۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

فاصله قیمتی دلار رسمی و آزاد افزایش یافت/ دلار در کانال حساس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛ برخی معامله گران نرخ دلار در بازار آزاد را در محدوده ٣٢ هزار و ۶٠٠ تا ٣٢ هزار ٨٠٠ اعلام کردند. به این ترتیب فاصله قیمتی دلار در بازار آزاد و بازار رسمی به چهار هزار تومان رسید ...

فاصله قیمتی دلار رسمی و آزاد افزایش یافت/ دلار در کانال حساس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛ برخی معامله گران نرخ دلار در بازار آزاد را در محدوده ٣٢ هزار و ۶٠٠ تا ٣٢ هزار ٨٠٠ اعلام کردند.

به این ترتیب فاصله قیمتی دلار در بازار آزاد و بازار رسمی به چهار هزار تومان رسید که این اتفاق خود محرک رشد تقاضا تلقی می‌شود.

محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان محدوده مهمی برای قیمت دلار است. اگر دلار از این رقم عبور کند، ورودش به کانال بالاتر راحت می‌شود. اگرچه برخی از فعالان بازار عقیده دارند تمرکز بازارساز به معاملات اول وقت و تقویت عرضه در ابتدای روز ممکن است عاملی باشد تا قیمت دلار در روزهای آینده کاهشی باشد.

بر اساس این گزارش معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند بازار ارز ایران در تله نوسان‌های محدود باقی بماند و رشد قیمت مداوم اما اندک باشد.

با این حال دلار در بازار آزاد در کانال حساس قرار دارد و ورود به کانال بالاتر اتفاقی مهم در بین بازار تلقی می‌شود؛ اتفاقی که ممکن است به شمسه شدم شد مقاومتی در بازار منجر شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار