۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

فال حافظ ۱ بهمن ۱۴۰۲

فال حافظ 1 بهمن 1402 را در سایت اندیشه معاصر بخوانید.

فال حافظ ۱ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال حافظ ۱ بهمن ۱۴۰۲ را در سایت اندیشه معاصر بخوانید.

فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین فروردین

تصویرغزل شماره ۲۱۸ دیوان حافظ : در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۸ حافظ در فال شما :

دودلی و تردید را از دل خود پاک کنید، در انتخاب دوستان و هم صحبت دقت کنید و با افراد بددل و بدذات رفت و آمد نکنید که شما را به بیراهه می کشانند. از جاده تعادل و میانه روی خارج نشوید.

آمال و آرزوهای بعید و دست نیافتنی فقط باعث دردسر شما می شود و نتیجه خوبی برای شما ندارد. برای برآورده شدن نیت دل، به خداوند توکل کنید و با تلاش و اراده قوی دست به کار شوید.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین اردیبهشت

تصویرغزل شماره ۱۳۳ دیوان حافظ : صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۳ حافظ در فال شما :

با فرد حیله گر و شیادی آشنا شده اید که قصد دوستی و از راه به در کردن شما را دارد، بهتر است از همین جا راه خود را از او جدا کنید که فریب و حیله عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. از شر وسوسه های شیطان به خداوند پناه ببرید.

از بیان حقیقت نترسید و به خداوند توکل کنید. به خانواده بیشتر توجه کرده و عشق و مهربانی خود را نثار آن ها کنید تا آرامشی که دنبالش هستید را به دست آورید.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین خرداد

تصویرغزل شماره ۱۹۱ دیوان حافظ : آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند

تعبیر غزل شماره ۱۹۱ حافظ در فال شما :

راز دل خود را نزد هر کسی فاش نکنید که برخی افراد دنبال سواستفاده هستند و اعتماد کردن به آن ها غم و اندوه برای شما به همراه خواهد داشت.

مراقب حیله های حسودان باشید. تلاش کنید دوستی مورد اعتماد و باوفا پیدا کنید تا گره از کار شما بگشاید نه اینکه خودش باری بر دوش شما گردد. شاید به نظر برسد دیگران ارزش واقعی شما را نمی دانند اما اندوهگین نباشید، آینده روشنی در انتظار شماست.

 


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۶۳ دیوان حافظ : روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

تعبیر غزل شماره ۶۳ حافظ در فال شما :

در مسیری که انتخاب کرده اید با مشکلات و سختی هایی روبرو خواهید شد و رقیبان عرصه را بر شما تنگ خواهند کرد. دچار غم و اندوه هستید و احساس تنهایی می کنید اما نگران نباشید! به زودی به وصال یار رسیده و باعث مسرت همگان خواهید شد.

اگرچه دوری و فراق یار دردهای بیشماری برای شما داشته اما خاصیت عشق این است که هم درد است و درمان. وصال یار همه دردها را تسکین داده و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین مرداد

تصویر


غزل شماره ۱۷۹ دیوان حافظ : رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

تعبیر غزل شماره ۱۷۹ حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که ایام خوشی و کامیابی فرا رسیده و همه غم و اندوه تان به فراموشی سپرده خواهد شد. از این روزهای خوب استفاده کنید، از آن ها لذت برده و فرصت ها را غنیمت بشمرید.

شکرگزار خداوند باشید که مشکلات و اندوه را به راحتی و شادی تبدیل کرده اما بدانید این شادی ها نیز مانند غم ماندگار نبوده و فانی می شوند.

احوال مسافرتان خوب است و در آینده نزدیک خبرهای خوبی از او دریافت خواهید کرد. مقدمات ازدواج فراهم می شود.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین شهریور

تصویرغزل شماره ۲۶۳ دیوان حافظ : بیا و کشتی ما در شط شراب انداز

تعبیر غزل شماره ۲۶۳ حافظ در فال شما :

مدتی است یاس و ناامیدی در دل شما لانه کرده است. افکار منفی را از ذهن خود خارج کرده و به آن چه تاکنون به دست آورده اید قناعت داشته باشید. آرزوهای محال را رها کرده و از لحظات زندگی نهایت استفاده را بکنید تا بعدا افسوس نخورید.

اگرچه در گذشته اشتباهاتی کرده و راه اشتباهی رفته اید و فکر آن شما را اذیت می کند اما اندوهگین نباشید که خداوند به شما یاری خواهد داد. با اراده قوی اقدام کنید و تلاش خود را به کار بگیرید تا تحولی عمیق و در جهت مثبت در زندگی ایجاد کنید.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین مهر

تصویرغزل شماره ۴۶۳ دیوان حافظ : سلام الله ما کر اللیالی

تعبیر غزل شماره ۴۶۳ حافظ در فال شما :

اندوه و ناراحتی دردی را درمان نمی کند و گره از کار بازنخواهد کرد. از خداوند طلب یاری کنید تا اوضاع روحی شما را بهتر کند. عمر طولانی دارید، سعی کنید بیشترین بهره را از روزهای زندگی ببرید.

به تازگی دچار تضرر شده اید اما مطمئن باشید این ضرر از جای دیگر جبران خواهد شد. برای رفع نیازها فقط به درگاه پروردگار بروید و تنها از او یاری بخواهید که دراز کردن دست نیاز به سوی خلق، با خطر بدنامی همراه است.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین آبان

تصویرغزل شماره ۱۳۶ دیوان حافظ : دست در حلقه آن زلف دوتا نتوان کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۶ حافظ در فال شما :

آنچه خداوند برای شما مقدر کرده قابل تغییر نیست. بهتر است برای چیزهایی که می توانید تغییر دهید تلاش کنید و آنچه جزو سرنوشت شماست را بپذیرید. مهر و محبت خود را به مردم ارزانی کنید و از جنگ و ستیز برحذر باشید.

از خداوند یاری بطلبید و اسرار دل را برای نامحرمان فاش نکنید. به زودی سفری در پیش خواهید داشت. تحولات جدیدی در زندگی رخ می دهد و اوضاع سامان خواهد گرفت.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۲۹۰ دیوان حافظ : دلم رمیده شد و غافلم من درویش

تعبیر غزل شماره ۲۹۰ حافظ در فال شما :

سر دوراهی قرار گرفته اید و دچار شک و دودلی شده اید به طوری که تصمیم گیری برای شما دشوار شده است. زندگی را سخت می گیرید و در ناامیدی به سر می برید. احساس پوچی و بیهودگی می کنید.

گمان می کنید سختی هایی که به جان خریده اید هدر رفته و زندگی تان هیچ نتیجه ای نداشته، اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از همین جایی که هستید شروع کنید و راه خود را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

 


فال حافظ امروز ۱ بهمن متولدین دی

تصویرغزل شماره ۵۱ دیوان حافظ : لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است

تعبیر غزل شماره ۵۱ حافظ در فال شما :

مژده باد که به زودی به مقصود و وصال یار خواهید رسید. نگران و هراسان نباشید. به تلاش خود ادامه داده و با اراده به سمت اهداف خود حرکت کنید تا پیروزی را در آغوش بگیرید.

به یاد دوستان و یاران صدیق و شفیق باشید و آن ها را از خود دور نکنید. اگرچه برخی افراد بد دل و نادان سعی می کنند سنگ سر راه شما بیندازند اما هیچ ترسی به دل راه ندهید که در این کار موفق نخواهند بود.

به درگاه خداوند متعال دعا کنید و یاری بطلبید. به زودی رحمت و لطف ایزد منان شامل حال شما گشته و روزگارتان بهاری می شود.

ازدواج موفقی خواهید داشت و همای خوشبختی روی شانه تان خواهد نشست.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین بهمن

تصویرغزل شماره ۳۴۳ دیوان حافظ : چل سال بیش رفت که من لاف می زنم

تعبیر غزل شماره ۳۴۳ حافظ در فال شما :

از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آن ها نمی کنید.

معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.


فـال حـافـظ امروز ۱ بهمن متولدین اسفند

تصویرغزل شماره ۲۵۵ دیوان حافظ : یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور

تعبیر غزل شماره ۲۵۵ حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که گمشده به زودی پیدا خواهد شد، دردهای شما تمام می شود و روزگار خوشی و کامیابی فرا خواهد رسید. اگرچه هنوز به مراد دل نرسیدید اما غم به دل راه ندهید که به زودی نشانه های خوبی از پایان غصه ها عیان خواهد شد.

انسان با خدایی هستید و همین خصلت نیکوی شما باعث شده از سختی ها و بلایا به راحتی عبور کنید. به تلاوت قرآن ادامه دهید تا از مسیر راست منحرف
نشوید و به بیراهه نروید.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط