۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

علی پروین دربی را پیش‌بینی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رضا درویش قبل از شروع دربی ۱۰۱ در جمع خبرنگاران گفت: تیم آماده و سرحال است تا جام دیگری را برای علاقه‌مندان بی‌شمار که برای این بازی لحظه‌شماری می‌کنند، به ارمغان بیاورد چون از این روز و ولادت ام...

علی پروین دربی را پیش‌بینی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رضا درویش قبل از شروع دربی ۱۰۱ در جمع خبرنگاران گفت: تیم آماده و سرحال است تا جام دیگری را برای علاقه‌مندان بی‌شمار که برای این بازی لحظه‌شماری می‌کنند، به ارمغان بیاورد چون از این روز و ولادت امام رضا (ع) خوش‌یُمن‌تر نداریم و بهترین هدیه برای هواداران پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: نیاز است بازیکنان تمام توان خود را به کار بگیرند تا امروز هم مثل لیگ برتر به قهرمانی برسیم و صاحب جام حذفی شویم.

درویش در مورد حضور پیشکسوتان در تمرین اخیر پرسپولیس عنوان کرد: آقای پروین بزرگ فوتبال و پرسپولیس است. برای بالا رفتن نشاط این تیم نیاز است پیشکسوتان به کنارش بیایند و آقای پروین هم به خاطر پیش رو بودن بازی حساس دربی، به بازیکنان خدا قوت گفت و به آنها اعلام کرد یقینا برنده این بازی هستید.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط