۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

فصل دوم «نجلا»ماه رمضان پخش می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «حسین امیرجهانی» طراح و نویسنده سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، درباره این سریال گفت: مشغول نگارش قسمت های پایانی سریال هستم. قصه فصل دو، حوالی سال های ۵۸ و ۵۹ است و بازه زمانی یکسال...

فصل دوم «نجلا»ماه رمضان پخش می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «حسین امیرجهانی» طراح و نویسنده سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، درباره این سریال گفت: مشغول نگارش قسمت های پایانی سریال هستم. قصه فصل دو، حوالی سال های ۵۸ و ۵۹ است و بازه زمانی یکساله در ادامه داستانی است که در فصل یک اتفاق افتاد. در این فصل قصه از مسیر بازگشت از کربلا به نجف روایت می شود و تمرکز آن بیشتر روی حصر آبادان است.

وی ادامه داد: محاصره آبادان مساله ای است که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است و اهمیت آن زیر سایه اشغال خرمشهر مانده است. البته نجلا یک سریال عاشقانه است که همچنان در بستر تاریخی و حوادث جذاب و گیرا روایت می شود. برای همین این نوید را به مخاطبین این سریال می دهم که در فصل دوم شاهد قصه ای جذابتر خواهند بود.

این نویسنده همچنین درباره زمان پخش این سریال بیان داشت: با توجه به درونمایه داستان بنا شده تا این سریال در ماه رمضان از شبکه سه پخش شود. قصه نیز از لحاظ محتوایی با مناسبت ماه مبارک رمضان همخوانی دارد و به نسبت فصل قبلی پر تعلیق تر و پر ماجرا تر و پیچیده تر است.

وی افزود: از آنجایی که بخشی از قصه به مسیر بازگشت کربلا تا نجف می پردازد، حرم امیرالمومنین و نقاطی از شهر نجف و مسجد کوفه از لوکیشن هایی است که باید طبق روند قصه برای تصویربرداری به آنجا برویم. امیدوارم که به جهت تولیدی و شرایط اقتصادی شرایطی برای گروه تولید کننده فراهم شود که بتوانیم برای ضبط سکانس های مورد نظر به عراق برویم.

طراح و نویسنده این سریال درباره تغییر بازیگر نقش اصلی «نجلا» نیز گفت: درست است که مردم با بازیگر قبلی نقش نجلا ارتباط برقرار کرده بودند اما معتقدم مردم بیشتر شخصیت نجلا برایشان مهم بود و عاشق کارکتر نجلا بودند نه بازیگر نقش آن. خانم محیا دهقانی هم به خوبی از پس این نقش که در فصل دوم از پیچیدگی های شخصیتی بیشتری برخوردار شده بر آمده است. به همین خاطر همانطور که مخاطبین در فصل یک با کارکتر نجلا همذات پنداری کرده و با او همراه شده اند در فصل دو نیز با عاشقانه نجلا و عبد همراه خواهند شد.

امیرجهانی در پایان در پاسخ به زمان پایان تصویربرداری این سریال افزود: تا کنون در بیش از ۲۵۰ لوکیشن کار کردیم و به خاطر تعدد لوکیشن و خطوط قصه موازی پیش بینی می شود تا پایان فروردین ماه درگیر تولید سریال خواهیم بود.

به گزارش فارس، این روزها تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور  و تهیه کنندگی سعید سعدی در آبادان ادامه دارد.

در این سریال حسام منظور، محیا دهقانی، آزیتا حاجیان، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرزیان، مصطفی ساسانی بازی می کنند.

داستان فصل دوم این سریال درباره اشغال خرمشهر است و عبِد در این فصل نقش محوری در داستان دارد.

در  فصل نخست این سریال حسام منظور نقش عبد دشتی، سارا رسول‌زاده نجلا، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و … به ایفای نقش پرداختند.

سایر بازیگران عبارتند از: مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌ دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌ فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار