۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

فال روزانه دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فال روزانه دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد هشت خرداد و فال روزانه فردا هشتم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند...

فال روزانه 23 اردیبهشت 1402 متولدین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فال روزانه دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد هشت خرداد و فال روزانه فردا هشتم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد

وقت آن فرا رسیده است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود، ولی حالا آن را کنار گذاشته اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت‌های روزمره تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می‌بینید نقشه‌هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه‌های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می‌توانید پیدا کنید. ماجراجویی در انتظارتان است، هر چه سریعتر تلاشتان را برای به وقوع پیوستن آن شروع کنید، سفرتان نیز زودتر آغاز خواهد شد. جستجو برای یک همسفر خوب را فراموش نکنید. یک واسطه بدون اطلاع شما برایتان کاری انجام می دهد که به نفعتان است. برای پیشرفت کاری نیاز به کمک دیگران دارید. رودربایستی را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. رفتن به جایی خاطرات قدیمی را برایتان زنده می کند. با شخصی صحبتی می کنید که ختم به کار خیری می شود.

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکر می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

بدون همراه داشتن کارت های ویزیت، خانه را ترک نکنید. فردا زمان معاشرت و ارتباط با افراد جدید است. خیلی خوب می توانید دوستان تازه پیداکنید و از بودن در کنار آنها مسایل جدیدی در زندگی بیاموزید. فردا در کنار حرف زدن های طولانی، برای شنیدن حرف های دیگران نیز وقت بگذارید. در رابطه عاطفی خود این را بدانید که بهترین راهکار، صداقت است. فردا روی ارتباط های خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است با فردی آشنا شوید که موفقیت شغلی ویژه ای را برای شما رقم بزند.

این اواخر نسبت به رویاهایتان دچار شک و تردید شده اید، ولی حالا وقت آن است که بار دیگر خودتان را باور کرده و با اعتماد به نفس به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش بروید. روابطتان به وضعیتی رسیده اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می‌کنید که قبلا هم به چنین مرحله‌ای رسیده بودید. مسئله‌ای که پیش از این حل شده بود و فکر می‌کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد. خوشبختانه حالا شما آمادگی بیشتری برای مقابله با این مشکل دارید و تجربه کافی برای حل کردن آن، ولی این بار برای همیشه، را خواهید داشت. فقط باید در نظر داشته باشید که پیش از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است کاسه داغ تر از آش نشوید تا بعدا مجبور نشوید حرف های دیگران را هم تحمل کنید. شخصی را ملاقات خواهید کرد که توقعش را ندارید، او به شما کمک بزرگی خواهد کرد. یک بحث و مشاجره کاری پیش خواهد آمد، آرام باشید تا از طوفان بگذرید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگی‌تان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید.   خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

فال روزانه فردا خرداد (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

خوشحال باشید! موانعی که در سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار داشته اند امروز رو به حل شدن پیش خواهند رفت. برای شما خردادماهی‌هایی که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه‌ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت این هستید که به وضعیت سابق بازگردید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را با موفقیت گذرانده و ببینید چه کار‌هایی برای رسیدن به این خواسته خود باید بکنید. از هر اقدامی که از روی خشم و عصبانیت است اجتناب کنید، چرا که تنها رسیدن شما به خواسته تان را به تعویق خواهد انداخت. اطرافیانتان در رابطه با تصمیم مهمی که اخیرا در مورد موضوعی سرنوشت ساز در زندگی تان اتخاذ کرده اید مخالفت خود را به صراحت اعلام خواهند کرد. بهتر است تسلیم افکار و نظرات آن ها نشوید و با جرات و جسارت از تصمیم خود دفاع کنید، آن ها اشتباه می کنند.

نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتیتان دارید را کنار بگذارید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید.  علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق‌زندگیتان امروز به غیر از عشق و محبت، حرف دیگری به شما نخواهد زد. کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید. روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

 

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

از چیزهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما نمی‌توانید از انجام دادن آنچه که قبلاً انجام شده کناره‌گیری کنید. به یاد داشته باشید که وقتی شما می‌خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نکنند. شاید شما فردا نتوانید از پیش روی نگرانی‌های دورنی‌تان جلوگیری کنید، اما مجبور نیستید که به اضطرابهایتان اجازه بدهید که تعادل شما را بهم بریزند.

شما با این که برای رسیدن به حمایتی که برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار است با دیگران راه بیایید مشکلی ندارید، ولی گاهی اوضاع آنقدر پیچیده می‌شود که نمی‌دانید چه سیاستی را باید در پیش بگیرید. شاید فکر می‌کردید که در وضعیت خوبی به سر می‌برید و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند، ولی امروز ناگهان با چالشی مواجه شده اید که مستلزم این است که دل به دریا زده و ریسک کنید. شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آن‌ها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت. اگر نسبت به عشقتان با بی تفاوتی برخورد کرده اید هر چه سریعتر باید این رفتار خود را جبران کنید. دوستی تازه به شما لطفی می کند شک نکنید که نیت او خیر است. یادتان باشد گاهی دریای زندگی مواج و متلاطم است. خوش خلقی و نرم خویی می تواند دایره دوستان شما را وسیع تر کند. با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور.

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. به فکر اطرافیان باشید و برای حل مشکلی که یکی از دوستان شما با آن روبرو است، آستین بالا بزنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگیتان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگیتان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید.

 

فال روزانه فردا مرداد (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فردا اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفیتان نیز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.

شاید اوایل امسال راه تازه‌ای را شروع کرده باشید که خیلی زود مجبور شده اید آن را به خاطر کار‌های دیگری که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند کنار بگذارید. شکی نیست که شما دارید تلاش می‌کنید مسئولیت‌هایی که الان دارید را به نحو احسن به انجام برسانید، ولی شاید به عنوان پاداش سعی و تلاشتان، فرصتی دوباره برایتان فراهم شده است تا کاری که کنار گذاشته بودید را از سر بگیرید. به فکر این نباشد که چطور چنین چیزی ممکن است، فقط تمام توانتان را به کار بگیرید که تا زمانی که به نتیجه مورد نظرتان نرسیده اید، حتما زمانی را در روز به این رویایتان اختصاص بدهید. زندگی شما دارد به سوی تعدل پیش می‌رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید. روزهای پیش رو سرشار از نور و طراوت است بسته به آنکه همچنان پشتکار داشته باشید. از شخصی که به شما بی مهری می کند دوری کنید هر چقدر هم که به او علاقمند هستید، ادامه این روند شما را فرسوده می کند. در جمعی خبری خوش خواهید شنید، تا می توانید خودتان را کنترل کنید.
امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید.  زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

 

فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

طی چند ماه گذشته مسئولیت زیادی در رابطه با خانه و خانواده به عهده شما نبوده است و تا حدود زیادی آزادی عمل داشته اید، ولی حالا دوباره خانواده تان به شما نیاز دارد و باید هر چقدر که در توانتان است به آن‌ها توجه و رسیدگی کنید. اگر خودتان کار‌های دیگری داریدکه برایتان از خدمت کردن به دیگران مهم‌تر هستند به آن‌ها غر نزنید. عمق رضایتی که از توجه کردن به عزیرانتان به دست خواهید آورد کافی است تا تمام این احساسات منفی را از بین ببرد. تغییرات زیادی در درون شما دارند به وجود می‌آیند که شاید خودتان هنوز متوجه آن‌ها نباشید و اثراتشان را نبینید، ولی مطمئن باشید به زودی اوضاع به کامتان خواهد شد. از شخصی که حرفش با عملش یکی نیست جانب داری نکنید آبروی شما را جلوی دیگران می برد. در مورد یک مسئله مالی تمام تخم مرغ هایتان را در یک شانه نچینید. منتظر رسیدن مسافر یا بسته ای هستید. از شما برای رفتن به جایی دعوت خواهد شد که این دعوت بسیار خوشحالتان می کند.

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.  همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید. امروز زندگی درس مهمی به شما می‌آموزد. این درس را از جان و دل پذیرا باشید و در‌ آینده تجربه‌هایی که امروز آموخته‌اید را به کار گیرید.

 

فال روزانه فردا مهر (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.

با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

اموز انگار همه کارهایتان فوریت شدیدی پیدا کرده اند و نمی‌توانید خودتان را با سرعت آن‌ها هماهنگ کنید. شما بی آن که نتیجه مورد نظرتان را به دست آورده باشید تنها از کاری به سراغ کاری دیگر می‌روید. با این حال انرژی مثبتی که احساس می‌کنید باعث می‌شود باور داشته باشید می‌توانید به همه کارهایتان برسید و همین موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد. دلیلی ندارد به توانایی‌های خودتان شک کنید، انرژی مثبت، نیت صادقانه و تلاشتان شما را به موفقیتی که به دنبالش هستید خواهد رساند. اتفاقاتی که در اطرافتان افتاده اند و اطلاعاتی که به دست آورده اید شما را در رابطه با قدم بعدی که باید بردارید دچار تردید کرده اند، ولی حالا دیگر وقتش رسیده که با اعتماد به خودتان پیش بروید. در مورد مسئله ای لازم است ایده ها و نظرات آرمانگرایانه و کمال طلبانه تان را کمی تعدیل کنید. هیچکس کامل و بی ایراد نیست. یک مشکل مالی تان برطرف می شود. به دوستان خوب خود بیفزایید و روابط اجتماعی خود را مستحکم تر کنید. از اشتباهات خود در گذشته درس عبرت بگیرید.

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. بیش‌ازحد به فکر جمع‌کردن مال دنیا نباشید و سخاوتمندی پیشه کنید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس‌تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستی‌تان را حفظ کنید.

فال روزانه فردا آبان (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.

فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فردا ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. انسان سخاوتمندی هستید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.   احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید. در این شرایط با احتیاط بیشتری با اطرافیان صحبت کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. انسان سخاوتمندی هستید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.   احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید. در این شرایط با احتیاط بیشتری با اطرافیان صحبت کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.

 

فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فردا احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

شاید تا همین چند روز پیش هم این طور به نظرتان می‌رسید که چالش‌های سال پیش را بالاخره پشت سر گذاشته اید، ولی اتفاقاتی که اخیرا افتاده اند نشان دهنده این هستند که هنوز سایه‌هایی از گذشته باقی مانده اند که باید به آن‌ها رسیدگی شود. نگران نشوید، این وضعیت قرار نیست خیلی طول بکشد و شما خیلی بیش از آنچه خودتان متوجه باشید به سوی اهداف دراز مدت خود پیش رفته اید. تنها چیزی که هست این است که تا پرونده‌های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت. خوشبختانه انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد، پس تا توانش را دارید دست به کار شده و برای حل این مسئله اقدام کنید. اعصابتان از جای دیگری به هم ریخته و عصبانیت تان را جای دیگری بروز می دهید. بهتر است این روزها تا می توانید وارد هیچ بحثی نشوید. کار خیری انجام می دهید و قلبتان آرام می گیرد. شخصی را ملاقات می کنید که به شما پیشنهاد بسیار خوبی می دهد. به حرف های او گوش کنید.
از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد می‌شود و کاری می‌کند تا روزمرگی‌های زندگی را فراموش کنید.

فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد فردا دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.

شاید احساس کنید که شرایط موجود از کنترل شما خارج شده و تلاش‌هایی که برای مدیریت آن‌ها می‌کنید بیهوده هستند و تنها پیشرفت شما را محدود می‌کنند. شما هیچ علاقه‌ای ندارید که در یک وضعیت تکراری باقی بمانید و دوست دارید با شرعت تمام به جلو پیش بروید. با این حال اگر شهامت کافی برای مقابله با وضعیت موجود را داشته باشید پاداش ویژه‌ای در انتظارتان خوهد بود. کنکاش احساسات سرکوب شده تان شاید برایتان چندان خوشایند نباشد، ولی نادیده گرفتن آن‌ها می‌تواند برایتان فاجعه به همراه داشته باشد. اگر می‌خواهید به بزرگ‌ترین گنجینه‌ها دست پیدا کنید گاهی باید سرعتتان را کم کرده و نگاهی به درونتان بیندازید. این روزها پشت سر هم اتفاقاتی می افتد که شما را دل نگران می کند. از آنها نهراسید. تا می توانید این روزها در هیچ حالتی جا خالی نکنید و اجازه ندهید سیل حوادث شما را با خودش ببرد. کمی صبور باشید. این دریای طوفانی آرام می شود. درد دل نکنید پشیمان می شوید.

امروز از همیشه سرحال‌تر به نظر می‌رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش ‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید.  عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

یکی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنی.

اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فردا زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

گاهی با خودتان فکر می‌کنید که روابط و فعالیت‌های اجتماعی تنها چیز‌های دست و پا گیری هستند که حواستان را از اهداف اصلیتان منحرف کرده و نمی‌گذارند به کار‌های مهمتان برسید. ولی در حال حاضر با افرادی در ارتباط هستید که می‌توانند اثرات مثبتی روی پیشرفت شما داشته باشند. با این حال باید حواستان را جمع کنید و حتی در این روابط هم حد و حدود را رعایت کنید. پروژه‌های طولانی مدتی که شما را به خود مشغول کرده اند امروز بالاخره به سوی پیشرفت خواهند رفت. رویا‌هایی که زمانی غیر قابل دسترس به نظرتان می‌رسیدند حالا دست یافتنی‌تر به چشمتان می‌آیند. از این فرصت برای کشیدن نقشه‌هایی بزرگ برای آینده تان استفاده کنید. گذشته های سخت و رنج آلود را چراغی فرا راه خود کنید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. انجام یک معامله و یا خرید چیزی بسیار خوشحالتان می کند. با شخصی که دلتان هنوز با او صاف نیست درد دل نکنید، پشیمان می شوید. سری را که درد نمی کند، دستمال نبندید.

 به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و وضعیت مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر پیش‌روی شما قرار دارد. از این فرصتها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.   تفریح‌های کوچک و سرگرم‌کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک‌نواخت و کسل‌کننده پیدا کند.

فال روزانه فردا اسفند (دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲)

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

ممکن است فردا بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

با وجود این که درگیری‌هایی که این اواخر با یکی از اطرافیانتان داشته اید به ظاهر حل شده اند، نبردی عمیق‌تر همچنان در جریان است. موضع شما در مورد این مسئله کاملا مشخص است، ولی شاید نظر دیگران با شما فرق داشته باشد. به جای این که وقتتان را با تلاش برای قانع کردن دیگران تلاش کنید، نگاهی به درون خود انداخته و نقش خودتان را در کش آمدن این تنش و درگیری پیدا کنید. از تمایل درونیتان به تجزیه و تحلیل این ماجرا و حق دادن به خودتان دست بردارید و سعی کنید هرچه سریعتر این درگیری را به طور کامل به پایان برسانید. اگر به کار‌های فنی علاقه دارید امروز روز خیلی خوبی است که دستی به سر و گوش خانه تان کشیده و تعمیراتی که در توانتان هستند را انجام دهید. شخصی برای مشورت کردن به سراغتان می آید، فقط به او گوش کنید و راهنمایی اش کنید، قضاوت و یا نصیحتش نکنید. شما بعدا فرصت برای این کار خواهید داشت. یک درد جسمی دارید که مزمن شده، آن را جدی بگیرید و با دکتر مشورت کنید. بیهوده به خودتان نپیچید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید. مدت‌ها است که رازی را در دل نهان دارید و این راز را از همسر یا عشق‌ زندگیتان پنهان کرده‌اید، قبل از اینکه مخفی نگه‌داشتن این راز، به رابطه شما و عشق‌ زندگیتان صدمه وارد کند، این راز را با ایشان درمیان بگذارید و به وی قول بدهید که از اکنون به بعد هرگز چیزی را از عشق ‌زندگیتان مخفی نخواهید کرد.   کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، این کارها را اگر امروز انجام دهید، عواقب آن گریبان شما را خواهد گرفت.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار