۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

فال روزانه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲/ فال امروز من

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  فال روزانه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ را در اندیشه معاصر بخوانید. با همراه باشید با فال امروز من. فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ) در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه ی...

فال روزانه 23 اردیبهشت 1402 متولدین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  فال روزانه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ را در اندیشه معاصر بخوانید. با همراه باشید با فال امروز من.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آنها آسیب برسانند.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

کلید موفقیت امروز شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. اگر در راهی شک و تردید دارید، به جای این پا و آن پا کردن قدم اول را بردارید. در این راه می توانید روی اطرافیان تان نیز حساب کنید. بسته ای به دست تان می رسد که انتظارش را ندارید. اگر پول است، فعلا به آن دست نزنید زیرا کارهای زیادی است که می توانید به کمک آن پیش ببرید. پس با برنامه ریزی عمل کنید. شخصی که برایتان بسیار عزیز است به سفر دوری خواهد رفت. یک دوست با انجام کاری یا گفتن حرفی خیالتان را از مسئله‌ای که نگرانش هستید راحت می‌کند. برای رفتن به جایی و دیدار شخصی نقشه می‌کشید و برنامه ریزی می‌کنید. برای ادامه تحصیل و یا بروز کردن اطلاعاتتان هیچ وقت دیر نیست.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

احساس می کنید که محدودیت ها دست و پای شما را بسته اند اما تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان قرار دارد، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. برای موفقیت بیشتر، مشورت با اعضای خانواده تان را از یاد نبرید. در رابطه عاطفی شما تا به امروز دوران سختی را گذرانده اید، بعد از این سعی کنید از او دور نشوید و آزارش ندهید. شما هردو سزاوار یک زندگی آرام هستید. نگرانی تان را با فردی خردمند و باتجربه در میان بگذارید و کمک بخواهید. همه چیز بهتر از آنکه توقع دارید پیش خواهد رفت.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

این روزها ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. شریک زندگی تان از شما دلگیر است اما به روی خودش نمی آورد، بنابراین امروز عصر خود را با او بگذرانید. ضرری مالی کرده اید اما ناراحت نباشید، تجربه با ارزشی بدست آورده‌اید از این پس عاقلانه‌تر رفتار کنید و به همه‌کس اعتماد نکنید. ملاقاتی برای تغییر شغل یا مکان صورت می گیرد، مقدمات انجام این کار را سریعتر فراهم کنید و نگران نباشید.




فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. شاید بد نباشد تغییراتی به آن دهید. شما آن آدم چند سال پیش نیستید، پس خواسته هایتان را نیز باید با توجه به شرایطی که در آن به سر می برید، هماهنگ کنید. شک و تردید را از خودتان دور کنید. شخصی پیشنهادی مالی به شما می‌دهد، حواستان باشد پولتان را کجا و برای چه کاری خرج می‌کنید. ارتباطتان با شخصی که باورش برایتان سخت است برقرار می شود و ملاقاتش می‌کنید، سعی کنید تا می‌توانید خودتان باشید و بیش از حرف زدن گوش کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما راه خوب زندگی کردن را بلد هستید و دوست دارید که آنها را به دیگران هم یاد دهید. احساس می کنید که اگر دیگران هم نگاهی چون شما داشته باشند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اما بدانید که دیگران مثل شما فکر نمی کنند. پس بهتر است که از اصرار کردن دست بردارید. یکی از اعضای خانواده شما در پی شروع کاری ست. اگر کاری از دست تان بر می آید برای او انجام دهید، مطمئن باشید که شما هم از نتیجه آن سود خواهید برد. حرف کسی که می‌گوید دوستتان دارد را باور کنید. این روزها تا می توانید حواستان را جمع و از مال و اموالتان بیشتر مراقبت کنید. یه یک سفر کوتاه کاری می‌روید. فرصت‌های زندگی را بیهوده از دست ندهید. در انتخاب دوست بهتر است سخت‌گیرتر باشید.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

از آنجا که عاشق مدیر بودن هستید، دوست دارید کنترل امور را به دست بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. بهتر است که خیلی به خودتان فشار نیاورید و راهی که تنها به نفع خودتان است را دنبال کنید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید طوفان بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن هم ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آرامش خود را حفظ کنید. این طوفان خودش آرام خواهد گرفت. شخصی در اطرافتان به زندگی شما غبطه می‌خورد. چشم و هم چشمی زهر کشنده زندگی‌ست از او دوری کنید. حرفی شنیده اید که باعث ناراحتی‌تان شده، بهتر است برخلاف همیشه قبل از برخورد به دلیل ناراحت شدنتان خوب فکر کنید. معامله با یک دوست خرید یا فروش برایتان سودآور است.




فال روزانه مهر

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی توانید آنها را از هم جدا کنید. در این شرایط بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کاری هستید، امروز بهترین زمان است. اگر مجرد هستید و فردی توجه شما را به خود جلب کرده، امروز پیش قدم شوید. اعتماد به نفس بالا راز موفقیت شما در رسیدن به هدف تان است. در اواخر روز تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوبی ست. به یک مراسم شادی دعوت می‌شوید، بهتر است در قبول این دعوت کمی تردید کنید. در محیط کار و یا در خانواده روی فرضیه‌ای که دارید بیش از اندازه پافشاری می‌کنید کمی آرام بگیرید و زمان بدهید تا به واقعیت برسید. هفته‌ای درخشان در زمینه تحصیلی، تجاری و یا احساسی خواهید داشت.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند. ?

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما فرد به شدت رمانتیکی هستید. امروز نیز بیش از عقل بر احساسات تان تکیه کرده اید و این موضوع ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز شود. بنابراین تعادل داشته باشید و محتاط تر قدم بردارید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که دیر نکنید، زیرا تاثیر منفی روی او خواهد گذاشت. دلتان می خواهد برای شخصی که به او علاقه دارید کاری انجام بدهید، دست دست نکنید همان کاری را انجام بدهید که می دانید خوشحالش می‌کند. یک به ظاهر دوست با گفتن جمله ای و یا رساندن خبری شما را عصبانی می‌کند، او خیرخواه نیست از خودتان دورش کنید. از راز دل خود با کسی صحبت نکنید.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

وقت آن است که خودتان را به اطرافیان ثابت کنید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باورتان نمی شود. بنابراین در جمع باشید و از توانایی هایتان استفاده کنید. خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد. به زودی یک قرار ملاقاتی خواهید داشت که تاثیر زیادی در زندگی تان خواهد داشت. امروز بیش از منطق از احساس تان کمک بگیرید تا شما را به سمت هدف تان سوق دهد. در رابطه عاطفی تان به زودی دنیا بروفق مرادتان می شود و اوضاع آن‌طور که دوست دارید پیش میرود. قدم یک نورسیده خیر است و با خودش برکت می‌آورد. در خانواده دیدارها تازه خواهد شد و نوری به دلتان خواهد افتاد. برای کسی دل بسوزانید که حضور شما را در زندگی اش مهم میداند.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر احساس خوبی نسبت به شرایط اطرافتان ندارید، نگران نشوید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود تنها کافی ست که صبر داشته باشید. اگر از چیزی راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطرافتان هستند که شما را آزار می دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. گاهی لازم است دلتان اول برای خودتان بتپد. پیشنهادی کاری یا تحصیلی به شما می شود که بهتر است سرسری از کنارش رد نشوید. به جمعی تازه می روید و با اشخاص جدیدی آشنا می‌شوید. به هر طریقی که می توانید از دایره روزمرگی‌هایتان خارج شوید.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

روز شلوغی در پیش دارید و باید خودتان را برای آن آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. منتظر فردی هستید تا به شما جوابی دهد، صبر داشته باشید و از اصرار بیش از حد خودداری کنید تا همه چیز در شرایط عادی خود اتفاق افتد. دوستی نزد شما می آید، اگر حرفی در دلتان مانده به او بزنید آنوقت خواهید دید که احساس تان نسبت به قبل چقدر عوض خواهد شد. در زندگی‌تان تنوعی ایجاد کنید. برای افزایش درآمدتان بهتر است با یک نفر در زمینه ای مرتبط با کارتان مشورت کنید. شما نمی‌توانید به انتظار معجره بنشینید. خبری خوش میشنوید که برایش مژدگانی می‌دهید و خیرات می کنید. فردی یا عزمی راسخ ، با اراده و پشتکار هستید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ )

عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدتها فکرت را مشغول می‌کند.

برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

اگر چه ذهن تان درگیر است اما سعی کنید تا در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و به جای دست و پا زدن های بی نتیجه، کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد. این روزها شما بر کل امور زندگی تسلط و هوشیاری دارید. تلاش و کوشش‌تان در به دست آوردن آنچه می‌خواهید موجب احترام همگان می‌شود. اطرافیانتان بسیار دوستتان دارند اما شما گاهی بیش از اندازه زودرنج و پرتوقع می شوید. قرض کوچکی دارید که ادا می شود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار