۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

فال روزانه شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فال روزانه شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد شش خرداد و فال روزانه فردا ششم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فا...

فال روزانه 23 اردیبهشت 1402 متولدین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فال روزانه شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد شش خرداد و فال روزانه فردا ششم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه  فال فردا شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ )

کلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

اشتباهات عده‌ای برای تو مشکل مالی درست کرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بکنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت ، این مشغله فکری نمی گذارد که حتی به راههای ساده تر کردن زندگی تان فکر کنید. اگر به نظر می رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد ، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری ای را بپذیرید ، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می افتد.

بادهای موافق دارند به سوی جهتی که شما می خواهید بروید می وزند و به شما کمک خواهند کرد به راحتی به سوی آینده ای پیش بروید که برای خودتان در نظر گرفته اید. خوشبختانه رویکرد منطقی و عمل گرایانه شما مانع این می شود که دچار توهمات و رویاهای غیر واقع گرایانه شوید. با این حال ممکن است بعضی ها امروز شما را به وسواس گونه رفتار کردن در رابطه با مشکلات احتمالی متهم کنند. شاید تسلیم حرف ها و خواسته های آنها شدن به نظر راحت تر بیاید ولی شما باید تحت هر شرایطی از اهداف و افکار خود حمایت کنید و حتی اگر لازم شود برای آنها بجنگید. شاید با سختی هایی روبرو شوید، ولی نتیجه ای که به دست می آورید ارزش تحمل این سختی ها را دارد. شخصی بالاخره قرضش را به شما پس خواهد داد. نامه ای دریافت می کنید که حاوی خبر مهمی برای شماست. حادثه ای از سرتان می گذرد حتما صدقه بدهید. در مورد یک مسئله دائم از دیگران ایراد نگیرید، به جای این کار بهتر است کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید.  معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

فال روزانه فردا اردیبهشت (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

همیشه کارها بر یک روند نخواهند بود. به خصوص که تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده کن که به زودی از راه می‌رسد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : کارهای روزمره، خسته کننده خواهد بود. هر از گاهی باید در آب راکد موجی انداخت تا حرکت تازه‌ای پیدا کند. به دیگران کمک تا در روزهای سخت تو را از یاد نبرند.

برنامه‌های مالی تو همچنان پیش می‌روند. جایی برای نگرانی نیست. برآورد هزینه‌هایت بهتر است با بررسی و تحقیق باشد تا بعدا مشکلی برایت پیش نیاید.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید ، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند ، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید ، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است ، اما بدبینی ابدا شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

شما در میانه یک تحول سالیانه فوق العاده قرار دارید. انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهنتان هم آماده عمل است و می توانید با هر موقعیت و هر مسئولیتی به راحتی روبرو شوید. کلید موفقیت در بهره برداری از این موقعیت فوق العاده ای که در حال حاضر دارید برقراری ارتباط با دیگران است. در حال حاضر شما توانایی انجام چند کار مختلف به طور همزمان را دارید و با ارتباط برقرار کردن با دیگران و فهمیدن این که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می توانید این توانایی های خود را به درستی به کار بگیرید. مواظب تماس های دریافتی خود باشید، یک نفر کار مهمی با شما دارد، تماس او را از دست ندهید. از شخصی توقعی دارید تا کاری را برایتان انجام دهد. او را درست و با شواهد و توانایی هایش قضاوت کنید، در موردش زود تصمیم نگیرید. در مورد یک تصمیم بر سر دوراهی قرار گرفته اید، هرگز با حسرت زندگی نکنید. به نیتی که دارید می رسید، کمی صبور باشید.

امروز فکرهای نگران‌کننده‌‌ای به سراغ شما می‌آید، به این افکار بها ندهید و تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید.  اهل عمل نیستید و با مشکلات روبرو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.  اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. زمینه آشنایی با فرد مهمی برای شما فراهم می‌شود و این آشنایی در دراز مدت سود سرشاری روانه جیبتان خواهد کرد. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد. در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روزانه فردا خرداد (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

به کسی که نسبت به او شناخت کامل و دقیقی نداری نمی‌توان اعتماد کرد. باید دوستی‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور کرد. رفاقتی که از آزمون‌ها سالم عبور کرده باشد مثل چک تضمین شده است.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مسائل پیچیده و مهمی در امور مالی پیش می‌آید که باید نسبت به آنها کاملا هشیار باشی. توانایی و هوش اقتصادی تو همیشه زبان‌زد همگان است پس باید در حد و اندازه‌ات ظاهر شوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز زمانی که عطارد ، سیاره بخت شما ، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد ، حتی موثرترین برنامه شما نیز به هم می خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فکر کنید ، اما سنت حکم فرمایی خواهد کرد و شما به راهی رایج تر و معمولی کشیده می شوید. به جای تسلیم شدن ، در هفته های آینده قبل از اینکه بخواهید کار خودتان را شروع کنید ، آن را تقویت کنید.

امروز شما برای کمک گرفتن از دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود. آنهایی که همیشه در کنارتان بوده اند و شما را مورد حمایت خود قرار می داده اند امروز درگیر کارها و مسائلی هستند که به شما ارتباطی پیدا نمی کنند و وقتی برای رسیدگی به شما و کارهایتان ندارند. شاید بهتر باشد شما هم فعلا کارهای خودتان را به وقت دیگری موکول کرده و به کمک این دوستان خود بروید. با این کار علاوه بر این که گوشه ای از کمک های همیشگی آنها را جبران کرده اید و با در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران نسبت به خودتان حس خوبی پیدا کرده اید، می توانید فعلا از مشکلات خودتان هم فرار کنید! فردا هم برای انجام این کارها وقت خواهید داشت. به داشته و نداشته هایتان شاکر باشید و با دلخوش برای پیشرفت تلاش کنید. در یک رابطه عاطفی اوضاع آن طور که دلخواه شماست پیش نمی رود، صبور باشید نه عجول. در خانواده و فامیل طوفانی به پا شده که می گذرد و خسارتش قابل جبران است، بیهوده دستپاچه نشوید.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید.  رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید. روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا تیر (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

همسر به تو احتیاج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخیری که برای او افتاده احتیاج به محبت و توجه بیشتری دارد. بعضی مسائل کوچک را باید با گذشت نادیده گرفت و رد شد.

عوض کردن محل سکونت یا کار و ورود به یک خانه جدید می‌تواند نشانه ورود به یک مرحله تازه باشد. باید از گذشته‌ها به اندازه کافی درس آموخته و در آینده از آنها استفاده کرد.

سنگین می‌آیی و می‌روی. تحرک نداشتن بزرگترین نقطه ضعف توست. تن‌پروری و خوابیدن، روح آدمی را می‌کشد. چون اسب جنگی باید چابک و راهوار بود.

گام‌های درست و حساب شده مفید بوده و در پایان منافع زیادی خواهد داشت. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون مشکلی نیست که از عهده حل آن برنیایی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد ، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوما فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت ، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی ای هستند ، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید ، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی خواهید نقشه بکشید ، خوش بین بوده و برای آنچه می خواهید تلاش کنید.

اکنون زمان خوبی برای پیشروی در انجام پروژه هایی است که نیمه کاره باقی مانده اند، پروژه های بزرگ و طولانی مدت، پروژه هایی که ارتباطات و سفرهای دور دست را در بر می گیرند و هر پروژه دیگری که مدت هاست انجام آن را پشت گوش انداخته اید امروز شما را به خود فرا می خواند. بیش از این تاخیر جایز نیست، همین امروز دست به کار شوید. خوشبختانه قدرتی درونی به شما انگیزه می دهد تا جلو بروید. به جای فکر کردن به همه دلایل مختلفی که باعث شده اند تکمیل این کارها تا به حال به تعویق بیفتد و طبق خواسته شما پیش نروند، با نگرشی مثبت به پیش رویتان نگاه کنید و خیالتان راحت باشد که از این به بعد همه چیز خیلی بهتر خواهد شد. یک تماس تلفنی و احوالپرسی از طرف شما حال یکی از دوستانتان را خوش می کند، هیچ چیز به اندازه تقسیم شادی و موفقیت هایتان با کسانی که دوستشان دارید نمی تواند خوشحالتان کند. سعی کنید وقت بیشتری را با او که دوستش دارید بگذرانید، به او بگویید که چقدر برایتان مهم است.

تسلط بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و احساساتی نشوید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.   روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز گرفتار کار واجبی می‌شود و فرصتی برای توجه به شما پیدا نمی‌کند. از این شرایط ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت شما را میزبان مهرومحبت خودش می‌کند.

 

فال روزانه فردا مرداد (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

فرصتی به تو داده می‌شود تا بتوانی خطاهای گذشته‌ات را تصحیح کنی و دوباره دل او را بدست آوری. باید از خطاهای گذشته پند گرفت و به گونه‌ای عمل کرد که هرگز دیگر تکرار نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

همیشه اگر به مشکلات کوچک مالی توجه نکنی تبدیل به غول بزرگی خواهد شد. برای جلوگیری و مقابله با این غول بزرگ باید حوصله به خرج داد و با تلاش و کوشش مسائل را حل کرد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می رفته به خوبی انجام نداده اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می کنید ، استدلالهای شما محتملا اینک به سوی نگرش منفی کشیده می شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند ، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید ، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از تنش ها و چالش هایی که دارند در اطرافتان شکل می گیرند دور نگه دارید و با هیچ کسی درگیر نشوید و خودتان را قاطی درگیری های دیگران هم نکنید. در شرایط موجود کاری که شما باید انجام دهید این است که اوضاع را آرام کرده و برای حل معضلات موجود نگرشی کاربردی و عمل گرایانه داشته باشید. اگر بی آن که به اندازه کافی تفکر و برنامه ریزی داشته باشید خیلی زود وارد عمل شوید خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد که بیرون آمدن از آن برایتان راحت نخواهد بود و اوضاع را حتی از این که هست نیز بدتر خواهید کرد. به جای این که مثل پروانه دل به آتش بزنید بهتر است منطقی تر رفتار کرده و از آن فرار کنید. در زندگی خصوصی با ایجاد تغییراتی کوچک در رفتارتان آرامش بیشتری را به وجود بیاورید. عکس العمل دیگران در رابطه با فعالیت جدیدی که آغاز کرده اید فوق العاده مثبت و خوب خواهد بود. مدارک دولتی به دستتان خواهد رسید که می تواند نقش بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت هایتان بازی کند.
یکی از دوستان برای بهبود سلامتیتان به شما کمک خواهد کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش‌ گرفته‌اید از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. مهارت‌های زیادی دارید، اما اهل هنرنمایی نیستید و کسی از هنرهای شما خبر ندارد. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از گمنامی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از امروز تصمیم بگیرید که مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید.  مشکل‌هایی که سر راهتان قرار می‌گیرد را بیش‌از‌اندازه بزرگ می‌کنید. مشکلات را نمک زندگی بدانید و در مواجه با گرفتاریهای دشوار به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، چاره‌ای برای حل آن‌ها بیندیشید.  با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. همسر یا عشق‌ زندگیتان چشم از شما بر نخواهد داشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظارتان را می‌کشد.

 

فال روزانه فردا شهریور (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

زمانی رسیده که می‌توانی یک نفس عمیق بکشی و مطمئن باشی که به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.

موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی کن درست و به موقع خرج کنی. باید سعی کنی از موقعیت‌های کاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده کنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می خواهید هموار نمی شوند ، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی ها سوق دهید ، می توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

امروز شما سرشار از انرژی و سرزندگی هستید و احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید. شما از روبرو شدن با دیگران نمی ترسید و نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردیدی احساس نمی کنید. کمب به آنچه باعث شده امروز حالتان اینطور باشد فکر کنید تا بتوانید به حفظ این احساس و حال خوبتان در روزهای آینده کمک کنید. امروز بالاخره مجبور خواهید شد مکالمه ای را که مدتی است دارید به تاخیر می اندازید با یکی از نزدیکانتان داشته باشید. شاید این مکالمه برایتان سخت باشد، ولی نتیجه ای که به دست خواهید آورد خیلی بهتر از آن است که بخواهد بخاطر این احساس ناخوشایندتان کنار گذاشته شود. هدیه ای دریافت خواهید کرد یا حرفی خواهید شنید که بسیار خوشحالتان می کند. هیچکس جز خودتان محرم رازتان نیست، سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. خیال انجام کاری رهایتان نمی کند، به جای فکر کردن آن را روی کاغذ بنویسید و در موردش تحقیقات را شروع کنید.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد.

فال روزانه فردا مهر (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

مهم این است که از یک خطا عبور کرده و آن را جبران کنی. هیچ کس نیست که در زندگی خود دچار اشتباهات کوچک یا بزرگ نشده باشد. پشیمانی تنها کافی نخواهد بود.

برای تغییر اوضاع مالی باید دست به ریسک بزنی. گاهی اوقات تمایل داری دست به تجربه‌هایی بزنی اما همیشه وسوسه‌ها و تردیدها مانع می‌شود. باید این وسوسه‌ها را از خود دور کنی و با جرات و جسارت و البته با فکر وارد کار شوی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می خواهید نمی رساند ، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می دهید ، این حس در شما به وجود می آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

امروز هر چند روزتان ممکن است کمی احساس خستگی کنید و فکر کنید دارید از کارهایی که برایتان اهمیت دارند؛ مثل وقت گذراندن با فرزندان و خانواده تان باز می مانید. یا شاید حس کنید این خستگی به این دلیل است که به اندازه کافی استراحت نمی کنید یا به تغذیه تان نمی رسید. شما این حق را دارید که هر وقت لازم دانستید به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز به جزئیات کوچک ولی پر اهمیت زندگی خصوصیتان برسید و ذهنتان را زیاد درگیر کار نکنید. اگر کارها باب میلتان پیش نمی روند ناراحت نباشید، اگر مسیرتان را با همان سخت کوشی قبلی ادامه دهید تمام تلاش هایتان به مرور به زمان به نتیجه خواهند رسید. یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید، دست بکار شوید. هر روز، روز مباداست. دست از سر کسی که از نصیحت شنیدن بی زار است بردارید. فقط خودتان را خسته می کنید، کمکی به او نمی کنید. دیدن و صحبت با شخصی ایده تازه ای به سرتان می اندازد. از این ایده به سادگی نگذرید.

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول نمایید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید.   یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.

فال روزانه فردا آبان (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

تا حدود ۹ روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌کنی که بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.

گوش کردن به موزیک، بهترین راه وقت گذرانی پیشنهادی ما برای امروز توست.

شاید بهتر باشد کمی سرخ‌کردنی و پختنی را از برنامه‌ی غذایی روزانه‌ات حذف کنی و با خام‌خواری یا خوردن میوه و سبزیجات سلامتی‌ات را تضمین کنی. این فقط یک پیشنهاد است.

اگر به فکر پیشنهاد برای اضافه کردن حقوق یا تغییر شغل هستی روز بسیار مناسبی است.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می پسندید با شما برخورد نمی کند ، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته اید چگونه منعطف تر باشید تحمل داشته باشید.

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس خستگی و افسردگی می کنید. مسئولیت های بسیاری که در خانه و نسبت به خانواده دارید گاهی به شما فشاری بیش از حد توانتان وارد می کند و حتی گاهی احساس می کنید دیگر نمی توانید ادامه بدهید. شاید وقت آن رسیده است که یک تعطیلات کوتاه مدت به خودتان هدیه کنید. این کار برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید کاملا منطقی و توجیه پذیر است، برای آن که بتوانید انرژی کافی داشته باشید و وظایفتان را به خوبی انجام بدهید باید به روحیه خودتان برسید. همین امروز چطور است؟ تا دیر نشده برنامه ریزی کنید و چمدان هایتان را ببندید و مطمئن باشید هفته آینده را با انرژی تمام آغاز خواهید کرد. حساب و کتابتان برای انجام کاری درست پیش نمی رود. برای رفتن به جایی و گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید. در مورد یک مسئله خانوادگی، گرچه نیت تان خیر است، اما بهتر است سری که درد نمی کنند، دستمال نبندید. دلخوری ای که از یک دوست دارید به زودی برطرف می شود.
برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  فرصتی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

 

فال روزانه فردا آذر (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

با فردی آشنا می‌شوی که برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست که از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلکه می‌توان با کمک او به اهداف خوبی رسید.

ناامید و مایوس نباش. به زودی خبری خوشحال کننده می‌رسد و درمی‌یابی که نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافت. پس یاس و افسردگی رو از پنجره بنداز بیرون!!!

مصرف دخانیات یا قهوه و کافئین به میزان زیاد آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعالیت‌های جسمی، بدنی سالم و تندرست داشته باشی. جوانی و شادابی خود را تقویت کن تا در کارها موفق گردی.

وضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری کرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد) ، که این موضوع می تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید ، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم تر است.

امروز حس ششم شما ایده های هیجان انگیزی را برای کسب درآمد بیشتر پیش روی شما خواهد گذاشت و تمام روز ذهنتان درگیر استفاده از این ایده های فوق العاده خواهد بود. شاید بعضی از این ایده ها بیش از حد جسورانه و یا غیرمنطقی به نظر بیایند، اما این نباید باعث شود که بدون فکر کردن و بررسی جوانب مختلف، آنها را دور بیندازید. احتمالات مختلف را در نظر بگیرید و شانس خود را بسنجید، شاید این ایده ها آنقدرها که در نگاه اول به نظر می رسد عجیب و غیر منطقی نباشند. در هر صورت از امروز برای پیش بردن اهداف خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما انرژی و انگیزه کافی برای اینکه معجزه بیافرینید را در اختیار دارید. در مورد تصمیم که درباره اش دو دل هستید، از گوش کردن به حرف دیگران ضرر نمی کنید. رازی که با شما در میان گذاشته شده، پیش خودتان نگه دارید. منتظر شنیدن حرفی از شخصی که برایتان بسیار مهم است هستید. چشمتان را باز کنید و واقعیت اطرافتان را همانگونه که هست بینید.
برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. اگر مواظب رفتار و گفتار خود نباشید، امروز کار ناشایستی انجام می‌دهید و اطرافیان را ناراحت می‌کنید. به صلاح شماست که حواس‌تان به رفتار و گفتارتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد.  روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. عشق‌ زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌ زندگیتان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌ زندگیتان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

فال روزانه فردا دی (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

بعضی عشق‌ها آتشین اما کم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌کنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به کدام گروه است.

ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌کنی.

خوردن مقدار کمی شکلات در هفته به تو شادی و نشاط می‌دهد و همین می‌تواند در سلامتی‌ات نیز موثر باشد چون زمانی که روح بانشاط باشد، جسم نیز سالم خواهد بود.

امروز موقعیت اجتماعی دلخواهی خواهی داشت. بعضی برنامه‌های کاری یا درسی‌ات تغییر می‌کند و به پایگاه‌های مطمئنی دست خواهی یافت.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما امروز مثل بچه گربه ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده اید. شما هرچه بیشتر تلاش می کنید کمتر می توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتما لازم نیست سخت کار کنید.

امروز از نظر خودتان جای هیچ تردیدی در کارهایتان نیست. شما فکر می کنید به خوبی می دانید که چکار دارید می کنید و کجا دارید می روید؛ همکارانتان یا باید حمایتتان کنند یا از سر راهتان کنار بروند و بگذارند کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید. این نگرش شما شاید در نگاه اول خوب به نظر بیاید، ولی در عمل فرصت چندانی به دیگران نمی دهد که استعدادها و توانایی هایشان را نشان دهند. اگر دیگران می خواهند در موفقیتتان شریک شده و شما را همراهی کنند به آنها این شانس را بدهید و کمی انعطاف پذیری نشان دهید. ملایمت در نگرش و رفتارتان بیش از هر چیز دیگری نشان دهنده قدرت شماست. اتفاقی که دنبالش هستید، خود بخود نمی افتد، باید خودتان قدمی بردارید. کاری با دیگران نداشته باشید، شما هیچ وقت به سادگی به چیزی یا جایی نرسیده اید. تند مزاجی و ضعف اعصاب شما به خاطر وسواس بودن به مسائل مادی است. این روزها عشق نقش بسیار مهمی در زندگی تان بازی می کند.

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌ است. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. انسان مردم‌داری هستید و این روحیه را ادامه دهید و تعداد دوستانتان را بیشتر کنید.

فال روزانه فردا بهمن (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

یکی از بدی‌های تو این است که زبانت زودتر از عقل و فکرت دست به کار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید کمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی کارها روبه‌راه شود.

خبر و یا نامه‌ای خوشحالت می‌کند. تغییر و تحولاتی در امور روزانه‌ات پیش خواهد آمد که ثمره‌اش شادی و نشاط توست. برای کار تازه‌ای به تو پیشنهادهای جدیدی خواهد شد.

اگر بتوانی صبح کمی زودتر بیدار شوی و چند دقیقه ورزش کنی، مطمئنا روحیه بهتر و شادابتری خواهی داشت. در مواد غذایی مصرفیت هم دقت کن و برنامه‌ریزی داشته باش.

یک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط کاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت ، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می گذارد پرشورتر هستند.

امروز در کل روز آرام و بی دردسری خواهد بود و خواهید توانست بعد از چند روز طولانی و پر کار کمی به خودتان استراحت بدهید. همچنین امروز روز خوبی برای پیشرفت روابط کاریتان می تواند باشد، از این فرصت هوشمندانه استفاده کنید. شما در حال حاضر در افکارتان آنقدر متعصب و خودرای هستید که شاید فکر کنید عاقلانه تر این است که احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و این حالات متغیر و افراطی خود را به دیگران نشان ندهید. شاید بتوانید واکنش های خودتان را با مهارت تمام کنترل کنید، ولی در نهایت بیان نکردن احساستان به ضرر خودتان خواهد بود، همان طور که فروید گفته است: « احساسات بیان نشده هیچ گاه از بین نخواهند رفت». شما اگر فکر و ذهن خود را درست و منطقی کنترل کنید، توانایی و خلاقیت های بسیاری در وجودتان نهفته است. برای انجام کاری بهتر است زودتر تصمیم بگیرید و فرصت پیش آمده را از دست ندهید. ماجراجو باشید، اما تا جایی پیش بروید که خطری شما را تهدید نکند.

فال روزانه فردا اسفند (شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲)

یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست نزدیک مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یکی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.

یک اتفاق شیرین تا مدتی فکرت را مشغول کرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فکر می‌کند.

اگر مبتلا به بیماری‌های ریوی یا قلبی هستی و یا چند وقتیه که احساس سنگینی روی سینه و شش‌هات می‌کنی، بهتره حدالمقدور بیرون نری، اما اگر مجبوری از ماسک استفاده کن.

به زودی با مقداری تغییرات در کار یا تحصیلت مواجه می‌شوی. فکر تغییراتی در محل زندگی یا شغل، تو را آزار می‌دهد. باید تردید را کنار بگذاری و تصمیم قطعی‌ات را بگیری.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده اند ، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می زنند. و این موضوع می تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید ، از نعمت های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

شما امروز تمام توان و انرژی خود را یک جا جمع کرده اید تا در راه رسیدن به هدفی که مدت ها برای رسیدن به آن تلاش کرده اید و برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار بگیرید. در حال حاضر شما از جسارت و عزم و اراده ای بی نظیر برخوردار هستید و می توانید عملکردی بی نظیر داشته باشید و نتایج فوق العاده ای را به دست بیاورید. اگر قصد انجام کارهایی را داشته اید که از نظر دیگران غیرممکن هستند امروز بهترین زمان برای امتحان کردن شانستان خواهند بود. با احتیاط پیش بروید، اما تمام توان خود را برای به دست آوردن بهترین ها به کار بگیرید. اگر کسی خواست در این راه به شما کمک کند از این سخاوت او استقبال کنید. در عشق ثابت قدم باشید. این روزها شما احساس می کنید که احتیاج به یک رابطه ثابت و هم نشین دائمی دارید. در مورد مسئله ای کاری احتیاج به تمرکز بیشتری خواهید داشت. نگرانی تان در مورد مسئله ای با حضور یک شخص سوم برطرف می شود و اوضاع روبراه خواهد شد.

 پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط