۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

عکس| گل پرسپولیس ۲ مدعی پیدا کرد!

پرسپولیس در شرایطی به گل زودهنگام مقابل نساجی قائمشهر رسید که دو مدعی برای ثبت این گل در کنار پیست تارتان دیده می‌شد. خبرورزشی – روی ضربه ایستگاهی که در دقایق ابتدایی به سود پرسپولیس گرفته شد، مهدی ترابی با ارسالی بلند و اشتباه جلال...

عکس| گل پرسپولیس ۲ مدعی پیدا کرد!

پرسپولیس در شرایطی به گل زودهنگام مقابل نساجی قائمشهر رسید که دو مدعی برای ثبت این گل در کنار پیست تارتان دیده می‌شد.

عکس| گل پرسپولیس ۲ مدعی پیدا کرد!

خبرورزشی – روی ضربه ایستگاهی که در دقایق ابتدایی به سود پرسپولیس گرفته شد، مهدی ترابی با ارسالی بلند و اشتباه جلالی راد به گل دست یافت اما یورش کنعانی زادگان برای اثرگذاری روی توپ باعث شد تا این دو لحظاتی در کنار پیست تارتان به دنبال اثبات این باشند که گل باید به نام کدامیک ثبت شود.

ترابی که توپ را به قصد پشت مدافعان نساجی و ضربه زدن حمله وران تیمش ارسال کرده بود، با برخورد آن جلوی جلالی راد و اشتباه گلر نساجی مازندران باعث شد تا گل اول بازی به شکلی جالب توجه شکل بگیرد. این در حالی بود که کنعانی زادگان جلوتر از تمامی نفرات حمله کننده به توپ مترصد ضربه زدن به آن بود و با پرتاب پای خود به دنبال نهایی کردن این هدف بود.

کنعانی زادگان اما لحظاتی بعد از ثبت گل اول بازی با شادی گل خود همه توجهات را به سمت خود جلب کرد. او با اشاره به اینکه زننده گل بوده، از کادر تدارکات تیمش خواست تی شرتی که برای شادی گلش در نظر گرفته بود در اختیار او قرار دهند و جلوی دوربین عکاسان فیگور خود را ثبت کرد. این در حالی بود که بیشتر بازیکنان پرسپولیس در حلقه شادی مهدی ترابی در جلوی نیمکت پرسپولیس جمع شده بودند و این بازیکن را زننده گل می‌دانستند.

کنعانی زادگان که مدعی ثبت این گل بود، در صحبتی که با کادرفنی پرسپولیس این تیم نیز روی ادعای خهود مصر بود و البته تجمع بازیکنان پرسپولیس دور ترابی جای هیچ حرف و حدیثی برای اینکه گل را به نام شماره ۲۱ سرخ‌ها ثبت کرد، نمی‌گذارد.

در ادامه هر دو بازیکن چشم در چشم هم با جملاتی سعی داشتند خود را مدعی ثبت این گل بدانند و ترابی با رد ادعای کنعانی زادگان که به نوک استوک خود و ضربه به این ارسال خبر می‌داد با قاطعیت از گل شدن ارسال خود بدون تاثیر بازیکنی خبر می‌داد. کنعانی که دست بردار نبود با قسم خوردن تا لحظه سوت دوباره داور برای شروع بازی، همچنان به دنبال اثبات گلزنی و تاثیر خود روی این توپ بود و از سوی دیگر هم ترابی با کنایه و لبخند پاسخ مدافع ملی‌پوش تیمش را می‌داد و اشاره می‌کرد که توپ هیچ برخوردی با او نداشته و ارسالش مستقیم وارد دروازه نساجی شده است.

در تصاویر تلویزیونی هم البته کاملا مشخص بود که علیرغم تلاش کنعانی زادگان این ترابی بود که با ارسال گمراه کننده خود و اشتباه گلر باعث ثبت اولین گل بازی شده است. با این حال نباید از حرکت کنعانی زادگان نیز گذشت که باعث غافلگیری و اشتباه دروازه بان نساجی شد که تا آخرین لحظه انتظار این را می کشید که با ضربه مدافع پرسپولیس مسیر توپ تغییر کند و او واکنش دیگری را صورت دهد.

در نهایت باید دید داور این بازی گل جنجالی و بحث برانگیز که دو مدعی داشت را به نام کدام بازیکن ثبت خواهد کرد. در بازی فصل گذشته دو تیم نیز ضربه سیامک نعمتی در آخرین لحظات با برخورد به نوراللهی دو مدعی گلزنی داشت که در نهایت نعمتی این ادعای نوراللهی که ضربه نهایی را وی زده، تایید کرده بود.

بیشتر بخوانید:

  • ویدیو| گل اول پرسپولیس به نساجی توسط ترابی
  • ماجرای جالب گل پرسپولیس به نساجی

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار