۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

فال حافظ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

فال حافظ 28 اسفند 1402 را در سایت اندیشه قرن بخوانید.

فال حافظ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال حافظ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ را در سایت اندیشه قرن بخوانید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۲۱۳ دیوان حافظ : گوهر مخزن اسرار همان است که بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۳ حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری کرده اید که لازم است قبل از شروع حتما تمام جوانب را بسنجید و بی گدار به آب نزنید. اگر بدون تفکر قدم در راه بگذارید احتمال شکست خیلی بالا خواهد بود. نگران سختی های مسیر نباشید زیرا همه مشکلات با درایت حل خواهند شد.

اسرار دل را با هر کسی در میان نگذارید. گاهی اوقات بسیار نگران می شوید به گونه ای که تمرکز خود را از دست داده و رشته کار از دست شما خارج می شود. بیهوده روی مسائل کوچک زندگی حساس نباشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۳۳۰ دیوان حافظ : تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تعبیر غزل شماره ۳۳۰ حافظ در فال شما :

قدر خانواده و دوستان باوفای خود را بدانید زیرا همیشه با دلسوزی کارهای شما را پیگیری کرده اند. برای رسیدن به مراد دل باید تحمل داشته باشید که راه پرپیچ و خمی در انتظار شماست.

موفقیت یک تنه و بدون کمک گرفتن از دیگران به دست نمی آید. برای گرفتن تصمیمات درست با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۳۵ دیوان حافظ : برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست

تعبیر غزل شماره ۳۵ حافظ در فال شما :

مژده به شما باد که به هرچه بخواهید دست خواهید یافت و به هرچه دست بزنید طلا می شود. تغییرات شگفت انگیزی در کار و بارتان ایجاد شده که برکت را به زندگی شما سرازیر خواهد کرد.

حال که ایام به کام شماست، شکر خداوند را به جای آورید که هر چه دارید از رحمت بی انتهای اوست.

از فرصت های پیش آمده استفاده کنید و وقت را هدر ندهید. به زودی شک و تردید جای خود را به یقین خواهد داد و مسیر درست را پیدا می کنید.

دست از گله و شکایت از روزگار بردارید که همه چیز روبراه خواهد شد و به مقصودتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین تیر

فال شماره ۴۱۷ دیوان حافظ : عیشم مدام است از لعل دلخواه

تعبیر غزل شماره ۴۱۷ حافظ در فال شما :

چرخ گردون به کام شما می چرخد و دوران کامیابی فرا رسیده، انشاءالله به زودی به مراد دل خواهید رسید و به سعادت و خوشبختی دست پیدا می کنید.

افراد حسود به دنبال توطئه چینی هستند، از افراد حسود و دورو دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید تا این روزگار خوش و خوشبختی ماندگار باشد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۲۹۹ دیوان حافظ : اگر شراب خوری جرعه‌ای فشان بر خاک

تعبیر غزل شماره ۲۹۹ حافظ در فال شما :

برای رسیدن به بهترین نتیجه ها باید به جمع روی آورده و از تک روی بپرهیزید. کارهای گروهی بهترین راه برای رسیدن به اهداف است. در این مسیر به دوستان دلسوز و وفادار نیاز خواهید داشت.

در روزگار خوشی و فراخی به دیگران کمک کنید تا آن ها نیز زمانی که نیاز داشتید به شما یاری برسانند. از غم و غصه چیزی عاید شما نخواهد شد، از لحظه های زندگی لذت ببرید.

سعی کنید با اطرافیان به خصوص خانواده مهربان تر باشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۳۶۲ دیوان حافظ : دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره ۳۶۲ حافظ در فال شما :

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۲۴۵ دیوان حافظ : الا ای طوطی گویای اسرار

تعبیر غزل شماره ۲۴۵ حافظ در فال شما :

چرا فرصت ها را غنیمت نمی شمارید؟ بخت به شما روی آورده از موقعیت استفاده کنید. نیتی در دل دارید که به شدت فکر شما را مشغول کرده، هنوز شرایط آن فراهم نیست و به صبوری نیاز دارد.

با یاد خدا قلب خود را جلا داده و دل و روح خود را با او بسپارید، مطمئن باشید خداوند نیز نعمت های بی دریغ خود را به زندگی شما سرازیر خواهد کرد. زمان خوبی برای مسافرت است. ملاقات مهمی در پیش دارید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۳۸۳ دیوان حافظ : چندان که گفتم غم با طبیبان

تعبیر غزل شماره ۳۸۳ حافظ در فال شما :

ناامیدی و یاس را از خود دور کنید. در کاری که انجام داده اید اشتباهاتی مرتکب شده اید بهتر است به آن بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید.

سختی هایی که در این راه می کشید به خاطر سهل انگاری خودتان و اطرافیان است. برای یافتن مسیر درست با افراد دانا و آگاه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۱۸۹ دیوان حافظ : طایر دولت اگر باز گذاری بکند

تعبیر غزل شماره ۱۸۹ حافظ در فال شما :

هدفی دارید که دستیابی به آن برای شما بسیار مهم است و برای به دست آوردنش از خیلی چیزها می گذرید اما گمان می کنید هیچکس به حرف های شما گوش نمی کند. اما این درست نیست و دوستان زیادی هستند که در شرایط خاص به شما کمک خواهند کرد.

نگران نباشید، به زودی به هدف موردنظر خواهید رسید و افراد حسود و بددل ناامید خواهند شد و به زودی خبر ناکامی دشمنان را خواهید شنید. نذر خود را ادا کنید. مسافرت عالی خواهد بود و نتایج خوبی به همراه دارد.

فال حافظ امروز ۲۸ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۹۷ دیوان حافظ : تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج

تعبیر غزل شماره ۹۷ حافظ در فال شما :

ظواهر زندگی و افراد باعث فریب شما می شوند و ممکن است همین راه سواستفاده دیگران را باز کند، از ظاهربینی برحذر باشید و سعی کنید باطن هرچیز یا هرکسی را کشف کنید.

مدتی است واله و شیدا شده اید و همه چیز را در وصال یار می بینید طوری که اگر جواب رد از معشوق بشنوید، آرزوی مرگ خواهید کرد. اما معشوق به شما کمترین اهمیتی نمی دهد و پافشاری بیش از حد نتیجه نخواهد داد، بیشتر از این خودتان را خسته نکنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۲۶۰ دیوان حافظ : ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز

تعبیر غزل شماره ۲۶۰ حافظ در فال شما :

در این راه صبوری کنید و غم هجران را تحمل کنید تا به زودی به وصال یار برسید. برای نشان دادن خلوص نیت خود، با مردم با صداقت رفتار کرده و صمیمی باشید. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه های حسودان نترسید.

برخی از دوستان به کمک شما نیاز دارند و طلب یاری می کنند، دست رد به سینه آن ها نزنید و سعی کنید به عهد و پیمان خود وفادار بمانید. اسرار خود را نزد نامحرم فاش نکنید و به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۳۵۰ دیوان حافظ : به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم

تعبیر غزل شماره ۳۵۰ حافظ در فال شما :

با آرزوهای محال و دست نیافتنی عمر خود را هدر ندهید و عاقلانه فکر کنید و تصمیم بگیرید. هرگز از خط تعادل خارج نشوید و از افراط و تفریط برحذر باشید.

اگرچه ناملایمات زندگی فشار زیادی به شما آورده اما شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر سختی ها سر خم نکنید که انشالله به نیت دل خود برسید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط