۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶

فال حافظ ۱۷ دی ۱۴۰۲

فال حافظ 17 دی 1402 را در سایت اندیشه معاصر بخوانید.

فال حافظ ۱۷ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال حافظ ۱۷ دی ۱۴۰۲ را در سایت اندیشه معاصر بخوانید.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین فروردین

غزل شماره ۶ دیوان حافظ : به ملازمان سلطان که رساند این دعا را

تعبیر غزل شماره ۶ حافظ در فال شما :

منتظر کسی هستید که حاضرید بهدر همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید. خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند نخواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۸۱ دیوان حافظ : بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی

تعبیر غزل شماره ۴۸۱ حافظ در فال شما :

اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین خرداد

غزل شماره ۳۰۱ دیوان حافظ : ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

تعبیر غزل شماره ۳۰۱ حافظ در فال شما :

دینی که بر گردنت می باشد ادا کن و حق مردم را بجا بیاور تا هم در این دنیا و هم دنیای باقی انس و ملک ذکر و خیرت را بگویند. به هر چیزی که شک داری محک بزن تا شکت برطرف شود. خوشحال باش و حرف آخر را بزن که مرادت میسر شده است.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین تیر

غزل شماره ۴۳۰ دیوان حافظ : به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می

تعبیر غزل شماره ۴۳۰ حافظ در فال شما :

برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کن و به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین مرداد

غزل شماره ۱۱۱ دیوان حافظ : عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

تعبیر غزل شماره ۱۱۱ حافظ در فال شما :

هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوی استفاده نکنند، کمی زرنگ تر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین شهریور

غزل شماره ۳۲۱ دیوان حافظ : هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم

تعبیر غزل شماره ۳۲۱ حافظ در فال شما :

هر چه داری از دسترنج خودت می باشد. گاهی فک می کنی بسیار خسته و ناتوان شده ای اما وقتی که می بینی خدا با توست همه چیز را فراموش می کنی هر چه که سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. در زندگی به آنچه که آرزو کنی می رسی. فقط مواظب فتنه ی دیگران باش، منتظر خبر خوش باش.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین مهر

غزل شماره ۳۸۴ دیوان حافظ : می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

تعبیر غزل شماره ۳۸۴ حافظ در فال شما :

از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلاً تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانی تان زیاد می شود.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین آبان

غزل شماره ۱۵۲ دیوان حافظ : در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد

تعبیر غزل شماره ۱۵۲ حافظ در فال شما :

تو بسیار یکرنگ و صادق هستی. عشقی واقعی داری اما دیگران به تو دروغ گفته اند و خود را با فریب دیگران سرگرم می کنند وای تو صبور و عاشق بودی و به حاجات قلبی خودت می رسی و خیلی زود غصه را فراموش می کنی و روی خوشی و خوشبختی را می بینی.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین آذر

غزل شماره ۲۱۳ دیوان حافظ : گوهر مخزن اسرار همان است که بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۳ حافظ در فال شما :

اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.

فال حافظ امروز ۱۷ دی متولدین دی

غزل شماره ۹۰ دیوان حافظ : ای هدهد صبا به سبا می فرستمت

تعبیر غزل شماره ۹۰ حافظ در فال شما :

در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین بهمن

غزل شماره ۴۶۶ دیوان حافظ : این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی

تعبیر غزل شماره ۴۶۶ حافظ در فال شما :

مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

فـال حـافـظ امروز ۱۷ دی متولدین اسفند

غزل شماره ۱۳۹ دیوان حافظ : رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۹ حافظ در فال شما :

امیدوار باش. ناامیدی علامت نرسیدن است. بالاخره یکی از نیات تو مورد قبول خداوند واقع می شود. با این غصه ا که می خوری خود را بیمار کرده ای اطرافیان تو هم از غصه ی تو غصه می خورند خوددار باش و امیدوار.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط