۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵

فروش قسطی شاسی بلند روسی با پیش پرداخت ۳۵۰ میلیونی و اقساط ۶۰ ماهه(جزئیات)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،طرفداران خودروهای شاسی بلند و آفرودبازها از این پس علاوه بر شاسی بلندهای پرشمار چینی و کره ای – که البته کره ای ها طی چند سال اخیر به دلیل تحریم از بازار ایران عقب نشینی کرده اند و خرید شاسی بلند ص...

فروش قسطی شاسی بلند روسی با پیش پرداخت ۳۵۰ میلیونی و اقساط ۶۰ ماهه(جزئیات)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،طرفداران خودروهای شاسی بلند و آفرودبازها از این پس علاوه بر شاسی بلندهای پرشمار چینی و کره ای – که البته کره ای ها طی چند سال اخیر به دلیل تحریم از بازار ایران عقب نشینی کرده اند و خرید شاسی بلند صفر کیلومتر کره ای فعلا میسر نیست – یک گزینه دیگر را نیز پیش رو خواهند داشت.

کمترین و بیشترین پیش پرداخت ؛ کم ترین و بیشترین دوره و مبلغ اقساط

انتخاب جدید شاسی بلند روسی به نام یواز پاتریوت است که شرکت سروش دیزل طرح فروش اقساطی آن را با پیش پرداخت های متنوع و مختلف آغاز کرده است.

بر اساس اطلاعیه و جدول منتشر شده توسط این شرکت، کمترین مبلغ پیش پرداخت برای خرید اقساطی شاسی بلند روسی یواز حدود ۳۱۴ میلیون تومان و الباقی مبلغ خودرو باید توسط ۶ فقره چک به فاصله سه ماه یک بار پرداخت شود که مبلغ هر چک با احتساب بیمه بدنه ۳۰۸ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان خواهد بود. سروش دیزل برای متقاضیانی که خواستار خرید خودرو با این شرایط باشند یک چک تضمینی به مبلغ ۷۷۱ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان نیز دریافت خواهد کرد.

خرید اقساطی این شاسی بلند با مبالغ پیش پرداخت ۳۱۶ میلیون تومان، ۳۱۸ میلیون تومان ، ۳۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۳۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۳۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۳۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ، ۳۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  و ۳۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز امکان پذیر است که با انتخاب هر یک از این مبالغ به عنوان پیش پرداخت توسط متقاضی، مدت بازپرداخت اقساط از ۹ ماه تا ۶۰ ماه و مبلغ اقساط نیز متغیر خواهد بود اما فاصله سررسید چک ها همان سه ماه است.

به عنوان مثال بیشترین مبلغ پیش پرداخت و طولانی ترین بازه پرداخت مبلغ اقساط در این طرح برای خرید شاسی بلند روسی یواز ۳۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و اقساط ۶۰ ماهه است. بر این اساس متقاضی باید الباقی مبلغ خودرو را در ۶۰ فقره چک به فاصله سه ماه یک بار پرداخت کند که مبلغ هر چک با احتساب بیمه بدنه حدود ۴۸ میلیون و ۳۰۹هزار تومان خواهد بود.

در ادامه جدول انواع پیش پرداخت و اقساط این خودرو را در طرح فروش اقساطی سروش دیزل مشاهده کنید.

ویژگی های ظاهری و فنی شاسی بلند روسی

سایت باما در باره ویژگی های ظاهری و فنی این خودرو گزارشی نوشته که در ادامه خلاصه ای از آن را می خوانید: یوآز پاتریوت، خودرویی با طول، عرض و ارتفاع ۴۷۸۵، ۱۹۰۰ و ۱۹۱۰ میلی‌متر است پس باید آنرا در سگمنت خودروهای سایز متوسط جای داد و از آنجایی که شاسی پاتریوت از نوع مستقل (Body-on-Frame) است، باید آنرا شاسی بلندی واقعی توصیف کنیم؛ نه یک کراس‌اور. وزن پاتریوت حدود ۲۱۲۵ کیلوگرم اعلام شده و توان حمل بار آن بیش از ۵۲۰ کیلوگرم است.

پاتریوت مجهز به پیشرانه ۲.۷ لیتری یورو۵ از سری ZMZ است؛ این موتور تنفس طبیعی در دو مدل ساخته شده؛ یکی با کد ۴۰۹۰۶ که حدود ۱۳۵ اسب بخار و ۲۱۷ نیوتن متر دارد. و دیگری نیز با کد ۴۰۹۰۵۱ که حدود ۱۵۰ اسب ‌بخار به همراه ۲۳۵ نیوتن‌ متر گشتاور را فراهم می‌کند.

خوشبختانه سروش دیزل، پاتریوت را با قوی‌ترین مدلش در ایران مونتاژ می‌کند. البته پاتریوت حتی با این موتور قوی نیز، شتاب و سرعت معمولی دارد طوریکه می‌تواند در حدود ۱۳ ثانیه از حال سکون، به سرعت ۱۰۰ برسد و نهایتا نیز تا ۱۵۰ کیلومتر برساعت سرعت بگیرد.

تردیدی نیست که برگ برنده یوآز پاتریوت، سیستم انتقال قدرت چهارچرخ متحرک (۴WD) آن خواهد بود؛ سیستمی حرفه‌ای که بر حسب شرایط راننده می‌تواند میزان انتقال نیرو را بین دو محور و یا یک محور به صورت چهارچرخ محرک سبک (۴H)، محور عقب محرک سبک (۲H)، چهارچرخ محرک سنگین (۴L) یا چهارچرخ محرک سنگین به همراه قفل دیفرانسیل (+۴L) توزیع کند.

با اینکه هنوز لیست تجهیزات رسمی یوآز پاتریوت در ایران معرفی نشده ولی از همین حالا خیال‌تان را راحت کنیم که محصولات یوآز، خودروهایی کم آپشن هستند. این موضوع را می‌توان از لیست آپشن‌های پاتریوت در بازار روسیه، به خوبی فهمید: دو ایرگ جلو، چراغ‌های دی لایت، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، سنسورهای جلو و عقب، مانیتور با دوربین عقب، ترمز کاسه‌ای عقب و … خلاصه مهم‌ترین آپشن‌هایی هستند که یوآز برای خریداران پاتریوت درنظر گرفته است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

م ح نوری

۱۶ مهر ۱۴۰۰


یعنی باید برای خرید این ماشین بد قواره روسی حداقل ۲/۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان پول داد، حالا به قول شرکت بصورت اقساط ۶ ماهه!!!!!!

نظرات بسته شده است