگات هیچ تیمی از ایران فالو نشده

نظرات بسته شده است