۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

فریده شجاعی: فتح‌الله‌زاده به منصور پورحیدری خیانت نکرد؛ پای ۲ بازیکن در میان بود!

بدنساز سابق استقلال روز گذشته در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود فتح‌الله‌زاده یکی از عوامل باخت عجیب و تاریخی استقلال پورحیدری برابر ملوان بوده که این مسئله مورد تایید فریده شجاعی قرار نمی‌گیرد. همسر پورحیدری  این باره اظهار داشت: برای اولین با...

از باشگاه استقلال چخبر

بدنساز سابق استقلال روز گذشته در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود فتح‌الله‌زاده یکی از عوامل باخت عجیب و تاریخی استقلال پورحیدری برابر ملوان بوده که این مسئله مورد تایید فریده شجاعی قرار نمی‌گیرد.

همسر پورحیدری  این باره اظهار داشت: برای اولین بار است که نام فتح الله زاده را در این خصوص می شنوم و من هیچ وقت از منصور نشنیدم که فتح‌الله‌زاده به او خیانت کرده باشد. فقط می دانم دو بازیکن آن روز به استقلال و پورحیدری خیانت کردند. واقعا آن بازی یک شب منصور را پیر کرد و باعث شد خانواده ما ضربه زیادی از آن باخت عجیب بخورد.

فریده شجاعی در ادامه افزود: فتح‌الله‌زاده همیشه حامی منصور بود و هر وقت به استقلال آمد از او کمک خواست. آن ها ارتباط خوبی با هم داشتند و حتی زمانی که فتح‌الله‌زاده همین چند ماه پیش برای مدیر عاملی استقلال انتخاب شد به من تماس گرفت و گفت نقطه ضعف الان من این است که منصور پورحیدری را در استقلال کنارم ندارم و ای کاش او الان بود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار