۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶

فروش فوق العاده کرمان موتور زیر قیمت کارخانه | حراج بزرگ کرمان موتور ویژه زمستان آغاز شد

این گروه خودروساز، قیمت مصوب جک J4 را 765 میلیون و 890 هزارتومان اعلام کرده است. مشتریان می‌توانند 400 یا 500 میلیون‌تومان مبلغ کل را به‌دلخواه در مرحله اول پرداخت کنند. بسته‌به مبلغی که بعنوان مبلغ اولیه پرداخت می‌کنید، شرایط اقساط نیز م...

فروش فوق العاده کرمان موتور زیر قیمت کارخانه | حراج بزرگ کرمان موتور ویژه زمستان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شرکت خودروسازی کرمان‌موتور، از دیروز دوشنبه مورخ ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ عرضه خودرو جک J4 را با شرایط ویژه و بصورت اقساطی آغاز نموده است. در ادامه با رایااستور همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

شرایط فروش اقساطی کرمان‌موتور

این گروه خودروساز، قیمت مصوب جک J4 را ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزارتومان اعلام کرده است. مشتریان می‌توانند ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون‌تومان مبلغ کل را به‌دلخواه در مرحله اول پرداخت کنند. بسته‌به مبلغی که بعنوان مبلغ اولیه پرداخت می‌کنید، شرایط اقساط نیز متفاوت خواهد بود.

چنانچه درمرحله اول مبلغ ۴۰۰ میلیون‌تومان را واریز کنید، می‌توانید مابقی مبلغ را در اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه پس دهید. و چنانچه برای مرحله اول مبلغ ۵۰۰ میلیون‌تومان را به‌حساب شرکت واریز کنید، می‌توانید مابقی مبلغ را در اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماهه پرداخت کنید.

درنظر داشته باشید که اقساط در قالب چک و بصورت هرسه‌ماه یکبار پرداخت می‌شوند. بعنوان مثال: فرض کنید شما برای اولین مرحله مبلغ ۴۰۰ میلیون‌تومان را به‌حساب شرکت واریز کرده‌اید و قصد دارید مابقی مبلغ را در قالب اقساط ۲۴ ماهه پس دهید، دراین صورت شما باید ۸ فقره چک به مبلغ ۵۳.۸۹۶.۱۰۰ تومان را با فاصله ۳ ماه از هم به شرکت تحویل دهید.

درنظر داشته باشید که اقساط یک‌ماه بعد از پرداخت اولیه آغاز می‌شوند و تاریخ اولین چک نیز ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. کرمان‌موتور اعلام کرده است که خودرو را ۱۰ روز کاری بعد از واریز مرحله اول، به‌مشتریان تحویل خواهد داد.

چنانچه تمایل دارید دراین طرح فروش شرکت کنید، می‌توانید به سایت فروش اینترنتی کرمان‌موتور مراجعه کنید و نسبت‌به خرید جک J4 با شرایط ویژه اقدام نمایید. در ادامه می‌توانید جدول اقساط جک J4 را مشاهده کنید.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی جک J4

دراین مدل از یک موتور ۴ سیلندره ۱۶ سوپاپ ۱۴۹۹ سی‌سی تنفس طبیعی استفاده شده که به‌کمک گیربکس CVT خود، می‌تواند ۱۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. حداکثر سرعت این خودرو، ۱۸۰ کیلومتر است و در ۱۳.۶ ثانیه سرعت آن از ۰ به ۱۰۰ می‌رسد.

این مدل دارای امکانات و تجهیزات رفاهی زیادی از قبیل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، سیستم ضد سرقت، ریموت با کنترل از راه دور، قفل مرکزی + دزدگیر، قفل‌شدن اتوماتیک درب‌ها، سنسور پارک عقب، سنسور نور (Auto light)، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، چراغ‌های جلو مجهز‌به سیستم مشایعت تا درب منزل، ISOFIX، روکش صندلی چرم، شیشه‌های جانبی برقی، شیشه بالابر راننده با قابلیت بازشدن بصورت تک لمسی و… نیز میباشد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط