۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹

فرانک کسیه: باور نمی‌کردم که گل زدم/ این خیلی برای من مهم است

در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا، بارسلونا موفق شد با پیروزی ۲-۱ در ال کلاسیکو فاصله خود با رئال مادرید را به ۱۲ امتیاز برساند و گام بزرگی به سمت قهرمانی در لیگ بردارد.

فرانک کسیه: باور نمی‌کردم که گل زدم/ این خیلی برای من مهم است

در حالی که به نظر می‌رسید دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی ۱-۱ رضایت دهند، فرانک کسیه با گل خود در دقیقه ۲+۹۰، پیروزی را برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد و در نتیجه آن نیوکمپ پر از تماشاگر، منفجر شد.

فرانک کسیه: باور نمی‌کردم که گل زدم/ این خیلی برای من مهم است

همچنین این هافبک ۲۶ ساله ضمن آنکه چنین گل سرنوشت سازی را وارد دروازه تیبو کورتوا کرد، به شکل نمادینی موفق شد سه هزارمین گل بارسلونا را در لالیگا را هم به ثمر برساند.

خبر ورزشی نوشت: فرانک کسیه پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای درباره حس و حال خود از این گلش، صحبت کرده است. او گفت: من خیلی خوشحالم. این پیروزی برای تیم، شهر و برای همه خوب بود. خوشحالم که گل زدم. این گل خیلی مهمی برای من است. همان طور که قبلاً گفتم، همه بازیکنان از بازی کردن در ال کلاسیکو خوشحال می‌شوند و اگر سه هزارمین گل بارسلونا در لالیگا را در نیوکمپ به ثمر برسانید، گلی خواهد بود که در یادها خواهد ماند. این یک احساس غیرقابل وصف است. یک احساس باورنکردنی برای زندگی کردن. من بسیار خوشحالم که مقابل ۹۵,۰۰۰ نفر گل زدم. برایم باورکردنی نبود که گل زدم.

کسیه درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید، گفت: فکر می‌کنم در این بازی زیاد به زحمت نیفتادیم زیرا بعد از نیمه اول، ما بارسلونای خوبی را دیدیم. بازی تماشایی بود و ما انتظارات را از خود برآورده کردیم و خواسته‌های مربی را انجام دادیم. به کل تیم تبریک می‌گویم. شایسته این پیروزی بودیم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار