۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

فال روزانه پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فال روزانه پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد چهار خرداد و فال روزانه فردا چهارم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در اندیشه معاصر ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغی...

فال روزانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فال روزانه پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد چهار خرداد و فال روزانه فردا چهارم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در اندیشه معاصر ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲  را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (  پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲  )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

رؤیاها و اهداف خود را بنویسید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید و مطمئن باشید که امسال نتیجه و ثمره کارهایتان را خواهید گرفت.

به‌زودی تغییراتی را در زندگی خود احساس می‌کنید که باید منعطف باشید و خود را با شرایط جدید وفق دهید؛ این‌گونه پر از انرژی و حس و حال خوب خواهید بود.

از انرژی که به‌دست می‌آورید برای ایجاد انگیزه به اطرافیانتان استفاده کنید و حتماً علاقه خود را به آنها بروز دهید.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنینتان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. با انجام کاری هیجان‌انگیز و مفرح، زمینه شادی اعضای منزل را فراهم کنید.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنینتان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. با انجام کاری هیجان‌انگیز و مفرح، زمینه شادی اعضای منزل را فراهم کنید.   پیشنهادی برای کاری جدید دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را قبول کنید و مطمئن باشید همه چیز آن‌گونه که انتظار دارید پیش می‌رود.  همسر یا عشق زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد و از همیشه بیشتر محبت می‌‌کند. پاسخگوی لطف ایشان باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما اکنون نمی توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید ، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن ، اگر فکر می کنی که بعدا از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

فال روزانه چهارشنبه 4 خرداد 1401
امروز جنبه ی رمانتیک وجودتان فعال شده است و هر چقدر بیشتر به آن توجه می کنید احساس بهتری خواهید داشت. با این حال باید دقت کنید که گوشه چشمی به واقعیت های این دنیا هم داشته باشید و بیش از حد درگیر احساسات نشوید. شاید امروز سرعت پیشرفت کارهایتان به اندازه ای که انتظار دارید نباشد، اما این موضوع نباید باعث دلسردی و نگرانی شما شود. میزان پیشرفت خود را بر اساس یک روز نسنجید و برای اندازه گیری سرعت پیشرفت خود تصویر کلی را در نظر بگیرید. امروز بهترین فرصت برای دیدار با دوستانی خواهد بود که برای مدتی از آنها بیخبر بوده اید. با وجود کارهای عقب افتاده ای که پیش رو دارید، در تدارک برگزاری جشن یا مراسمی هستید که برایتان بسیار لذت بخش است. در مورد مسئله کاری یا تحصیلی، حالا که شرایط روحی مناسب تری پیدا کرده اید، به کمک منطقتان می توانید دیدگاه درست تری نسبت به مسائل داشته باشید.
امروز وقتی به بهترین راه ممکن برای رسیدن به جایی که می خواهید باشید فکر می کنید احساس خواهید کرد که محدودیت های زیادی دست و پایتان را بسته اند و نمی گذارند آنطوری که خودتان دلتان می خواهد عمل کنید، اما از طرف دیگر هم چیزی از درونتان شما را به داشتن جسارت و پاره کردن این قید و بندها از دست و پایتان فرا می خواند تا بتوانید به چیزهایی که بیشترین ارزش و اهمیت را برایتان دارند دست پیدا کنید. البته که مسئولیت ها و وظایفی دارید که باید انجام شوند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت، اما اگر یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید خواهید توانست بین این دو تعادلی منطقی برقرار کنید. شخصی که چند بار از شما عذرخواهی کرده، ببخشید و گذشته را فراموش کنید. انسان جایزالخطاست. برای دیگران خیر بخواهید تا برای شما خیر بخواهند. در مورد یک مسئله مالی اوضاع از آنچه که فکر می کنید، بهتر است. حساب هایتان را دوباره بررسی کنید.

فال روزانه فردا خرداد ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شاید شما فکر کنید که می دانید چه چیز می خواهید ، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعا بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید ، هنوز هم می توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

امروز قصد دارید به وظایف و مسئولیت هایتان توجه و رسیدگی کنید. شما احساس می کنید که زمان دارد خیلی سریعتر از همیشه می گذرد و روزها دارند با سرعت برق و باد از دستتان می روند. مواظب باشید گذشت سریع زمان شما را از عشقتان و آنهایی که دوست دارید غافل نکند و آنقدر درگیر کار و مسائل مادی نشوید که چیزهای دیگر را فراموش کنید. شاید با بدخلقی هایی از جانب آنهایی که دوست دارید مواجه شوید و این نشانه ی آن است که شما به اندازه ای که انتظار دارند به آنها توجه نکرده اید. از این روز استفاده کرده و آنها را غرق در عشق و محبت خود کنید تا دلشان را به دست بیاورید. مراقب فشارهای عصبی که به شما وارد می شود و راهی برای دور شدن از بحث های بی نتیجه پیدا کنید. احترامی که دوستان و آشنایان برای شما قائل هستند در چشم های آن ها ببینید. در محیط کار یا درس به زودی خواهید توانست موقعیت خود را در بین دیگران تثبیت کنید.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبرو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. اعضای خانواده توقع‌های بی‌جایی از شما دارند، امروز با آنها صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از آنها درخواست نمایید که توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارند. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

 

فال روزانه فردا تیر ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید ، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده تان برنامه ریزی می کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می بینید می تواند شما را تحریک کند ، برای اینکه شما راحت تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می تواند برایتان سودمند باشد.

امروز شما دارید به سرعت برق حرکت می کنید و با خوشحالی از این کار به سراغ آن کار می روید، اما اگر عقل و منطق خو را به کار بیندازید و به تحلیل موقعیت فعلی خود بپردازید به احتمال زیاد سرعت خود را کم کرده و با طمأنینه ی بیشتری حرکت خواهید کرد. در مکالمه با دوستان و اطرافیانتان تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد را در نظر داشته باشید و اجازه ندهید ترس از این که شما را رها کنند وادارتان کند نظرات واقعی خود را پنهان کنید. شاید مجبور شوید برای کمک به شخصی که برایتان خیلی عزیز است در برخی از برنامه های خود تغییر ایجاد کنید، مواظب باشید در این مورد زیاده روی نکنید و کارهای شخصیتان را هم در نظر داشته باشید. اهداف بلند مدتی که در سر دارید به شما اجازه حضور در جمع دوستان را نمی دهد و این موجب آزردگی خاطرتان شده است. در مورد رابطه احساسی تان به مسائل جزئی توجه کنید در غیر این صورت زندگی تان آشفته و بی نظم می شود، همان کاری را بکنید که او می خواهد.

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد.  با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. قبل از انجام کار جدیدی که در سر دارید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد.

 

فال روزانه فردا مرداد ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید ، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند ، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند ، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.

امروز در هر موقعیتی و در برخورد با هر شخصی تنش و اختلاف نظر را احساس خواهید کرد. بعضی از اطرافیانتان به دنبال حفظ ثبات و آرامش هستند و برخی دیگر هم به فکر تفریح و خوشی هستند و به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهند. شما خودتان را بین این دو جبهه اسیر و گرفتار می بینید و برقراری تعادل بین آنها هم برایتان دشوار و حتی غیر ممکن به نظر می رسد. زیاد این وضعیت را جدی نگیرید و خودتان را تحت فشار قرار ندهید. بگذارید جریان زندگی شما را در همان مسیری که خودش می خواهد قرار بدهد و فقط سعی کنید از هر موقعیتی که برایتان به وجود می آید بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. دل خود را نرم کنید و نگذارید افکار آشفته قضاوت شما را نسبت به شخصی مهم در زندگی تان مسموم کند. در یک رقابت بزرگ شرکت می کنید، بختتان در این رقابت بلند است. پیام مهمی به دستتان می رسد کار تازه ای را که شروع کرده اید با موفقیت جلو خواهد رفت.
فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.  مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوستتان دارد.

 

فال روزانه فردا شهریور ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

حتی اگر شما در مسیر نسبتا خوش بینانه ای قرار گرفته اید ، امروز پیش روی کردن می تواند تاحدی سخت باشد. شما می توانید بر امواج منفی ای که شما را پریشان کرده اند چیره شوید ، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه ای یا برنامه های استراتژی شدید راه های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی تان را تخلیه کنید.

این نکته را به خودتان یادآوری کنید که در این دنیا هیچ چیزی را نباید نسبت به شادی و احساس خوشبختی در اولویت قرار دهید و این باید هدف اصلی شما در زندگی باشد. امروز دست هایی نامرئی سعی در منحرف کردن شما از این مسیر خواهند داشت، اما شما نباید حتی یک لحظه تصویری که از خوشبختی در ذهن خود دارید را فراموش کنید و اجازه دهید چیز دیگری جایگزین آن شود. شاید برخی چیزهای ناخوشایند که در زندگی شخصی و یا دنیای اطرافتان در جریان هستند باعث شوند ذهن شما درگیر شده و از هدف اصلیتان فاصله بگیرید، اما این وظیفه ی خودتان است که راه درست را به خودتان یادآوری کنید. یادتان باشد گوش کردن یک مهارت است، بهتر است گاهی به جای حرف زدن گوش کنید، هم خودتان به جواب سوالتان می رسید و هم طرف مقابلتان آرام می شود. تصمیمتان را بگیرید و حرفتان را بزنید، این تلخی بی پایان را ادامه ندهید هم به خودتان ظلم می کنید و هم به طرف مقابلتان.

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. قرار است کالای باارزشی بخرید. امروز زمان مناسبی برای این خرید فراهم می‌شود. از این فرصت استفاده کنید و با خرید این کالا، روحیه‌ خود را بهبود بخشید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. به صلاح شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و به هر قیمتی که شده دل عشق ‌زندگیتان را بدست آورید.

فال روزانه فردا مهر ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان ، پلوتو ، ظاهر می شود تشدید می شوند. مهم نیست که به خطر چه ایده ای تلاش می کنید ، شما احتمالا فقط می خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملا نمی توانید از ناراحتی ای که اینک احساس می کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته های آینده بهبود یابد.

امروز شما بیش از هر چیز دیگری به حفظ ثبات و نظم در زندگیتان علاقه نشان می دهید و این موضوع می تواند باعث شود جایی برای تفریح و شادی باقی نگذارید. شاید خودتان هم در ابتدا متوجه این مسئله نباشید و نبودن خنده و خوشی را احساس نکنید، اما اگر مواظب نباشید کم کم یک کمبود بزرگ را در زندگیتان احساس خواهید کرد که انگیزه ی انجام هر کاری را از شما خواهد گرفت. پس حواستان را جمع کنید و خیلی محکم به چیزهایی که به زندگیتان معنا می بخشند بچسبید. یکی از دوستانتان حرف هایی می زند که با آنچه پیش از این از او شنیده اید هماهنگی ندارد. به جای این که به او شک کنید همین حالا هر سوالی که ذهنتان را درگیر کرده است از او بپرسید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است بیش از این سکوت نکنید و کوتاه نیایید. چیزی که گم کرده اید پیدا می کنید. یک دوست محبت کوچکی در حقتان می کند قدر رفاقتش را بدانید. از یک معامله کوچک بسیار خرسند خواهید شد، همین امروز نذرتان را ادا کنید.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قصد انجام معامله‌ای دارید اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود دارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند.  عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید.  قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید.

فال روزانه فردا آبان ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید ، اما این کار به این سادگی ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است ، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

امروز اگر در استفاده از کلمات دقت کافی به خرج ندهید یک دعوای درست و حسابی به راه خواهید انداخت. مشکل واقعی اینجاست که وقتی شما منافع جمعی را در نظر دارید و به فکر همه هستید، دیگران تنها سنگ خودشان را به سینه می زنند و به بقیه هیچ اهمیتی نمی دهند. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که به راحتی با چنین چیزی کنار می آیند، اما با دعوا راه انداختن هم راه به جایی نخواهید برد. یک چیز دیگر هم که امروز باید حواستان به آن باشد اسیر نشدن در دام سنت ها و روش های قدیمی است که دیگر کاربردی ندارند. قید و بندها را از دست و پای خود باز کرده و رو به جلو بتازید. با اینکه این روزها دغدغه زیادی ندارید اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. شما نمی خواهید مشکل جدیدی به مشکلات قبلی تان اضافه شود. اطلاعات جدیدی که در دست دارید بهتر است ناگفته بماند. برای دیگران نسخه نپیچید.
یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌هایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید.  شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. همسر یا عشق زندگیتان امروز حسابی ناخوش‌احوال است و به پرستاری شما نیاز دارد.

 

فال روزانه فردا آذر ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

جهان بیرونی انسانها ، مکان ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می تواند محرکی برایتان باشد ، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی های کنونی تان را بگیرند.

امروز نگاهی عمیق و جدی به اطرافتان بیندازید و پیش از آن که بهترین راه ممکن برای ادامه راهتان را انتخاب کنید به کمی بررسی درونی بپردازید. به احتمال زیاد با انجام این کار به این نتیجه خواهید رسید که باید در انتخاب مسیرتان انعطف پذیری بیشتری داشته باشید و در طول راه هر از گاهی تغییر مسیر داده و در رسیدن به هدف مورد نظرتان خودتان را به یک روش خاص محدود نکنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که بهترین راه معمولا ترکیبی از چند راه مختلف است. امشب در دورهمی های دوستانه حواستان باشد دست روی نقطه ضعف دوستانتان نگذارید چون با این کار فقط یا دوستی را از دست خواهید داد و یا ارزش خودتان را زیر سوال خواهید برد. در مورد مشورتی که با شما می شود نوع برخورد شما با مسئله می توانید تاثیر متفاوتی بر جای بگذارد. بدون چشم داشت مالی به یاری یک دوست بشتابید. شما نه تنها از تمام ماجرا خبر ندارید، بلکه به توان شخص مقابلتان هم آگاهی ندارید. او را کمک کنید.
عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید اما فراموش نکنید که با حسادت جایی در دل اطرافیان نخواهید داشت. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید.  با خرید هدیه‌ای عشق خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما همسر یا عشق ‌زندگیتان با این تصمیم مخالف است و مانع شما خواهد شد. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود.

فال روزانه فردا دی ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 شما امروز وسوسه شده اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید ، اما به این معنا نیست که شما می خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می شوند ، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده اند تجربه می کنید. اما احتمالا شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

امروز اطرافیانتان دارند با سرعتی سرسام آور حرکت می کنند و شما علاقه ی چندانی به هماهنگ کردن خودتان با آنها ندارید، با این حال ترجیح می دهید ارتباط خود را با آنها و دنیای دیوانه شان حفظ کنید چون بودن در کنار دوستانتان برای شما الهام بخش است و ایده های جدیدی را برایتان به همراه خواهد داشت. با این همه اگر بتوانید سر و صداهای موجود در زندگیتان را به حداقل رسانده و دور و بر خودتان را کمی خلوت کنید برایتان خیلی بهتر خواهد بود. امروز کمی به خودتان استراحت بدهید و از بقیه فاصله بگیرید. خوشبختانه این فرصت را خواهید داشت که هر وقت بخواهید دوباره به این دنیای دیوانه بازگردید. ظرفیت و توانایی آدمها با هم فرق می کند. دنبال کردن یک علاقه شخصی، شما را به یک دوست نزدیک تر می کند. شنیدن یک خبر خوش گره از مشکل مالی باز می کند. شما نیز به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا نتیجه کارتان به سوی شما باز گردد.

منفی‌بافی را کنار بگذارید و نیمه پر لیوان را ببینید. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. مشکلی که با آن روبرو شوده‌اید را با مهارت و ذکاوت پشت‌سر بگذارید.  فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

فال روزانه فردا بهمن ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما به هرجا که نظر می کنید امکانات بالقوه ای را می بینید ، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می تواند خود شما را به شک بیندازد ، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می تواند اندیشه های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی توانید آنها را دریابید.

درست وقتی که فکر می کنید حساب همه چیز را کرده اید و مو لای درز نقشه هایتان نمی رود و همه کارها دارند طبق برنامه ریزی شما پیش می روند پای عشق به میان خواهد آمد و همه برنامه هایتان را به هم ریخته و نقشه هایتان را نقش بر آب خواهد کرد. ناگهان حواستان پرت شده و تمرکزتان از بین خواهد رفت و همه فکر و ذکرتان درگیر عشق خواهد شد. خوب یا بد بودن این وضعیت به نگرش شما بستگی دارد. هم کار برای شما اهمیت دارد و هم عشق و روابط عاطفی، آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید. اگر بتوانید طوری رفتار کنید که هر دو طرف را همزمان داشته باشید خوشبخت ترین فرد دنیا خواهید بود. در یک میهمانی شرکت می کنید و آشناهایی که آنجا پیدا می کنید در آینده شما تاثیر گذار خواهند بود. سوء تفاهمی زودگذر را چندان جدی نگیرید و بیشتر روی کارایی ذهن خودتان حساب کنید تا دیگران. از حرفی که زده اید احساس پشیمانی می کنید. از این اتفاق درس بگیرید.

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند.  تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید.  فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

فال روزانه فردا اسفند ( پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ )

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما کاملا قادر هستید که از خودتان مواظبت کنید و این اغلب روش شما می باشد. اکنون با وجود این شما به دانستن نیازهای هر فرد دیگری علاقه مند هستید. اما جستجو کردن ناراحتی های خودتان بدتر است چناچه شما می توانید هر نگرش منفی ای را تأیید کنید. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال تر می سازد.

امروز شما دوست دارید که در عالم خیال و رویا فرو بروید و از این دنیای شلوغ و پردغدغه فاصله بگیرید، اما متأسفانه باید بگوییم که موانع زیادی سر راهتان قرار خواهند داشت. مسئولیت هایی که به عهده دارید به سراغتان آمده و این واقعیت را به شما یادآوری خواهند کرد که در دنیای واقعی کارهای زیادی هستند که پیش از فرار به دنیای رویاهایتان باید آنها را انجام بدهید. شاید حجم کارهایی که به عهده دارید آنقدر زیاد باشد که دیگر وقتی برای رویاپردازی برایتان باقی نماند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. ساعات پایانی روز تماما به خودتان تعلق دارند و می توانید از آنها هر طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید. برای جواب دادن به یک پیشنهاد کاری عجله نکنید، اتفاق تازه ای در راه است. برای یک تصمیم گیری و اقدام به شروع پروژه ای، بهتر است بیشتر تحقیق و مشورت کنید. شما در شرایطی نیستید که بی گدار به آب بزنید. در یک رابطه دوستانه حسادت را از خودتان دور کنید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.   فردی عاشق شما است و در آتش عشق‌تان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. امروز سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گران‌بهای خود را بی‌دلیل هدر دهید.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار