۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

فال حافظ ۱۶ دی ۱۴۰۲

فال حافظ 16 دی 1402 را در سایت اندیشه معاصر بخوانید.

فال حافظ ۱۶ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال حافظ ۱۶ دی ۱۴۰۲ را در سایت اندیشه معاصر بخوانید.

فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین فروردین

غزل شماره ۳۴۶ دیوان حافظ : من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم

تعبیر غزل شماره ۳۴۶ حافظ در فال شما :

اراده آهنین و همت عالی شما قابل تحسین است، مطمئن باشید با صبوری، تلاش و سخت کوشی به سرمنزل مقصود رسیده و آرزوهای شما تحقق پیدا می کند.

برخی دوستان فریبکار در اطراف تان هستند که نباید به آن ها اعتماد کنید. قبل از انجام هرکار و اقدامی خوب فکر کرده و با درایت و عاقبت اندیشی تصمیم گیری کنید.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۵۵ دیوان حافظ : اگر روم ز پی اش فتنه ها برانگیزد

تعبیر غزل شماره ۱۵۵ حافظ در فال شما :

به زودی قرار است تصمیم مهمی بگیرید که هنوز درباره آن دچار شک و تردید هستید. خوب فکر کنید و بدون سنجیدن تمام جوانب دست به هیچ کاری نزنید که نتیجه خوبی نخواهد داشت.

در صورت نیاز با دوستان صدیق مشورت کرده و از آن ها کمک بخواهید. همیشه زندگی به کام ما نخواهد بود، به آنچه برای شما مقدر شده شکایت نکنید و صبوری پیشه کنید تا بتوانید بر سختی های راه غلبه کرده و بر مشکلات فائق آیید. تسلیم خواست خدا باشید.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین خرداد

غزل شماره ۳۲۹ دیوان حافظ : جوزا سحر نهاد حمایل برابرم

تعبیر غزل شماره ۳۲۹ حافظ در فال شما :

روزگار به کام شما می چرخد و بخت و اقبال در خانه تان را زده است. نگرانی به دل راه ندهید که روزهای خوش زندگی فرا رسیده و ادامه خواهد داشت.

در این ایام شادی خداوند را فراموش نکنید و به خاطر نعمت های فراوانی که به شما بخشیده شکرگزار باشید. به عهد خود وفادار بمانید و حق دوستی را ادا کنید.

 


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین تیر

غزل شماره ۴۰۷ دیوان حافظ : مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

تعبیر غزل شماره ۴۰۷ حافظ در فال شما :

در راه رسیدن به مقصود ممکن است شکست هایی خورده باشید و به آن چه در دل دارید نرسید اما امید خود را از دست ندهید. هر چیزی که امروز بکارید فردا درو خواهید کرد.

از کبر و خودخواهی برحذر باشید، عقل و منطق خود را به کار بگیرید و از اشتباهات و شکست های گذشته استفاده کنید تا به مراد دل دست یابید. روزهای خوشی هم مثل ایام غم می گذرد.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین مرداد

غزل شماره ۷۲ دیوان حافظ : راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

تعبیر غزل شماره ۷۲ حافظ در فال شما :

راهی سخت و ناهموار در پیش دارید، رقیبان منتظرند تا در اولین فرصت ممکن به شما ضربه بزنند، برای موفقیت لازم است تلاش خود را بیشتر کرده و با اراده و عزم فولادین گام بردارید.

برای انجام کاری به شدت عجله می کنید، اما باید صبر داشته باشید که عجله هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

از حرف های نیش دار و زخم زبان اطرافیان دلگیر نشوید بلکه به کاری که می کنید و راهی که می روید تمرکز کنید تا به سر منزل مقصود برسید. عشق، ایمان و مهربانی راه شما را کوتاه تر و وصال یار را نزدیک تر می کند.

در امر ازدواج موفق می شوید.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین شهریور

غزل شماره ۱۶ دیوان حافظ : خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

تعبیر غزل شماره ۱۶ حافظ در فال شما :

رقیبان و اطرافیان حسود با ظاهری دلسوز قصد فریب و خوار کردن شما را دارند. هوشیار باشید و گول ظواهر را نخورید. با کمی تلاش و اتکا به خدا و خود، گره ها را باز کنید.

سفری در پیش دارید که نتایج خوبی به همراه داشته و در کار و زندگی تان گشایش حاصل خواهد شد. به زودی به مراد و مقصودتان خواهید رسید.

در خوشی ها نیز به یاد خداوند باشید و بندگی او را فراموش نکنید.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین مهر

غزل شماره ۴۲۷ دیوان حافظ : چراغ روی تو را شمع گشت پروانه

تعبیر غزل شماره ۴۲۷ حافظ در فال شما :

دچار ناامیدی و اندوه فراوان شده اید و آینده خوبی در انتظار خود نمی بینید. خستگی بر شما غلبه کرده و به هر کاری که دست می زنید با شکست روبرو می شوید.

وقتی شکست های خود را در کنار موفقیت های دیگران می گذارید غم و اندوه شما را فرا می گیرد، اما نگرانی به دل راه ندهید که به زودی خبری خوش دریافت می کنید که با شنیدن آن جان تازه ای گرفته و تلاش های خود دوچندان خواهید کرد. انشالله به هدف خواهید رسید.


فـال حـافـظ امروز۱۶ دی متولدین آبان

غزل شماره ۳۱۱ دیوان حافظ : عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام

تعبیر غزل شماره ۳۱۱ حافظ در فال شما :

بدانید هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نشده است. برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود باید عزمی راسخ و اراده آهنین داشته باشید تا به موفقیت و کامیابی برسید.

اگر در راه عاشقی قدم برمی دارید باید خلوص نیت و صداقت داشته باشید، از شک و تردیدها رها شوید و خجالت و شرم بیش از حد را کنار بگذارید که باعث دور شدن شما از مراد دل خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین آذر

غزل شماره ۳۹۹ دیوان حافظ : کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن

تعبیر غزل شماره ۳۹۹ حافظ در فال شما :

از فریبکاری و توطئه چینی علیه دیگران برحذر باشید و با صداقت و خلوص نیت تلاش کنید تا به اهداف و خواسته دل دست پیدا کنید.

برای رسیدن به مراد دل لازم است فرصت ها را غنیمت شمرده و لحظات عمر را به بطالت و بیهودگی تلف نکنید. با ایمان و اراده آهنین جلو بروید که پیروزی با شماست.

 


فال حافظ امروز ۱۶ دی متولدین دی

غزل شماره ۳۶۲ دیوان حافظ : دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره ۳۶۲ حافظ در فال شما :

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین بهمن

غزل شماره ۱۴۹ دیوان حافظ : دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی گیرد

تعبیر غزل شماره ۱۴۹ حافظ در فال شما :

دروغ و فریبکاری شما را از مقصود دور کرده و عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. سعی کنید با صداقت عمل کنید و فردی قابل اعتماد برای اطرافیان باشید. گاهی خودخواهی می کنید و فقط به آنچه خودتان دوست دارید فکر می کنید، به نظر دیگران هم احترام بگذارید تا به مقصود دست پیدا کنید.

برای موفقیت با افراد دانا و دوستان دلسوز مشورت کنید و از رنجاندن دوستان برحذر باشید تا در آینده بتوانید روی کمک آن ها حساب کنید. با توکل بر خدا ، علاقه و پشتکار هر نیت درستی برآورده خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز ۱۶ دی متولدین اسفند

غزل شماره ۲۱۲ دیوان حافظ : یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۲ حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی نتیجه تلاش های خود را خواهید دید، اگرچه در گذشته اشتباهاتی انجام داده اید اما از آن جا که به فکر جبران آن ها بودید و برای دفع ضرر تلاش بسیار نموده اید، به زودی دوران غم و اندوه تمام می شود.

در راه خداوند انفاق کنید و نگران و مشوش نباشید تا در راه رسیدن به مقصود ثابت قدم و پایدار بمانید. مسافرتان گره از کارش باز می شود. به والدین خود بیشتر توجه کنید و نذر خود را ادا سازید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط