۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸

فروش ویژه سایپا آذر ۱۴۰۰/ لینک ثبت نام+ جدول قیمت + زمان قرعه کشی

فروش ویژه سایپا آذر 1400 از روز پنج شنبه 20 آذر 1400 آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

فروش ویژه سایپا آذر ۱۴۰۰/ لینک ثبت نام+ جدول قیمت + زمان قرعه کشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش ویژه سایپا از روز شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ آغاز می شود . سایپا در این مرحله از فروش ویژه خود اقدام به عرضه ۵ محصول پرطرفدار خود کرده است و متقاضیان می  توانند با مراجعه به سایت رسمی سایپا نسبت به خرید خودرو مورد نظر اقدام نمایند. شرکت خودرو ساز سایپا به منظور تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان اقدام به فروش ویژه محصولات خود کرده است. فروش ویژه سایپا آذر ۱۴۰۰ که از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۰ آذر آغاز می شود تا پایان روز یک شنبه ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت. گفتنی است در این مرحله از فروش ویژه سایپا ، ظرفیت رنگ محصولات محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت ، امکان ثبت نام برای سایر رنگ ها میسر خواهد بود. در ادامه این مطلب از اندیشه معاصر به قیمت و رنگ خودروهای عرضه شده، موعد تحویل،زمان قرعه کشی ، لینک اسامی برندگان، نحوه استعلام نتایج، نحوه ثبت نام سایپا، لینک ثبت نام سایپا، قیمت محصولات سایپا می پردازیم.

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

خودروهای عرضه شده فروش ویژه سایپا آذر ۱۴۰۰

کوییک با گیربکس معمولی

کوییک R با گیربکس معمولی

تیبا SX موتور M15

تیبا Ex2رینگ فولادی

کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک

رنگ خودروهای عرضه شده فروش ویژه سایپا آذر ۱۴۰۰

کوییک با گیربکس معمولی: سفید

کوییک R با گیربکس معمولی: سفید قرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، کرم مشکی، نقره ای مشکی، قرمز مشکی

تیبا SX موتور M15: سفی، نوکمدادی متالیک، نقره ای متالیک، 

تیبا Ex2رینگ فولادی: سفید، قهوه ای تیره متالیک، اطلسی متالیک، مشکی متالیک، نوکمدادی متالیک، آبی روشن متالیک، 

کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک: سفید

موعد تحویل:

شرکت خودرو سایپا موعد تحویل این مرحله از فروش ویژه خود را ۹۰ روزه اعلام کرد.

زمان قرعه کشی سایپا آذر ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی سایپا پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام میشود.

لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا آذر ۱۴۰۰

لینک اسامی برندگان سایپا پس از انجام قرعه کشی و تایید نهادهای نظارتی در این خبر قرار داده می شود.

نحوه استعلام نتایج قرعه کشی سایپا

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

در قدم نخست باید توجه داشته باشید، درصورتی که کد رهگیری به شماره موبایل شما پیامک نشده است از طریق روش زیر آن را دریافت کنید.

ابتدا وارد سایت سایپا شده و بر روی گزینه سوابق خرید کلیک کنید.

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود ( که پیش تر در زمان احراز هویت آن را در سایت سایپا ساخته اید ) وارد منو کاربری خود می‌شود. در منو کاربری خود گزینه لیست ثبت‌نام‌ها و پرداخت‌ها را انتخاب کنید.

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

پس از انتخاب این گزینه و وارد شدن به آن بر روی گزینه جستجو کلیک کرده و رکورد خودرو خود را در قالب جدولی مشاهده میکنید. در جدول پیش رو کد رهگیری را میتوانید مشاهده کنید.

و اما نحوه استعلام نتایج قرعه کشی سایپا …

 

تمامی کسانی که در قرعه کشی شرکت خودرو سازی سایپا برنده شوند در همان روز خبر قبولی آن ها در قالب یک پیامک به آنها ارسال می‌شود و از همان روز به مدت ۴۸ ساعت مهلت دارند تا تمامی مبلغ خودرو انتخابی خود را از طریق سایت پرداخت کنند. بدیهی است بهتر است قبل از پرداخت هزینه از باز بودن سقف برداشت کارت خود به منظور پرداخت بالای ۵۰ میلیون تومان اطمینان حاصل نمایند.

اما کسانی که برای آنها پیامک نیامده است و خواهان چک شدن وضعیت خودرو انتخابی خود هستند میتوانند با استفاده از کد رهگیری خود از طریق زیر اقدام نمایند.

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

پس از وارد شدن در بخش مشاهده نتایج قرعه‌کشی، با وارد کردن کد رهگیری در بخش مربوطه از برنده و یا عدم برنده شدن در قرعه‌کشی اطمینان حاصل نمایید.

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

 

امیدواریم که در قرعه‌کشی برنده شوید.

 

هشدار: ثبت نام کنندگان در طرح فروش فوق العاده شرکت سایپا توجه فرمایند که برخی سو استفاده کنندگان در این فرصت برای استعلام برنده شدگان سایپا با کدپیگیری لینک های پیامک می کنند که ممکن است به سیستم شما مشکل وارد کنند یا سارق اطلاعات شخصی شما باشد.

جزئیات بیشتر فروش ویژه سایپا آذر ۱۴۰۰

 

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

لینک ثبت نام سایپا

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت رسمی سایپا به نشانی  http://www.saipacorp.com/  نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام سایپا

با ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

شرایط ثبت نام سایپا در آذر ۱۴۰۰

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا
فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.
در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره ۰۸۰۰۸۰ مورخ ۰۰/۱۵/۰۰۱۱ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:
الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

۲ -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۳- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.
در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.
در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

 

شرایط اختصاصی بخشنامه ثبت نام فروش فوری سایپا

در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.
ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.
فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.
در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.
امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.
امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ در روش فروش فوق‌العاده در زمان واریز وجه و در روش پیش فروش در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان دریافت می‌شود.

قیمت خودروهای سایپا آذر ۱۴۰۰

فروش ویژه سایپا آذر 1400/ لینک ثبت نام+قیمت + زمان قرعه کشی

قیمت خودروهای سایپا

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

پراید ۱۱۱۰۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱۰۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲۰۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا۱۰۰,۶۳۱,۰۰۰۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲۱۰۶,۵۱۹,۰۰۰۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس۰۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰
ساینا دنده ای EX۱۰۴,۶۰۰,۰۰۰۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰۱۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ ای R۱۴۹,۴۰۰,۰۰۰۱۹۷,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد۰۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد گازسوز۰۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد دیزل۰۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
آریو۰۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS35۰۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰۰۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C3۰۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ پلاس۰۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx۰۰
تیبا صندوق دار پلاس۰۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا پلاس دنده ای۰۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا s دنده ای۱۴۲,۵۰۰,۰۰۰۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس۲۶۵,۶۲۰,۰۰۰۲۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین G۲۹۱,۸۷۱,۰۰۰۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت پادرا پلاس۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰

مطالب مرتبط