۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰

فعال رسانه ای:جریان‌های صهیونیسمی تمام قد در برابر اسلام ناب به صف ایستادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خانم گلیوم در نشستی که با موضوع «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای آمریکا و اروپا» در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: امروز شاهد هستیم که دنیا علیه حاج قاسم اقدام به در...

فعال رسانه ای:جریان‌های صهیونیسمی تمام قد در برابر اسلام ناب به صف ایستادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خانم گلیوم در نشستی که با موضوع «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای آمریکا و اروپا» در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: امروز شاهد هستیم که دنیا علیه حاج قاسم اقدام به دروغ پراکنی رسانه‌ای بزرگ می‌کند.

این فعال رسانه‌ای افزود: ایران تنها پرچم دار حقیقت در ایران است و این حقیقت باید بیش از پیش به وسیله رسانه‌های حامی ایران و انقلاب ایران معرفی شود و در ادامه هم لازم است از سوی رسانه‌های که به دنبال این نوع اندیشه و ترویج پرچم داری ایران هستند، از سوی ایران حمایت شود. وی بیان داشت: امروز شاهد هستیم در خود فرانسه اتفاقات نامناسبی علیه مذهب و دین اسلام به راه می‌افتد، مراکز دینی و مذهبی را می‌بندند و جلوی فعالیت‌های ضد صهیونیسمی را می‌گیرند. گلیوم گفت: جریان‌های صهیونیسمی برای مبارزه با اسلام، تشیع و ایران فعالیت‌های و هزینه‌های در حوزه‌های هنری، رسانه‌ای و حتی ساخت فیلم می‌کند. این فعال رسانه‌ای افزود: ما در مقابل آنها این جریان‌ها ساکت نماده ایم و با بضاعتی که داشتیم و داریم، اقدام به ساخت فیلم به نام ژنرال‌ها دل‌ها برای ترویج مکتب شهید قاسم کردیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار