۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷

عوارض جبران ناپذیر تزریق کرونا بر قلب نوزادان

تارنمای Natural News در یک گزارش واژه نسل کشی COVID VAX را مطرح کرد و مدعی شد که بیمارستان های کودکان اکنون مملو از بیماران قلبی نوزادان هستند. «استیو کرش» یک گزارشگر تحقیقی عنوان داشت که بیمارستان های کودکان در سراسر آمریکا محل رجوع والد...

نحوه ثبت نام وام فرزنداوری ۱۴۰۱

تارنمای Natural News در یک گزارش واژه نسل کشی COVID VAX را مطرح کرد و مدعی شد که بیمارستان های کودکان اکنون مملو از بیماران قلبی نوزادان هستند.

«استیو کرش» یک گزارشگر تحقیقی عنوان داشت که بیمارستان های کودکان در سراسر آمریکا محل رجوع والدین و نوزادانی شده اند که به مشکلات جدی قلبی دچار هستند. همه این اتفاقات به دلیل آن است که مادرانشان واکسن ویروس کرونا را تزریق کرده بودند.

او ایمیلی را دریافت کرد در آن ادها شده بود سه بخش NICU یک بیمارستان (ICU نوزادان) مملو از نوزادان بیمار شده است. یک پرستار این بخش نیز تأیید کرد که همه نوزادان از مادرانی بودند که به طور کامل واکسینه شده بودند. با اینحال مقام های بیمارستان اجازه ندارند به صورت مستقیم در مورد وضعیت واکسیناسیون مادران تحقیق شود.

با توجه به اینکه تقریباً ۹ ماه از زمان آغاز عملیات Warp Speed از دوره دونالد ترامپ می گذرد، و سپس موضوع به جو بایدن سپرده شد، اکنون جهان در حال مشاهده اثرات آن است. اثرات آن بر روی نوزادان متولد شده از مادران واکسن زده نمایان شد.

طبق این گزارش، بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها از بیماران کاملاً واکسینه شده پر هستند. کرش همچنین اعتقاد دارد  به ۲۸ میلیون کودک واکسن تزریق شد تا جان ۱۴ نفر در مقابل بیماری کووید حفظ شود.

کرش از پزشکانی که آثار او را خوانده اند خواسته است که در مورد ادعاهای نامه فوق نظر دهند، آنها را به چالش بکشند یا تأیید کنند. صدها نفر پاسخ دادند و در اینجا برخی از داستان های آنها آورده شده است.

برخی افراد ادعاهای کرش را تایید کردند و حتی افزودند که تعداد بیماران به اندازه ای است که مجبورند در راهروهای بیمارسنان ها بنشینند زیرا تخت در دسترس نیست. حتی اتاق‌ها پر از بیمارانی است که علائم غیرکووید دارند و علت بستری شدن آن ها داشتن علائم مشکوک از اثرات ثانویه واکسن است.

فرد دیگری هم اعلام کرد آشکارا دیده است از زمانی که تزریق واکسن های آنفلوآنزا برای زنان باردار شروع شد، میزان سقط جنین های غیرارادی افزایش یافته است. برخی پزشک ها به همین دلیل به مادران باردار توصیه می کنند از تزریق واکسن خودداری کنند. حتی تعدادی از مخاطبان نیز ویدئوهایی از مرگ و میر نوزادان منتشر و ادعا کردند تعداد مرگ ها چند برابر قبل شده است.

اگرچه برخی ها هم در مورد اعتبار ایمیل کرش تردید دارند اما همزمان علاوه بر افزایش میزان بستری شدن نوزادان در بیمارستان ها، گزارش هایی از افزایش عوارض در میان نوجوانان واکسن زده را هم بیان می دارند. جوانان زیادی در این شرایط دچار حملات قلبی می شوند./تحریریه

مطالب مرتبط

آخرین اخبار