۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹

علی فتح الله زاده رسماً استعفا داد / ۳ راهکار طلایی برای فرار از محرومیت استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، علی فتح الله زاده‌ مدیرعامل استقلال پس از آخرین جلسه‌ با اسپانسر گفت: تا پنجشنبه ظهر وضعیت اسپانسر استقلال‌ مشخص خواهد شد. اگر پول به باشگاه‌ بیاید من یک روزه آن را جابجا می‌کنم. ...

بمب نقل و انتقالاتی استقلال در دستان پیرمرد استقلالی / نقل و انتقالات 300 هزار دلاری به گل نشست/ تعیین مبلغ قرارداد قانونی نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، علی فتح الله زاده‌ مدیرعامل استقلال پس از آخرین جلسه‌ با اسپانسر گفت: تا پنجشنبه ظهر وضعیت اسپانسر استقلال‌ مشخص خواهد شد. اگر پول به باشگاه‌ بیاید من یک روزه آن را جابجا می‌کنم. همراه اول اسپانسر تیم ما نبود و به چند شرکت‌ از جمله همراه اول پیشنهاد دادیم که اسپانسر ما شوند؛ می‌تواند این شرکت قبول کند یا قبول نکند. ما باید تلاش کنیم اسپانسر پیدا کنیم.

۳ راهکار آبی ها برای فرار از محرومیت استقلال در پرونده سنگین استراماچونی

مدیرعامل استقلال با ارائه پیشنهاد گفت: من سه پیشنهاد دارم. زمین کمپ ناصر حجازی سندی دارد که آزاد است و می‌توان با ارائه این سند بخشی از پول را به ما و بخشی را به وزارت ورزش بدهند. گفتیم شرکت یا بانکی بیاید که ۱۰۰ میلیارد به اسقلال قرض بدهد یا سازمان خصوصی سازی به استقلال کمک کند و بعد از فروش سهام، بدهی ما را کم کنند. آقای قربانزاده تلاش می‌کند و همراه من است. من با او قهر نیستم. به این بنده خدا اطلاعات غلط داده بودند. هر امضایی که وجود دارد امضای مدیرعامل است و این موضوع طبیعی است.

او افزود: چک گفته شده چک چهار بازیکن بوده است و ۱۰ سال از آن می‌گذرد. از نظر قانونی ۱۲ یا ۱۴ میلیارد می‌خواستند و طبق ابلاغ قوه قضائیه باید این پرداخت را انجام می‌دادیم. با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم مبلغ را به ۵ میلیارد کاهش دادیم. هرکس سندی آورد که بنده پول گرفتم به او جایزه می‌دهم. آن چک هم ۴۰۰ میلیون نبود بلکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از ۱۰ سال پیش بود.

او در خصوص زمان کم باقی مانده‌ برای پرداخت بدهی باشگاه‌ استقلال به استراماچونی هم گفت: تا فردا بعد از ظهر تمام تلاش خود را انجام‌ خواهم داد. اگر نشد صادقانه به هوادار اطلاع می‌دهم.

علی فتح الله زاده‌ مدیرعامل استقلال درباره‌ اینکه آیا دولت کمکی کرده‌ یا نه؟ گفت: دولت صحبت‌های خود را داشته‌ است. یک عده این وسط کار را خراب می‌کنند و آن‌ها همان‌هایی هستند که می‌گویند کار استقلال در AFC تمام شده و محروم شده است.

او ادامه داد: باشگاه‌ استقلال‌ پیگیر طلب‌های خود از احکام خارجی و داخلی است. همه را پیگیری کردیم و مسئول وصول‌ آن من نیستم. وصول‌ طلب‌ها یکسری مشکلات قانونی دارد چرا که مجلس مصوب کرده‌ وزارت ورزش نمی‌تواند به تیم‌های حرفه‌ای کمک کند. این قانون است و حتی با اینکه وزارت ورزش بدهکار است مجلس آنها را متعهد کرده‌ که پولی پرداخت نشود.

او ادامه داد: یکی از صحبت‌هایی که با قربانزاده داشتم این بود که ما یک بار پول دادیم تا طلب‌ استراماچونی را بدهند حتی گفتیم اگر ۱۲۳ میلیارد را بدهید بقیه را ما پرداخت می‌کنیم. باید بگویم که آن مبلغ ۱۲۳ میلیارد نبود و ۹۰ میلیارد بود و ۳۰ میلیارد تفاوت دارد. آن زمان که قرار شد طلب‌ را بدهیم دلار ۳۵ هزار تومان بود اما روزی که پول دست ما رسید دلار ۴۵ هزارتومان شده بود.

او گفت: هیچ کس نمی‌داند اما در آن روز یکی از بازیکنان نوتیس داد و اگر پاسخ آن را نمی‌دادیم می توانست برود. متأسفانه آن بازیکن ۳ سال با ما قرارداد دارد و اگر برود یک استراماچونی دوم خواهد شد. شما به جای من باشید طلب‌ بازیکن را می‌دهید یا طلب‌ استراماچونی را؟

او در پاسخ به اینکه اگر طلب‌ استراماچونی پرداخت نشود استعفا خواهد کرد یا نه؟ گفت: اگر استعفا کنم می‌گویند ترسید و فرار کرد. من ایستاده‌ام. در برنامه آقای یوسفی در شبکه یک گفته بودم که توان پرداخت این همه بدهی را ندارم و همین امروز فرد دیگری را جای من بگذارند. دارم تلاش می کنم و استقلال نزدیک صدر است. من همیشه با هوادار صادق بوده‌ام. به من دروغ گفتند و میزان دقیق بدهی را نگفتند. سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که کتمان حقیقت شده است. شاید با این حرکت خواستند مرا قربانی کنند و محبوبیت من پیش هواداران را از بین ببرند.

علی فتح الله زاده‌ مدیرعامل استقلال ادامه داد: این محبوبیت را هواداران به من داده اند و اگر از من گرفته شود خود آنها گرفته‌اند. من ایستاده‌ام و می دانستم اگر طلب استراماچونی پرداخت نشود گرفتار خواهیم شد. ایستادم تا تیمم نیفتد و جام را از دست ندهد. به خدا توکل می‌کنم. جلسه بدی نداشتم. همراه اول تعهد نکرده که اسپانسر ما باشد. به همراه اول حمله کردند در حالی که او می خواست کمک کند و اجباری نیست که حتماً ما را یاری کند. این صحبت ها کار ما را خراب می‌کند. اجازه دهید کارمان را انجام دهیم. اسپانسر باید خودش راضی باشد تا پرداخت صورت بگیرد. باید همه کمک کنیم. واقعا در این کشور یک بانک نیست که ۱۰۰ میلیاردتومان به مدت ۶ ماه قرض دهد؟ اینکه که پولی نیست! اگر اراده شود دریافت وام یک روزه انجام می‌شود. ۱۴۳ میلیارد برای استقلال پول آورده‌ام. با وجود تحریم‌ها اگر پول استراماچونی فراهم شود به او می رسانم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص عارف غلامی هم گفت: عارف بازیکن خوب ماست اما تیم، مقررات دارد. بر اساس قرارداد با بازیکن برخورد می کنیم.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

9 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حسن کیانی

۱۰ فروردین ۱۴۰۲


راه نو برای اختلاسهای پنهان با بازیکنان بی کیفیت چندین برابر قیمت شان قرارداد می بندند و بعد با هم نصف می کنند و اگر تیم پول بازیکنان را ندهد شکایت به فیفا و اجرای قانون با مربی خارجی هم همینطور پول او را نمی دهند و با پول مربی خارجی تجارت می کنند و بعد که کار به شکایت و اجرای قانون رسید از طریق رسانه ها فرافکنی و غوغا سالاری میکنند که دولت پول بدهی مربی خارجی بدهد چون ما با روش اختلاس نوین برداشت کرده ایم این روش در استقلال بیشتر و در پرسپولیس کمتر به یک روال تبدیل شده است اختلاس نوین از طریق قراردادهای بودار با بازیکنان بی کیفیت

شاپور

۱۰ فروردین ۱۴۰۲


آقای فتح الله زاده موقعی که برا وصول چک‌های قبلیت مدیر عاملی استقلال را قبول کردی الان که نتونستی برا پول استرا کاری بکنی از دولت توقع داری آقا زودتر استیفا بده برو ولی میدونم با بیل هم کتکت بزنند از باشگاه نمی روی وبازار گرمی نکن

سعید

۱۰ فروردین ۱۴۰۲


حالاکه همه رابالاکشیده میخاددربره بایدمحاکمه بشه

هواداران استقلال

۱۰ فروردین ۱۴۰۲


ما هواداران فتح الله زاده رو به عنوان مدیرعامل قبول داریم و باید بشه اعضای هیئت مدیره نبودن مهم نیست

معلول. مددجوی بهزیستی

۱۰ فروردین ۱۴۰۲


چه راحت از پول باد آورده حرف میزنه عمو عید امسال دولت به ضعیف ترین قشر جامعه یعنی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی دو زار عیدی نداد که اگه مبلغش رو بگم گریه ت میوفته اونوقت شما صد میلیارد تومان رو میگید صد تومن آخه این چه عدالتی هست که عده‌ای باید از پول بیت المال میلیاردی ببرن ولی. برای عده ای نیازمند معلول. بیمار فلج بودجه نیست تا این بابا بیاد صد میلیارد رو رو بگه صد تومن

محمد

۱۰ فروردین ۱۴۰۲


چرا کسانیکه سیستم پرداخت دستمزد به مربی را افشا کردند مجازات و رسوا نمی شوند و الان بر تخت خیانت نشسته اند و پس از بدست آوردن تیم و اخراج سر مربی و تحمیل هزینه به کشور خارج نشین شدند

بهمن

۱۰ فروردین ۱۴۰۲


خو مرد حسابی مجبوری بیای جولان بدی دروغ بگی این دیگه ستاره چسبوندن نیست که دوتا ستاره بچسبونی بعد بیای با دروغ سازی تاریخ بسازی تا دیروز میگفتی چرا هوادار ترسی ایجاد میکنین حالا چون عرضه نداری داری فرار میکنی ولی نترس بیت المال هست همونجور که دوره های گذشته ریختن تو حلقومتون بازم میریزن داری سیاه نمایی میکنی عمو فتول

ادریس

۱۱ فروردین ۱۴۰۲


اون صد میلیارد رو که میگی بدین به ورزشکاران مدال آور جهانی والمپیک بدین به ساحلی بازها ،شما چه افتخاری آفریدین که طلب کا رید حتی یک ریال هم برا شماها حرام هست

جمشید

۱۲ فروردین ۱۴۰۲


حاجی کدوم طلب خارجی مکه شما طلب هم دارید اگه دارید پس این همه بدهی برای چی هستش شما اول فصل هزار میلیارد گرفتید کجا هزینه شده

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار