۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸

غیبت بهترین گلزن استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،غیبت بهترین گلزن استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان!. دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم در حالی برگزار می‌شود که استقلالی‌ها بهترین گلزن بازی‌های اخیرشا...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،غیبت بهترین گلزن استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان!. دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم در حالی برگزار می‌شود که استقلالی‌ها بهترین گلزن بازی‌های اخیرشان مقابل این حریف سیرجانی را در ترکیب ندارند.

غیبت بهترین گلزن استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان!

وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال که پس از پایان قراردادش با این تیم، دیگر موفق به تمدید آن با باشگاه محبوبش نشد، در ۵ دیدار اخیر استقلال سه بار موفق به گلزنی به گل گهر سیرجان شده و از این حیث بهترین گلزن آبی‌ها در مصاف با تیم سیرجانی به شمار می رود.

وریا غفوری یک بار در لیگ بیستم و از روی نقطه پنالتی گل اول استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با گل مهدی قایدی ۲ بر یک برنده زمین را ترک کنند. این بازی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بیستم و با سرمربیگری محمود فکری برگزار شد.

غیبت بهترین گلزن استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان!

غیبت بهترین گلزن استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان!

وریا غفوری در همان دیدار یک پنالتی را هم در دقیقه ۳۰ از دست داد اما با این همه و با درخشش در همان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

اما این بازیکن که حالا در جمع شاگردان جواد نکونام و در تیم فولاد خوزستان توپ میزند در مرحله نیمه نهایی جام حذفی همان فصل دو بار دیگر مقابل گل گهر سیرجان یکی از ستاره های تیمش بود و توانست دو بار از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۴ و ۸۲ دروازه گل گهر سیرجان را باز کند تا استقلال به دیدار فینال برسد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار