۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ + فال روزانه فردا

فال روزانه 25 اسفند 1401 + فال روزانه فردا

فال روزانه فردا

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ + فال روزانه فردا را در اندیشه معاصر بخوانید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فال روزانه فردا پنج شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

فال روزانه فردا

فال روزانه فردا

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

امروز با حجم زیادی از کارها روبه‌رو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان وجود دارد، در این مشاجره کوتاه بیاید و خودتان را ناراحت نکنید.  اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگیتان ایجاد کند. علاقه زیادی به تنهایی دارید و خلوت را به حضور در میان جمع ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

از آنجایی که روحیه‌ای حساس دارید، از حاشیه‌های زندگی دوری کنید و به خودتان سخت نگیرید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید.  به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. از شکست‌هایی که در زندگی‌ خورده‌اید درس بگیرید. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  همسر یا عشق زندگیتان امروز با شما از از ناسازگاری وارد می‌شود. اجازه ندهید بدخلقی‌های ایشان روز شما را خراب کند. مطمئن باشید که در چند روز آینده همسر یا عشق زندگیتان رفتار بهتری با شما در پیش خواهد گرفت.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

 پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

بیشتر از همیشه حواستان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.  یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگیتان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید. امروز روز عاشقی شماست و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

 به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. خبری خوشحال‌کننده‌ امروز به دست شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق ‌زندگیتان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیفتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. مدتی است مانند سابق تلاش نمی‌کنید و کم حوصله شده‌اید. این روحیه دوام چندانی ندارد و در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود. میان شما و یکی از آشنایان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند.  شرایطی مناسب فراهم می‌شود تا به دنبال یکی از هدف‌‌های دیرینه‌تان بروید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به هر قیمتی که شده به آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید.    خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبه‌رو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.    کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. بیشتر از همیشه حواستان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. با فرد دنیادیده‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

آرامش خود را حفظ کنید و روز را بدون نگرانی و استرس به پایان برسانید. انسان خودرأیی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق ‌زندگیتان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

  فرصتی برای انجام کارهای دلخواه مهیا می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کاری که به آن علاقه دارید، روحیه خود را بازیابید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. انسان خوش‌قلبی هستید و اطرافیان را دوست دارید. با این حال محبت خود را به زبان نمی‌آورید. از امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عشق و محبت بیشتری با دوستان و اطرافیان رفتار کنید. موقعیت‌های سودآور را به خوبی تشخیص می‌دهید و نبض بازار را در اختیار دارید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد.  احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین‌ روزهای زندگیتان تبدیل خواهد کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط