۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸

فرار زن جوان از دخمه ۳ سارق مخوف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آدم‌ربایان در پوشش مسافرکش  زن جوانی را ربوده و ۳روز او را در دخمه مخوف خود زندانی کردند تا اینکه گروگانشان با نقشه‌ای زیرکانه موفق به فرار از دست آنها شد. اواخر سال گذشته زن جوانی برای خرید آخر س...

فرار زن جوان از دخمه ۳ سارق مخوف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آدم‌ربایان در پوشش مسافرکش  زن جوانی را ربوده و ۳روز او را در دخمه مخوف خود زندانی کردند تا اینکه گروگانشان با نقشه‌ای زیرکانه موفق به فرار از دست آنها شد.

اواخر سال گذشته زن جوانی برای خرید آخر سال از خانه خارج شد. اما بعد از آن ناپدید شد و دیگر به خانه برنگشت. ناپدید شدن زن جوان، همسر او را به اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت کشاند و وی از کارآگاهان برای پیدا کردن او کمک خواست. تیمی از کارآگاهان برای یافتن ردی از زن گمشده وارد عمل شدند تا اینکه ۳روز بعد همسر وی با پلیس تماس گرفت و از بازگشت او به خانه خبر داد و گفت که همسرش در این مدت گروگان ۳سارق مخوف بوده است.

با اظهارات این مرد، مأموران به تحقیق از زن جوان پرداختند و او گفت: روز حادثه برای خرید پایان سال از خانه خارج شدم و هنگام برگشت، سوار پرایدی شدم که راننده‌اش وانمود می‌کرد مسافرکش است.

وی ادامه داد: علاوه بر راننده مرد دیگری هم سوار ماشین بود که تصور کردم مثل من مسافر است اما تصورم اشتباه بود. هنوز مسافتی طی نشده بود که سرنشین پراید که تصور می‌کردم مسافر است چاقویی زیر گلویم گذاشت و با تهدید سرم را به زیر صندلی برد. او و راننده مرا تهدید به مرگ کردند و از ترس جانم هیچ حرکتی نمی‌توانستم بکنم، آنها گوشی تلفن همراه، طلاها و وسایل با ارزشم را سرقت کردند، اما بعد از سرقت، در حوالی میدان شوش خودرو توقف کرد و مرد جوانی به آنها محلق شد. بعد مرا به داخل خانه‌ای بردند، خانه‌ای که بعدا متوجه شدم پاتوق معتادان و مواد‌فروشان است و در آنجا به زور قرص‌هایی به من می‌دادند که با خوردن آن، اصلا نمی‌فهمیدم که چه خبر است. آنها در این مدت مرا قربانی نقشه شوم خود کردند. تا اینکه موفق شدم اعتماد یکی از آدم ربایان را جلب کنم و به او قول دادم که اگر به من کمک کند تا بتوانم فرار کنم پول خوبی به او می‌دهم. با کمک پسر جوان، در نهایت موفق شدم از دخمه آدم‌ربایان رها شوم و به خانه برگردم.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت:‌پس از گفته‌های این زن، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس اگاهی پایتخت موفق به دستگیری مردان خشن شدند و آنها به جرم خود یعنی ربودن و زندانی کردن زن جوان اعتراف کردند. به‌گفته وی، برای متهمان قرار قانونی صادر شده و تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی دیگر آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط