۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

غلامپور رقیب سرسخت ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در جریان بازی با سپاهان ساپینتو به دلیل اعتراض به داور بار دیگر با کارت زرد مواجه شد. این کارت در شرایطی به سرمربی استقلال داده شد که به تازگی به خاطر دریافت چهار کارت زرد از حضور روی نیمکت محروم ...

ریکاردو ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در جریان بازی با سپاهان ساپینتو به دلیل اعتراض به داور بار دیگر با کارت زرد مواجه شد. این کارت در شرایطی به سرمربی استقلال داده شد که به تازگی به خاطر دریافت چهار کارت زرد از حضور روی نیمکت محروم شده بود. قبل از آن نیز ساپینتو با یک محکومیت سخت از سوی کمیته انضباطی هم مواجه و جلسات متعددی از همراهی استقلال محروم شد که حالا با این فرمان دوباره بیم غیبت او به دلیل محرومیت می‌رود.

خبرآنلاین نوشت: با توجه به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز روی ساپینتو زوم است هیچ بعید نیست دوباره تصمیمات انضباطی تازه‌ای نیز علیه او اتخاذ شود اما ماجرای اخطار گرفتن فقط به سرمربی استقلال ختم نمی‌شود و بهزاد غلامپور نیز رقابت تنگاتنگی با سرمربی استقلال دارد. غلامپور که هفته پیش در جریان بازی با تراکتور از داور کارت زرد گرفته بود در بازی با سپاهان به دلیل شدت اعتراضات کارت قرمز گرفت تا بازی بعد مقابل ملوان را از دست بدهد. البته غیبت غلامپور تأثیر کمی روی روند فنی استقلال خواهد داشت و با توجه به اینکه او به طور تخصصی با دروازه‌بان‌ها کار می‌کند عدم حضورش روی نیمکت نمی‌تواند اثرگذار باشد اما تا کنون سابقه نداشته که مربیان استقلال در جریان بازی‌های لیگ برتر این اندازه کارت دریافت کنند و به نوعی دراین زمینه رکورددار شوند. در مجموعه کادر فنی استقلال فقط خسرو حیدری و روی ماتا با آرامش بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کنند اما ساپینتو و غلامپور راه خودشان را می‌روند وهیچ توجهی به شأن باشگاه استقلال ندارند.

البته از باشگاه استقلال هم شنیده می‌شود که مدیران از رفتارهایی که روی نیمکت می‌شود رضایت ندارند و سر منشأ را هم ساپینتو می‌دانند که در کنار زمین آرام و قرار ندارد و روی هر تصمیمی که داور اتخاذ می‌کند، اعتراض دارد. شاید اگر در ترکیب استقلال نیز بازیکنان پر تنشی حضور داشتند استقلال در هر بازی تلفات گسترده‌ای می‌داد اما لااقل بازیکنان استقلال کمتر به تصمیمات داور اعتراض می‌کنند و در تلاشند راه مربیان خود را نروند. بدون شک اگر مدیران استقلال در روزهای آتی نشستی پیرامون این موضوع با مربیان خود برگزار نکنند هیچ بعید نیست تعداد غیبت‌های آنها تا پایان فصل دو رقمی شود و استقلال بازی‌های بیشتری مربیان خود را در اختیار نداشته باشد. به طور کلی سرمربی استقلال از ابتدای لیگ نتوانسته روی مسائل روانی خودش کار کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار